aramıza hoşşgeldinİnternet le alakalı olmana rağmen burayı geç farketmen çok tuhaf
![]()
Hoşgeldin. Lamborghini. Ama neden "Lamborghini"?
hoşgeldin :rendeer: sanki biraz geç kalmışsın gibi :salut:
aramıza hoşgeldin.motor işinin olmamasına üzüldüm.ama boşver kısmet bu işler.demek ki kaderinde gsx-r 1000 varmış![]()
Hoş geldiniz.Bir sorum olucak size.Daha önce hangi motorları kullandınız? :silent:
aramıza hoş geldın....hç bır sey için gec degıldır.