- Katılım
- 24 Nis 2016
- Mesajlar
- 28
- Konu Yazar
- #1
herkese merhabalar ben motosiklete yeni başliyicağim biraz içimde korku var motoru yatirirmiyim allah korusun kaza yaparmıyım diye
öncellikle yaklaşik 3 4 aydır youtubeden video izleyip araştirma yaptim kimisi 250 cc ile başlanır kimi başlanmaz diyor
şimdi ben arkadaşımın motorunu sürerek bu hevesi kaptim superlight 150 kullandım falcon freedoom 250 kullandım ama bunları tabi hergün değil
ve e 5 trafiğine falanda hiç çıkmadım sokak aralarında kullandım az çok oralarda öğrene bildim şimdi ehliyete yazildim ve mayıs başında sınav var
aklımda cbr 250 2013 2014 model var sizce ne kadar doğru bu motorla başlamam
2 bin tl civarindada ekipman için para ayirdim sizce yeterlimi kask ceket eldiven ve dizlik
öncellikle yaklaşik 3 4 aydır youtubeden video izleyip araştirma yaptim kimisi 250 cc ile başlanır kimi başlanmaz diyor
şimdi ben arkadaşımın motorunu sürerek bu hevesi kaptim superlight 150 kullandım falcon freedoom 250 kullandım ama bunları tabi hergün değil
ve e 5 trafiğine falanda hiç çıkmadım sokak aralarında kullandım az çok oralarda öğrene bildim şimdi ehliyete yazildim ve mayıs başında sınav var
aklımda cbr 250 2013 2014 model var sizce ne kadar doğru bu motorla başlamam
2 bin tl civarindada ekipman için para ayirdim sizce yeterlimi kask ceket eldiven ve dizlik