Mercedes'ten motosiklet olurmu? :D

Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Bence araç hasarlı adam ne yapayım ne yapayım değişik bir şey olsun demiştir......Aklına böyle bir fikir gelmiştir(Alkollü olduğunda):mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Resimdeki Mercedes'in sol arka kaportasındaki yansımaya bak, soldaki cipin yansımasını göreceksin.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
Bencede fotomontaj adam bide noss koymuş bu mühendislikle üç tekerlekle bu arabayla 100 km sürate bile çıkmak intihardır...ve bu işleri yapanlar kusursuz yaparlar böyle uyduruk yapmazlar...ayrıca aracın gölgesi araca uymuyor..
onuda boşverin o ön tekerlikle ne araç döner nede o ağırlığı taşırrr.
KISACA MONTAJ
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Gölge uymuyor, çünkü binanın gölgesi o. Ancak aracın arka kısmına ait gölgenin sınırları binanın ölgesine göre daha keskin hatlı. Yine de -eğer montajsa- gölgeleri eşitlemeyi beceremeyen birinin cipin yansımasını halledebileceğine ihtimal vermem.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
resmi koyan arkadaş kaynağı verirse yani resmi nereden aldığını söylerse kesin bir şey diyebilirim fakat şu anlık kanım bu resmin fotomontaj olduğudur.

yani resimlerle oynanmıştır.

yerdeki gölgelere bak bir uyuşmazlık var...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Mercedes'e yazık yahu. Bende olcak bir mercedes. Satarım onu alırım bi Fireblade yanına 95 99 arası 3,16 ooohh kebap üstüne para bile artar yanlışmıyım :D Ama işte arap yağı bol bulunca...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst