- Katılım
- 5 Nis 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
merhaba ilk kez vitesli bir motur kullanıcam, kanuni freedom 200 çok hoşuma gitti kısmetse yarın alıyorum. tabi motoru almadan önce buraya üye oldum. saygılar.
Hayırlısı olur insallah dostum.Ehliyetiniz varmı?
b sınıfı ehliyetim var. ilçede olduğum için ehliyet sorunu yok araba kullanırken bile sormuyorlar.
sıfır 12 taksit plaka dahil 3000tl istiyor bayisi nasıl fiyat?