- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Tamam biraz geç oldu kabul ediyorum:queen::queen:
İlk foruma girdiğimde bi yazıları okumuştum öyle pek gezmedim direk atladım araya sağolsun kimse de hor görmedi ama kendimi tanıtmayı unuttuğumu şimdi hatırladım.:queen:
15 Mart 1991 doğumluyum
boy 1.73
kilo 59
race tipi motorları seviyorum
boş zamanlarımda sorular bölümünde ilginç sorularımla üyelere işkence ederim:queen:
ilk geldiğimde 600 le başlanmaz demelerine rağmen bisürü 600-650 bu nasıl bana diye sormuştum:queen: özür dilerim şimdi annlıyorum neyse uzatmıyım bu kadar...
bi de adım Kaan Öztürk (üye zoruyla yazılmıştır)
İlk foruma girdiğimde bi yazıları okumuştum öyle pek gezmedim direk atladım araya sağolsun kimse de hor görmedi ama kendimi tanıtmayı unuttuğumu şimdi hatırladım.:queen:
15 Mart 1991 doğumluyum
boy 1.73
kilo 59
race tipi motorları seviyorum
boş zamanlarımda sorular bölümünde ilginç sorularımla üyelere işkence ederim:queen:
ilk geldiğimde 600 le başlanmaz demelerine rağmen bisürü 600-650 bu nasıl bana diye sormuştum:queen: özür dilerim şimdi annlıyorum neyse uzatmıyım bu kadar...
bi de adım Kaan Öztürk (üye zoruyla yazılmıştır)
Son düzenleme: