Markete R1 ile giriyor

Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
kıro ve ötesi...

Allah'ım sen bu kuluna R1 dağıtırken ben ne yapıyordum acaba? :pr:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
Allah'ım sen bana R1 ver, söz veriyorum ben de hamama sokmazsam o motosikleti :queen: daha absürd bi yer bulan varsa söylesin, oraya da girerim :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Vınnnnnnnnnnnnnnnnnnn
-Selamunaleyküm bakkal emmi...
-Aleykumselam...
-3 Ekmek 1 Koli Yumurta Vercen Mi Oradan...Sende Motor Yağı Var Mı Motor Yağı...:queen:

İşte hayat budur be...Bakkala motorla,gezmeye motorla,mıçmaya motorla.....Hayat budur...:queen:

Allah'ım sen bana R1 ver, söz veriyorum ben de hamama sokmazsam o motosikleti :queen: daha absürd bi yer bulan varsa söylesin, oraya da girerim :p

Ben biliyorum da söylemem:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
adam haklı kardesım benımde r1 ım olsa dukkanada gırerım ole pastaneyede okulda her yere onla gırerım ınmemkı ustunden:mrgreen:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bu bişey mi, ben hergün işyerime motorla giriyorum.:mrgreen:Ama bizde giriş ve çıkış kapısı ayrı.Daha avantajlı bi durum oluşuyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
16
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen o motoru öpte başına koyyy
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
anlamadıgım patı çekmeyı bılıyo neden dondermıyo yada nıye stop ettırıp çıkıyo dukkandan r1 alcak parası var benzın alıcak yok galıba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam haklı kardeşim 32000ytl'lik makina istetiği yere girer!!!!r1'lere serbest:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst