Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 Mar 2010
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar aramızda megelli kullanıcıları varmı ?? bende megelli 125 (naked yada racing )almak istiyorum ama hiçkimseden iyi veya kötü yorum duymadım silindir seramik kaplı diyor ne kadar iyidir ne kadar kötüdür bilemedim
bilmeyenler için link http://www.megelli.com/
bilmeyenler için link http://www.megelli.com/