kıro ve ötesi...
Allah'ım sen bu kuluna R1 dağıtırken ben ne yapıyordum acaba?r:
Allah'ım sen bana R1 ver, söz veriyorum ben de hamama sokmazsam o motosikleti :queen: daha absürd bi yer bulan varsa söylesin, oraya da girerim![]()
Ya beni sizler yarattınız...
İlhan ne var yaa bunda ben o bakkala motrola girer takla bilem atarım...
ee bambunun örencisiyikk:mrgreen:
ayran varmı ayaran puhahahahahahahah
bende de öyle bir motor olsa bende sokarım bakkal market bilimum vs.......
adam haklı kardesım benımde r1 ım olsa dukkanada gırerım ole pastaneyede okulda her yere onla gırerım ınmemkı ustunden:mrgreen: