Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bizim için pahalı olabilir ama onlar için değil be kardeşim.
Yurtdışında CLK200 2005 modeli 45.000 ytl.
Yurtdışında normal bir işte çalışan adamın maaşı zaten 2.000 euro1.80*2.000= 3.60ytl yapar.
45.000/3.60=12 buçuk ay 13 diyelim adam onüç ayda bir mercedes alabilir.
Şimdi gelelim türkiyeye normal bir işte çalışan adam ki maaşı zaten asgari ücrettir 400 diyelim.
CLK200'ün türkiyede fiyatı 67.000 EURO 67.000*1.80=120.600.00
Şimdiiii gelelim asgari ücret ile çalıcan bir adamın 120 milyarlık bir arabayı alması için kaç ay çalışacağına 120.600.00ytl/400ytl=kabaca 300 ay çalışması lazım....
Sence arkadaşım adamın umrundamıdır.......
300 ay nereeeeee 13 ay nereeeeee paramızdan 6 sıfır kaldırdılar ah birde hayatımızdan kaldırsalardı olmazmıydı...! :bounce: