megelli 125 yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar aramızda megelli kullanıcıları varmı ?? bende megelli 125 (naked yada racing )almak istiyorum ama hiçkimseden iyi veya kötü yorum duymadım silindir seramik kaplı diyor ne kadar iyidir ne kadar kötüdür bilemedim

bilmeyenler için link http://www.megelli.com/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
racing olanı 7000 ama adam 1 kalemde 6500 e düştü naked ve cross 6000 ondan da 1 kalemde 5500 e düştü ybr 125 bile 4.500 iken bu fiaytlar normal geldi bana
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
nası yani 125cc motor için ne idüğü belirsiz bi markaya 7000 tl verebiliyorsan ve bu motoru ybr125 le karşılaştırıyorsan afferim sana ::alkiis::
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
nası yani 125cc motor için ne idüğü belirsiz bi markaya 7000 tl verebiliyorsan ve bu motoru ybr125 le karşılaştırıyorsan afferim sana ::alkiis::

belli olmuyormu motorun yapısı ve işçiliğinden iyi olduğu.mikuni karbüratör var ybr de de aynısı var bu motor çok harika çok hosuma gitti. U.k yazdığına göre ingiliz malı
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
üzerindeki makina sym üretimi.seramik piston konusu da doğru.
megelli markası ise ingiliz.üretimlerini korede yaptırıyorlar.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
racing olanı 7000 ama adam 1 kalemde 6500 e düştü naked ve cross 6000 ondan da 1 kalemde 5500 e düştü ybr 125 bile 4.500 iken bu fiaytlar normal geldi bana

:cat::cat::cat: ybr bu fiyat olduysa suzuki honda napsın :) ya bakam millet motor görmemiş bi ybr tutturmuslar gidiyolar yamaha devride bitiyo artık...az kaldı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
megelli kullanıcısı yokmu yahu ?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar motorun tip görünü güzel ancak honda cbr ye bakarak konuşuyorum şimdi bu motor 7000tl 6500 olurmuş diyelim cbr de bu fiyatta hatta daha da ucuza alınır bu hava soğutmalı 5 vites ve 11 hp cbr ise 6 vites 13,50 hp su soğutmalı üstelik enjeksiyonlu bence bu fark varken bu motora para verilmez haa ben honda cbr ci değilim sadece fiyatı pahalı olduğundan bu yorumu yaptım 4000 bilemedin 4500 tl olursa tutulabilir bir ihtimal :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar motorun tip görünü güzel ancak honda cbr ye bakarak konuşuyorum şimdi bu motor 7000tl 6500 olurmuş diyelim cbr de bu fiyatta hatta daha da ucuza alınır bu hava soğutmalı 5 vites ve 11 hp cbr ise 6 vites 13,50 hp su soğutmalı üstelik enjeksiyonlu bence bu fark varken bu motora para verilmez haa ben honda cbr ci değilim sadece fiyatı pahalı olduğundan bu yorumu yaptım 4000 bilemedin 4500 tl olursa tutulabilir bir ihtimal :)

kesinlikle katılıyorum:cat:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Görüntü olarak CBR 125R'den güzel. Yorumlara yabancı forumlardan da baktım. Teknik özellikler ve hız olarak CBR 125R'den zayıf bir motor. Hangi mantıkla fiyatını 1000 TL daha pahalı yapmışlar bilemiyorum. Fiyatını CBR125R'den 1000-1500 TL aşağıya çekmezlerse müşteri bulmaları zor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
dün gittim kadıköy suzuki bayisi getirmiş.bir tane naked vardı baktım baya bir inceledim satıcının anlatmasına bakarsanız öve öve bitiremiyor sanki 500 cc motor'u övüyor.alt tarafı 125 cc ve bence tamamen tel maşa bir motor,çogu çinli bile bundan daha kaliteli.motorda spor ekzoz var ama ses irenç üzeri bence.dış görüntü göze hoş görünüyor ama ön far kötü duruyor.alimünyum kadro var üzerinde.sym pistonları kullanılmış motorda ve 3 farklı kasa var 3 kasanın hepsini motoru'da aynı.bayi elimde başka kalmadı diyor,istek üzerine Adana ana bayiden getirtiyorlarmış.ellerinde sadece broşür var,olmayan malı satmaya çalışıyorlar ve uçuk rakamlara. fiyatları 6500-7800 tl arası.geçsinler bunları....parça durumu nasıl varmı diyorum cevap: Adana ana bayisi çok varlıklı firma getirtirler diyor...ya kardeşim yedek parçası olmayan adı şanı duyulmamış motora bu kadar fiyat estenirmi.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
dün gittim kadıköy suzuki bayisi getirmiş.bir tane naked vardı baktım baya bir inceledim satıcının anlatmasına bakarsanız öve öve bitiremiyor sanki 500 cc motor'u övüyor.alt tarafı 125 cc ve bence tamamen tel maşa bir motor,çogu çinli bile bundan daha kaliteli.motorda spor ekzoz var ama ses irenç üzeri bence.dış görüntü göze hoş görünüyor ama ön far kötü duruyor.alimünyum kadro var üzerinde.sym pistonları kullanılmış motorda ve 3 farklı kasa var 3 kasanın hepsini motoru'da aynı.bayi elimde başka kalmadı diyor,istek üzerine Adana ana bayiden getirtiyorlarmış.ellerinde sadece broşür var,olmayan malı satmaya çalışıyorlar ve uçuk rakamlara. fiyatları 6500-7800 tl arası.geçsinler bunları....parça durumu nasıl varmı diyorum cevap: Adana ana bayisi çok varlıklı firma getirtirler diyor...ya kardeşim yedek parçası olmayan adı şanı duyulmamış motora bu kadar fiyat estenirmi.

kesinlikle katılıyorum bu motorlara bukadar para verilmez isterse markası feriştah olsun ben sağlam motor diye kendini kanıtlamış motora derim.:cat:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
arkdaslar bu motor kac zamanlı 2 mi yoksa 4 mü yorumlar arasında goremedım...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
4 zamanlı 125 cc seramik kaplı pistonu olan,gösterişli gençleri ve yeni motora başlayacak olanlar için (motordan fazla anlamayanlar) ve fazla parası olanlar için alınabilir bir motor.grenajları çin üretiminden farksız,Türkiye pazarına sanki özel üretilmiş bir motor.kiloya vursan en fazla 3500-4000 tl eder gerisi boş
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
motor 125 cc kategorisi için fena sayılmaz, görünümü çok harika, ismi bilinen markalar neden böylesini yapmazlarki,
servis ve yedek parça sıkıntısı olmasa alınası bi motor. 2-3 bg nin lafı olmaz benim tercihim. tek sorun servis/yedek parça.
geçenlerde 4 bin tl ye vardı beyaz renk,
ducati stickerları yapıştırmışlardı, sanırım satılmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst