merhaba arkadaşlar, keşke daha önce üye olsaydım..

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
herkese selam,:king: istanbul da ikamet ediyorum, interneti çok sık kullanmama rağmen ve bu siteyide arada bir dolaşmama rağmen üye olmayı düşünmemiştim, ama artık üye olup gerekli yerlerde yorum ve düşüncelerimi paylaşmak istedim, aslında yarın yani 20/06/2008 tarihinde kısmetse yamaha yzf r1 alacağım ve sitede bazı arkadaşların bilgilerindende yararlanacağım.
şimdiden yarını düşünüyorum ve soruyorum yakın zaman içinde 2004 r1 yada dengi motor alan oldumu noter satış tutarı ne kadardır merak ediyorum, motorun plakası farklı bir ile ait sanırım bu plakayı istanbul plakaya çevirmek için exra masraf isteyecekler.

ilk başlığımın arasına bazı sorularıda soruyorum ki çok sık başlık açmayı tercih etmiyorum..

motorun vergi borcu dışında örneğin ogs den kaçak geçişlerden sonra biriken borcunu nereden öğrenebiliriz.
motoru aldıktan sonra canımı sıkan bişey olsun istemiyorum, bu arada çok heyecanlıyım, kısmetse yarın kullanıcı bilgileri yazan yerde r1 yazacak.:p

zamanla herkesi tanıyacağım şuan için kimseyi tanımıyorum, gördüğüm kadarıyla buluşmalar yapılıyor sitede, umarım benide aranıza kabul edersiniz.:rendeer:

saygılar_::gleam::
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
99
ilk önce hoşgeldin,
daha sonrada yeni motorun hayrılı olsun Allah kaza bela vermeden sürmek nasip etsin. R! Woow, iyi br örnek değil ama 4 viteste biile ön kadırıyor istemeden:cherry:

umarım o motoru bilen arkadaşlar sana çok cevap yazacak.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hoşgeldin aramıza arkadaşım

motor olarak güzelbi seöçim ama dikkatli ol derim 1 gündür arkdaşın R6 sını kullanıyorum çıldırıyo makına dikkat et valla

üzerine ruhsat çıkarma sanırım 350 ytl civarı tutar plaka değişimi ufak tefek gidrlerle

diğer konularda pek bi bilgim yok yanlış yönlendrmeyim seni aramıazda görmek tanışmak dileğiyle :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
ilk önce hoşgeldin,
daha sonrada yeni motorun hayrılı olsun Allah kaza bela vermeden sürmek nasip etsin. R! Woow, iyi br örnek değil ama 4 viteste biile ön kadırıyor istemeden:cherry:

umarım o motoru bilen arkadaşlar sana çok cevap yazacak.


Hoş Geldin:rendeer: .

hoşgeldin sefalar getirdin :rendeer:

hoşgeldin aramıza arkadaşım

motor olarak güzelbi seöçim ama dikkatli ol derim 1 gündür arkdaşın R6 sını kullanıyorum çıldırıyo makına dikkat et valla

üzerine ruhsat çıkarma sanırım 350 ytl civarı tutar plaka değişimi ufak tefek gidrlerle

diğer konularda pek bi bilgim yok yanlış yönlendrmeyim seni aramıazda görmek tanışmak dileğiyle :)

hoşbulduk arkadaşlar:) motorla ilgili az çok bilgiye sahibim, dediğim gibi kısmet olurda yarın alırsam ilk buluşmada aranızdayım.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hoşgeldin. R1 umarım ilk motorun olmayacaktır. Eğer öyleyse çok çok çok hatta çok fazla dikkatli ol. Allah kaza bela vermesin, şimdiden hayırlı olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kalıcı katılımcı olman dileği ile aradıgın herşey bu sitede var..:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin..................:rendeer:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
Hoşgeldin. R1 umarım ilk motorun olmayacaktır. Eğer öyleyse çok çok çok hatta çok fazla dikkatli ol. Allah kaza bela vermesin, şimdiden hayırlı olsun...

r1 tabiki ilk motorum olmayacak, ss geçmişim ve tecrübem var.:cat: fakat bugün satıcı arkadaş motoru satmaktan vazgeçti ona canım sıkıldı:pale: emniyetten plakayı sordurttum notere gittim ne tutar haciz varmı yokmu, araştırdım cebime yeterince parayı alıp montumu ve kaskımıda alıp yola çıktım, fakat eleman satış yapmaktan vazgeçtim deyince biraz sinirlendim:pr: ne tuhaf insanlar var, sevmem bu tip insanları.

hoşgeldin kalıcı katılımcı olman dileği ile aradıgın herşey bu sitede var..:cat:

wallahi site içeriği gerekli bilgilerle dolu fakat arama motoruna aradığım kelimeleri yazdığımda biraz saçma konuları buluyor:) ama olsun vaktim çok. bol bol okurum.




hoşgeldin..................:rendeer:

hoşbulduk arkadaşlar, adana ve hataya selam:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
49
öncelikle hoş geldin motosiklet için üzülme her işte bi hayır wardır derler umarım istediğini en kısa zamanda bulursun. bu arada ben trafik müşawirliği yapıyorum aklına takılan bişi olursa sorabilirsin
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
öncelikle hoş geldin motosiklet için üzülme her işte bi hayır wardır derler umarım istediğini en kısa zamanda bulursun. bu arada ben trafik müşawirliği yapıyorum aklına takılan bişi olursa sorabilirsin

üstad sen aradığım insansın:) alım satımla ilgili aklıma takılan bazı şeyler var, gerçi şuan için tek takıldığım yer bu köprü ve otoyol dan kaçak geçişleri ve biriken cezaları öğrenebileceğimiz bir yöntem varmıdır, köprü çıkışındaki binaya gitmek dışında.

dediğin gibi her işte bir hayır vardır, bakalım kısmetimizde ne varmış zamanla görürüz.:cat:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
49
üstad sen aradığım insansın:) alım satımla ilgili aklıma takılan bazı şeyler var, gerçi şuan için tek takıldığım yer bu köprü ve otoyol dan kaçak geçişleri ve biriken cezaları öğrenebileceğimiz bir yöntem varmıdır, köprü çıkışındaki binaya gitmek dışında.

dediğin gibi her işte bir hayır vardır, bakalım kısmetimizde ne varmış zamanla görürüz.:cat:

aracın daha önceki cezalarını, borçlarını vergi daireleri ve bağlı olduğu trafik şubelerinden öğrenebilirsin. zaten noter satışını temiz kağıdı olmadan yapmıyolar sadece kurumlar arası yazışmalar uzun sürdüğünden maliyede işlenmemiş sadece dosyasına konulmuş cezalarıda trafik şubesinden öğrenirsin için rahat olsun çok büyük bi sürprizle karşılaşmazsın
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
35
arkadaşlar bende siteye yeni katıldım sohbete alakasız bi yerden giriyorum ama araç muayenesi olmadan satış yapabiliyormuyuz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aramıza hoşşgeldin :) İnternet le alakalı olmana rağmen burayı geç farketmen çok tuhaf :p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
r1 tabiki ilk motorum olmayacak, ss geçmişim ve tecrübem var.:cat: fakat bugün satıcı arkadaş motoru satmaktan vazgeçti ona canım sıkıldı:pale: emniyetten plakayı sordurttum notere gittim ne tutar haciz varmı yokmu, araştırdım cebime yeterince parayı alıp montumu ve kaskımıda alıp yola çıktım, fakat eleman satış yapmaktan vazgeçtim deyince biraz sinirlendim:pr: ne tuhaf insanlar var, sevmem bu tip insanları.

Gerçekten çok sinir bozucu bir durum ama başka R1 mi yok. Kısmet değilmiş boşver. :cat: Sen istedikten sonra gerisi gelir zaten merak etme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst