Merhabalar Başlangıç motoru için 250 cc doğru seçim mi ?

Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
herkese merhabalar ben motosiklete yeni başliyicağim biraz içimde korku var motoru yatirirmiyim allah korusun kaza yaparmıyım diye
öncellikle yaklaşik 3 4 aydır youtubeden video izleyip araştirma yaptim kimisi 250 cc ile başlanır kimi başlanmaz diyor
şimdi ben arkadaşımın motorunu sürerek bu hevesi kaptim superlight 150 kullandım falcon freedoom 250 kullandım ama bunları tabi hergün değil
ve e 5 trafiğine falanda hiç çıkmadım sokak aralarında kullandım az çok oralarda öğrene bildim şimdi ehliyete yazildim ve mayıs başında sınav var
aklımda cbr 250 2013 2014 model var sizce ne kadar doğru bu motorla başlamam
2 bin tl civarindada ekipman için para ayirdim sizce yeterlimi kask ceket eldiven ve dizlik
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
250cc ile baslanır bana göre, cbr250r kullandim 2014 model. Bence öyle cokta baslanilmayacak gibi bir motosiklet degil. Sırf şekli icin istiyorsan tabi bidaha dusun derim bende bir hevesle aldim cibiri ama vazgectim. Cbr 250nin oturusu hernekadar agresif olmasada bir naked degil sehir icinde ise en guzeli naked bir motosiklet gerci rahatima cok duskun biri degilim ama simdiki motorumun surus keyfinden daha fazla tat aldım diyebilirim bu yuzden naked ile devam ediyorum :) Herneyse motosiklet secerken iyi dusunun eger gercekten eminseniz o modeli alın umarim cbr dogru bir secimdir. Guzel ve sağlam bir motor. :) Ekipman konusuna gelirsek her butceye göre ekipman var 2bin tl ayirdiysaniz o butceye saydiginiz ekipmanlari alabilirsiniz orta halli bir şekilde olur.
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
valla bende 250 kullandım tek problem bi 20 dk sonra ellerim ağırmaya başladı ya oturus pozisyonum yanlıştı bide artçı vardi birazda vicut büyük 191 boyum var ondan dolayı rahat edemedim her halde alıcağim motor beni yolda bıraksın istemiyorum haziran başında bi istanbuldan edirneye gitme planım var çünkü yavaştanda olsa gitmek istedim uygun gibi gözüktü naketlere baktim ama pek tavsiye etmedi arkadaşlarım ama endro olarak bmw 650cg alabilirsin diyen oldu 600 lük bi makina ilk motorum olsun istemiyorum çok kötü sonuçlar olabilir çünkü
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
valla bende 250 kullandım tek problem bi 20 dk sonra ellerim ağırmaya başladı ya oturus pozisyonum yanlıştı bide artçı vardi birazda vicut büyük 191 boyum var ondan dolayı rahat edemedim her halde alıcağim motor beni yolda bıraksın istemiyorum haziran başında bi istanbuldan edirneye gitme planım var çünkü yavaştanda olsa gitmek istedim uygun gibi gözüktü naketlere baktim ama pek tavsiye etmedi arkadaşlarım ama endro olarak bmw 650cg alabilirsin diyen oldu 600 lük bi makina ilk motorum olsun istemiyorum çok kötü sonuçlar olabilir çünkü

Falcon freedom250 pek elleri agritacak bir motor gibi durmuyor o tarzı hic denemedim gerçi ama rahat gorunuyor gayet. Oturuştan ziyade farkında olmadan gidonu biraz sıkı tutuyor olabilirsiniz. Ağrı bu yüzden kaynaklanıyor olabilir. Saglamlik konusundaysa cbrnn sizi yolda birakacagini hic sanmiyorum.
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
yok falcomdan bahsetmedim cbr 250 den bahsettim yanlış anlamışsın :) aklımda duke 200 de var sen kullanıyosun galba uzun yol için nasil olur tercih edilirmi sence uzun yol dediğimde istanbul edirne arası
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
yok falcomdan bahsetmedim cbr 250 den bahsettim yanlış anlamışsın :) aklımda duke 200 de var sen kullanıyosun galba uzun yol için nasil olur tercih edilirmi sence uzun yol dediğimde istanbul edirne arası

Duke'e geçeli çok olmadı şurada, uzun yol hiç yapmadım onunla o yüzden kendim yapmadan birşey diyemem. Ama şehir içinde çok memnunum ve baya eğlenceli bir motosiklet diyebilirim.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Başlangıç motosikletinin cc'si, markası, modeli olmaz; bütçene göre sıfırı olur; bütçen dahilinde sıfır alabileceklerin içinden de beğendiğin bir modeli olur.

Senin yazdıklarında "sorun" başlangıç motosikleti için 250 cc düşünmen değil; aklından geçen motosikletin 2013 - 2014 olması. Yani, sıfır bir motosiklet olmaması.

Bütçeni ayarla. Sıfır motosiklet al. Rodajını kendin yap. Zaten rodajda diye bas(a)mayacağından, motosiklet sana alışırken sen de motosiklete alışırsın. Gül gibi geçinip gidersiniz :)

Elini "sıfır" motosiklette alıştırdıktan sonra, istediğine zıplarsın.

Bak biz, sıfır aldığım Kubazakiyle fıtı fıtı gidiyoruz :) . Belki ilerde Kawa z250 sl oluruz :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
başlanır; modeline göre değişir.

ekipmanını eksik etme, imkanın varsa eğitim almanı tavsiye ederim. naçizhane.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fıtı fıtı sesiyle cıbır 250 alma
İliklerine kadar titreşimi hissediceksin tek silindirden racing olmaz (rc390 dahil)
Paralel çift silindir titreşimsiz yağ gibi akan ok gibi fırlayan yzf r25 al
En iyi başlangıcı bu motorda yapacaksın
R25 almadan önce mutlaka eğitim al
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Fıtı fıtı sesiyle cıbır 250 alma
İliklerine kadar titreşimi hissediceksin tek silindirden racing olmaz (rc390 dahil)
Paralel çift silindir titreşimsiz yağ gibi akan ok gibi fırlayan yzf r25 al
En iyi başlangıcı bu motorda yapacaksın
R25 almadan önce mutlaka eğitim al

Bence racing dediğin 4 silindir olur. R25' in seside gürül gürül değil ve SS filan değil kendi sınıfında performanslı diye bu kadar göklere çıkartmanın anlamı yok. Başlangıç motoru olur mu tartışılır. Ancak arkadaş bende para bol demiyorsa ki bütçeside belli. Honda hem yumuşak huyu hem parça fiyatlarıyla arkadaşa uygundur. İlk motorda düsmeler kalkmalar olacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence racing dediğin 4 silindir olur. R25' in seside gürül gürül değil ve SS filan değil kendi sınıfında performanslı diye bu kadar göklere çıkartmanın anlamı yok. Başlangıç motoru olur mu tartışılır. Ancak arkadaş bende para bol demiyorsa ki bütçeside belli. Honda hem yumuşak huyu hem parça fiyatlarıyla arkadaşa uygundur. İlk motorda düsmeler kalkmalar olacaktır.

Bütçesi darsa düşmeler kalkmalar hesap ediyorsa motor alacak kişi ss yerine naked alsın pulsar 200ns alsın


Bu arada 4 silindir makinelerin yedek parça bakım fiyatlarından haberin yokmuş gibi 4 silindir demişsin
Her 2 kişiden biri ölüyor ss makina alanlar
Yaşayanlar ta sakat kalıyor yada tehlike atlatıp tövbe ediyor


4 silindir kadar olmasada paralel çift silindir sesi yeterlidir
Cıbır 250 9sn r25 6 buçuk sn
Gücüde gayet tatminkar r25 in
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Bütçesi darsa düşmeler kalkmalar hesap ediyorsa motor alacak kişi ss yerine naked alsın pulsar 200ns alsın

Bu bizi ilgilendiren birsey degil butcesi kisitli diye illa commutere binmek gibi bir zorunluluğu yok adamın. Ss "görünümlü" beğeniyorsa ve hevesi varsa fazlada yük olmasın diyorsa pekala cbr alabilir. Ömürlük almıyor sonuçta başlangıç.
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Neden ss güzel hocam benim?

Vee soruna gelecek... Evet yatırma ihtimalin yüksek maddi durumun ayda bir grenaj değiştirecek kadar iyi değilse girme :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda ile yamaha parça fiyatları hemen hemen aynı sayılır
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Bütçesi darsa düşmeler kalkmalar hesap ediyorsa motor alacak kişi ss yerine naked alsın pulsar 200ns alsın


Bu arada 4 silindir makinelerin yedek parça bakım fiyatlarından haberin yokmuş gibi 4 silindir demişsin
Her 2 kişiden biri ölüyor ss makina alanlar
Yaşayanlar ta sakat kalıyor yada tehlike atlatıp tövbe ediyor


4 silindir kadar olmasada paralel çift silindir sesi yeterlidir
Cıbır 250 9sn r25 6 buçuk sn
Gücüde gayet tatminkar r25 in

Ben arkadas 4 silindir alsin demedim ayrica. Sen yok tek silindir racing degil deyip sanki 2 silindir r25 racingmiş gibi göklere cikarttigin icin söyleme gereği duydum.
Cesaretin ve paran yoksa binmessin. Gidip sesi ve goruntusu benziyor diye satin alıp kendini tatmin edebilirsin bol bol o senin bileceğin iş. Tek diyeceğim oda bir ss değil. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu bizi ilgilendiren birsey degil butcesi kisitli diye illa commutere binmek gibi bir zorunluluğu yok adamın. Ss "görünümlü" beğeniyorsa ve hevesi varsa fazlada yük olmasın diyorsa pekala cbr alabilir. Ömürlük almıyor sonuçta başlangıç.

Sahibinden sitesindeki ss motorlar daha 2-3 bindeler hemen satışa çıkaranlar dolu
En büyük sebebi almış olduğu ss motorun başlangıç motoru olmasıdır
Adam düşürüyor motoru sahibinden de ilana çıkartıyor
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
ktm rc 250 ile basladim baslanir ama nasil baslanir :) . egitim alirsin sinirlarini bilirsen sorun olmaz . tecrube sinirlarini bilmektir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst