- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 187
- Konu Yazar
- #1
herkese selam,:king: istanbul da ikamet ediyorum, interneti çok sık kullanmama rağmen ve bu siteyide arada bir dolaşmama rağmen üye olmayı düşünmemiştim, ama artık üye olup gerekli yerlerde yorum ve düşüncelerimi paylaşmak istedim, aslında yarın yani 20/06/2008 tarihinde kısmetse yamaha yzf r1 alacağım ve sitede bazı arkadaşların bilgilerindende yararlanacağım.
şimdiden yarını düşünüyorum ve soruyorum yakın zaman içinde 2004 r1 yada dengi motor alan oldumu noter satış tutarı ne kadardır merak ediyorum, motorun plakası farklı bir ile ait sanırım bu plakayı istanbul plakaya çevirmek için exra masraf isteyecekler.
ilk başlığımın arasına bazı sorularıda soruyorum ki çok sık başlık açmayı tercih etmiyorum..
motorun vergi borcu dışında örneğin ogs den kaçak geçişlerden sonra biriken borcunu nereden öğrenebiliriz.
motoru aldıktan sonra canımı sıkan bişey olsun istemiyorum, bu arada çok heyecanlıyım, kısmetse yarın kullanıcı bilgileri yazan yerde r1 yazacak.
zamanla herkesi tanıyacağım şuan için kimseyi tanımıyorum, gördüğüm kadarıyla buluşmalar yapılıyor sitede, umarım benide aranıza kabul edersiniz.:rendeer:
saygılar_::gleam::
şimdiden yarını düşünüyorum ve soruyorum yakın zaman içinde 2004 r1 yada dengi motor alan oldumu noter satış tutarı ne kadardır merak ediyorum, motorun plakası farklı bir ile ait sanırım bu plakayı istanbul plakaya çevirmek için exra masraf isteyecekler.
ilk başlığımın arasına bazı sorularıda soruyorum ki çok sık başlık açmayı tercih etmiyorum..
motorun vergi borcu dışında örneğin ogs den kaçak geçişlerden sonra biriken borcunu nereden öğrenebiliriz.
motoru aldıktan sonra canımı sıkan bişey olsun istemiyorum, bu arada çok heyecanlıyım, kısmetse yarın kullanıcı bilgileri yazan yerde r1 yazacak.
zamanla herkesi tanıyacağım şuan için kimseyi tanımıyorum, gördüğüm kadarıyla buluşmalar yapılıyor sitede, umarım benide aranıza kabul edersiniz.:rendeer:
saygılar_::gleam::