merhaba

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
3
merhaba ilk kez vitesli bir motur kullanıcam, kanuni freedom 200 çok hoşuma gitti kısmetse yarın alıyorum. tabi motoru almadan önce buraya üye oldum. saygılar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hi. görünüşü güzel motor bende düşünmüştüm almayı
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Motoru olan, olmayan herkesin bilgi alış-verişi yapacağı bir platformdur burası. Aramıza hoşgeldin. Şimdiden hayırlı olsun motorun.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Hayırlı, uğurlu olsun...
Kazasız, belasız ve hayırlı, keyifli sürüşler dilerim....
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Hoş Geldın Bu Stede Faydalı Bılgıleri Okudukca Daha Profosyenel Bakmaya Baslıyorsun Ilk Adım Ehlıyet Dersın Bence Yakın Tarıhı Kacırma Kullanacaksan Bu Meleti Alacaksın Ehlıyeti Bu Iyi Tavsiye Sen Bılırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst