Mercedes'ten motosiklet olurmu? :D

Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114



:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
37
o araç nasıl bir ruhsata sahip acaba.mersedes motosiklete hangi kategoriden gireceğini karıştırdı sanırım.
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
Ben bir Mercedes çalışanı olarak bu ilk defa gördüm.Yarın bu resmi ARG mühendislerine göstericem.Ben yorumlarını çok merak ediyorum.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motorsıklet 500 beygırlık dodge degılmı:silent:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Arabayı sat istediğin motoru seç beğen al böyle zırvalamaya gerek yok bence :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114
pahalı geldi bana :D

Bizim için pahalı olabilir ama onlar için değil be kardeşim.


Yurtdışında CLK200 2005 modeli 45.000 ytl.

Yurtdışında normal bir işte çalışan adamın maaşı zaten 2.000 euro1.80*2.000= 3.60ytl yapar.

45.000/3.60=12 buçuk ay 13 diyelim adam onüç ayda bir mercedes alabilir.

Şimdi gelelim türkiyeye normal bir işte çalışan adam ki maaşı zaten asgari ücrettir 400 diyelim.


CLK200'ün türkiyede fiyatı 67.000 EURO 67.000*1.80=120.600.00



Şimdiiii gelelim asgari ücret ile çalıcan bir adamın 120 milyarlık bir arabayı alması için kaç ay çalışacağına 120.600.00ytl/400ytl=kabaca 300 ay çalışması lazım....

Sence arkadaşım adamın umrundamıdır.......

300 ay nereeeeee 13 ay nereeeeee paramızdan 6 sıfır kaldırdılar ah birde hayatımızdan kaldırsalardı olmazmıydı...! :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence Mercedes in adını kirletmiş rezzalet bir görüntü:farao:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
107
çok kroca anlamsız birsey olmus motor denemez zaten buna kanımca ben demiyorum sahsen

çok çirkin ayrıca
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık olmuş arabaya:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst