Marka Düşmanı Bir MT Üyesinin Anatomisi...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Malumunuz epeyce bir süre MT deyim...en rahatsız olduğum konulardan biri körü körüne bir markaya bağlanma bağımlı olma...ve bunun tersi olan marka düşmanlığı...

uzunca bir zaman Honda kullanmama rağmen öncesi ybr ve dt 125 ile bir bağım oldu...araya birde italyan skutır kaynattım...eş dost tüm arkadaşların motorlarına bindim...beleş diye gazladım roketledim...:p kul yapısı demedim bağırttım...:cherry: e noldu şimdi...

Yani son 5 yıldır bindiğim motorun şakşakcısı mı oldum forumda...hayır...

kıçımın 15 dakikalığına değdiği emanet motor markasına mı methiyeler mi düzdüm...

benim olacaksın vurucam sana kırbacı diye boş hayallere mi kapıldım...

hayır...

bindik gezindik birşeyler paylaştık vs...yani Honda veya Yamaha babamın oğlu mu...ordan ekmek mi yiyorum...hayır...


her segmentin kralı vardır...her segmentin modelin cc nin üstün bir temsilcisi olmuştur...bunlara saygı duyduk...en dayanıklıyı en uygun fiyatlısını tercih ettik...vs vs...


malum forumda Honda düşmanlığıyla nam salmış bir arkadaş var...ismini vermek istemiyorum...çünkü kişiye özel konu açılmaz ve hedef gösterme gibi bir niyetim yok...

sadece her bulduğu fırsatta Hondaya kilitlemiş laf sokup ağzına geleni klavyesine yazan bu arkadaşın bu tarzından duyduğuğm antipatiden bahsetmek istiyorum...

nereye kadar bu düşmanlık...insanın aklına şu geliyor...belirgin bir ruh hastalığı mı olabilir...şu an Hondayla en çok sorun yaşayan bir düşük cc kullancısı olarak motorunu en çok yeren eleştiren biri olarak bu tarz dibine kadar sonuna kadar vurayım zihniyetinde olmadım...


markanın yalakası olmakta antipatik aşırı düşmanı olmakta...yani iki ucu .oklu değnek misali...niye o iki uçtan birinde olalım ki...demin başka bir forumda da aynı şeyleri gördüm...ilk fırsatta Honda kötüdür şöyledir böyledir...

bir kaç mesajdan alıntı...


;2274023' Alıntı:
bu sıralamada hangi konuda lider olacak honda parça fiyatı konusundamı ? yoksa hız konusunda sondan birinci gelerek mi?
hız


;2274023' Alıntı:
son zamanda bu cbf nin cıvkı çıktı . honda artık gözümden düştü.bende cg 125 vardı. 2006 yılında cg 3900 tl ye satılırken cbf 150 3000 e satılıyordu. burdan anlayın. işe yaramaz oldugunu. cg yi kaldırdılar. bunu sürdüler. honda eziyet oldu.

cbf 500 almak isteyen biri için..
;2274023' Alıntı:
sakın alma satmakta çok zorlanırsın ikinci el piyasası çok durgun bizim arkadaşta vardı satana kadar göbegi çıktı garibimin artı 2 silindir vibrasyon çok.

aman sakın degiştirme cbf 250 son hız 120 dir. sadece aniden bu hıza çıkarsın amartüsör sert dir. rahat edemezsin motor gürültüsüne altında degmen çalışıyor zandedersin. git hyasung gt al çok daha iyi olur.son hızın 155 e çıkar

honda dylan için...
honda bu motorları bu eksoz sorununu çözemedi gitti

bütün madur olan lar kullanıcılar malesef

honda yanlış yol takip ediyor. 26 hp lik tek silindir. vibrasyonda olur. ninja ile kıyaslamak yanlış olur


bu da başka bir forumdan alıntı...zikri neyse fikri de o...:queen:



.........
acun0

Status: Süper ÜyeÜyelik Tarihi: 22 Ocak 2008Mesajlar: 1.001

şu motorları yan yana koymuşsunuz ya en tipsiz motor cbr 250 lik olmuş en tiplisi ortadaki sonra cbr 125 olmuş.

............

biri ona şunu öğretmiş galiba...forumlardaki olumsuz yazılar insanların bu işi bilmeyenlerin ön yargılarını veya algılarını etkiler...:p

yok öyle bişey...kahrolası bir kaç modeli yağ eksiltir beş para etmez belki ama sonucta markanın köklü bir geçmişi var...o geçmişde beni pek ırgalamaz ama markanın bir güvenilirliği illa ki var...bunu serviste bayide veya yolda diğer bir hondacı sayesinde anlayabiliyoruz...

ki Honda dağ ise sen tavşansın..boşuna küsme...sen istedin diye Honda ölmez...:p


yahu yeter gari...Hondayı yiyim sana bişey olmasın artık biraz kendine çeki düzen ver...kimlerdensin necisin bilemem ama foyan yakında ortaya çıkar...hangi bayinin markanın adamıysan veya bayideki servis çalışanıysan söyle yemin ediyorum oraya gelicem senin ekmek yediğin markadan bir tane motor alıcam...sen yeter ki bu tarz objektif samimi olmayan yazılardan uzak dur...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
benim mesajlarım olduğuna göre bende konuşayım.
çoğu kişi motorunun övülmesinden hoşlanırken yerilmesinden de sıkıntı duyar hatta düşman olur.
bu normaldir. burda bir iki kişi sende dahil motoru ortaya koyarak konuşuyorsun ki çok güzel bir davranış bu ister honda olsun ister yamaha ama göz göre görede sırf üzerindeki amblemi için kötü motor sırf sende var diye övülmez ki.
ben kimsenin bayisi çalışanı degilim. ben ölene kadar motor sevdalısı biriyim. artık kullandığım motorları öyle tanıyorum ki bunların eksi yönlerini yazan pek olmuyor. ben sivri dille yazıyorum yazacağımda saklı kalmasın eğer bu honda gibi büyük bir firma ise dylan ın eksozu kopma malı yada metehanın de diği gibi motora gazı asılabilmelisin.
niye honda yı kötülüyorsun dersen en çok honda kullandım. bu yüzden eksiği varsa yazdım. yamaha kullansam eksiğini yazardım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
seni kırmak hedef göstermek istemem...ama bu tutum tarzın göze batıyor...ben rahatsız oluyorum...özgür memleket demokratik forum özgür düşünceye eyvallah ama bu tarz kasıtlı ve artniyetli yazılara birileri dur demeli...yıllardır bunu yapıyorsun eline ne geçti... yanlış yoldasın...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
seni kırmak hedef göstermek istemem...ama bu tutum tarzın göze batıyor...ben rahatsız oluyorum...özgür memleket demokratik forum özgür düşünceye eyvallah ama bu tarz kasıtlı ve artniyetli yazılara birileri dur demeli...yıllardır bunu yapıyorsun eline ne geçti... yanlış yoldasın...

seni bu yüzden seviyorum hacı :rendeer: eğriye eğri doğruya doğru,Allah yolunu şaşırtmasın
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
şu yada bu marka yada model eksikliklerini görünce saklamak yerine açığa çıkması taraftarıyım. şimdi yine yazılarımda mevcuttur. cbf 250 yi almadan önce forumları inceledim cbf 250 öyle övülmüş ki 150 km hıza çıkan süper bir araç birde honda kalitesiyle
peki kimse yazmamış düz yolda üzerine yatınca 125 km ye çıkıyor diye. kimse yazmamış kronik yağ kaçırır diye
amartüsör ayarı yok 180 kg dan aşağı binersen motor üstünde rodeo yaparsın diye
bende aldım denedim bunları yazdım.
bunlar saklı mı kalsın.
şu anda cbf 1000 var. biliyormusun ön cam 140 km den sonra nerdeyse kaska degecek. hep deneme yanılma ile mi öğrenecez fazer 6 çıktığı gün yazılarda öyle övüldüki seramik silindiri vs sattılar kimse hatalarını yazmadı alan denedi sevmedi birde başkası denedi oda sattı alt devirlerde güç yok son devirlere çıldıran bir motor .bunlar yazılmıyor. motor dukaka olmasın yoksa ben kime satacağım düşüncesi
belki biraz abartılı konuşuyor fazla yükleniyor olabilirim ama demire tahta demem
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eksiğini sivri dille yazıyormuş. Bak sen. Cbf 500'de titreşim çokmuş. Allah Allah. Cbf 250'de son hız 120 imiş. Sen Allah aşkına bırak bu işleri. Bu motorların hiçbirini kullanmamama rağmen ben rahatsız oldum. hesap edin. Eminim yaşın benden büyüktür. Bu yüzden saygımı kaybetmek istemiyorum. Mete_han abiye ayrıca teşekkür ederim. Bu topic en gereklilerden bi tanesiydi. :cat:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
seni kırmak hedef göstermek istemem...ama bu tutum tarzın göze batıyor...ben rahatsız oluyorum...özgür memleket demokratik forum özgür düşünceye eyvallah ama bu tarz kasıtlı ve artniyetli yazılara birileri dur demeli...yıllardır bunu yapıyorsun eline ne geçti... yanlış yoldasın...
:cat::cat:

inanın bu arkadas yazıgında forumu hıc okumak ıstemıyorum. guzelım forumda konu alıyor basını baska yerlere gıdıyor.tabiiki eksıler soylenecek ama bu kadar ınat ve dedıgım dedıkle degıl.bu benım tamamen sahsı fıkrımdır.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
metecim bazı markalar şakşakçılarının desteğiyle itibar görür
bana göre de honda aşağı yukarı böyle bir markadır
bilgisayar sektöründe asus vardır mesela
asus şöyle asus böyle
asusun çok iyi anakartları yokmu? var... iğrenç anakartları da var ama
gene de bizim birşey bildiğini sanan kekolara asus dedin mi akan sular duruyor
geçen adamın birine foxconn anakartı zorla aldırdım
80$ lık anakartın asustaki karşılığı 150$

bir mal iyiyse övülür
iyi değilse de yerilir
honda kötü bir marka mıdır? hayır...
ama şakşakçılığı yapılacak kadar da iyi değildir bence
cbf 150 kötüdür demiyorum, ama aynı paraya derbi aldım 10 basar :cherry:

hülasa:
bir motosiklet modelinin fanatikliği yapılabilir, gerçekten iyiyse bunu hakeder
ama marka fanatikliği anlamsız, nünkü aynı markadan çok iyi bir ürün de çıkabiliyor, çok kötü de
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Önce alın bir çin malı motoru kullanın bakalım :cherry:
ondan sonra honda yada yamaha herneyse nasıl dua edersiniz nekadar kaliteliymiş gibi
daha sıfır hatayla çalışan bi makine bulamadılar...:queen:
saygılar.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Yahu bu marka fanatizmi her konuda yok mudur ? Bilgisayar, Cep telefonu, motosiklet, araba, saat var oğlu var. Bu konularla ilgili forumlara bakın mutlaka en az iki markayı birbirine çarpıştıran insanlar vardır.

İnsanoğlunun mal edinmeye karşı olan tutkusu, ve tüketim ekonomisi var olduğu sürece marka fanatizmi her daim mevcut olacaktır. Çünkü sistemin bize pompaladığı budur. Ne zaman her alışverişimizde FİYAT/PERFORMANS oranını ön planda tutarız her birey olarak. O zaman bu tarz polemikler biter. Gerisi laf-ı güzaf
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
:cat::cat:

inanın bu arkadas yazıgında forumu hıc okumak ıstemıyorum. guzelım forumda konu alıyor basını baska yerlere gıdıyor.tabiiki eksıler soylenecek ama bu kadar ınat ve dedıgım dedıkle degıl.bu benım tamamen sahsı fıkrımdır.

ben bu arkadaşı tanımam,bilmem,gerçekte ne görmüşlüğüm var, kendisi hakkında da herhangi bir ön yargım veya kötü düşüncemde yok,belki kendisi gerçek hayatta çok iyi niyetli düzgün bir insandır ama burada yazdığı birçok insana itici gelen yorumlarıyla,kendi kullandığı ve öve öve bitiremediği markalardan ben dahil bir çok kişiyi soğuttu,insanların o motoru alacağı varsa bile vazgeçtiler,şahsen ben SYM HD200 almaktan vazgeçtim ,bir ara okadar abartmıştıki olayı her hafta birisi ile buluşup yarışıyordu, neredeyse cbr 600 le kapıştım onu bile tokatladım diye yazacağını bekler olmuştuk,bu yüzden artık harhangi bir yorumu olan sayfa gördüğümde o kısmını atlamak zorunda kalıyorum.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Eksiğini sivri dille yazıyormuş. Bak sen. Cbf 500'de titreşim çokmuş. Allah Allah. Cbf 250'de son hız 120 imiş. Sen Allah aşkına bırak bu işleri. Bu motorların hiçbirini kullanmamama rağmen ben rahatsız oldum. hesap edin. Eminim yaşın benden büyüktür. Bu yüzden saygımı kaybetmek istemiyorum. Mete_han abiye ayrıca teşekkür ederim. Bu topic en gereklilerden bi tanesiydi. :cat:

bu bahsettığın motorları kullanmadıysan yorum yapmanada gerek yok bence saygın bozulsa ne olur dövermisin adamı :bounce: ha bu arada acun kim nedir tanımam etmem yorumlarnızı gondemrden once okuyun bence
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adam doğruları söylüyor olasılığı hiç yok mu yani ? tamamen düşmanlık olduğunu düşünmüyorum ben aldığım maldan memnun değilsem kimseye tavsiye etmem artıları çok olsada 1 hata dahi olsa o bana yakışmaz ayıplı olarak kabul ederim ve en kısa zamanda elden çıkarırım sevgili ACUN0 eğer bu yazdığın olumsuzluklara rağmen hala honda alıyorsan demekki bu adamların - leri senin için sadece istisna eğer bu şikayetlerinden gerçekten başın ağrıyorsa bir daha honda alma veya alırsan da şikayet etme bana sor bir daha mondial alırmısın diye sorsan alanı cümle alem suratıma tükürsün o kadar yani nefret ediyorum yani bu markadan almam arkadaş
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bi halt anlamadım ben bu başlıktan. Düşündüğünü yazmasın mı yani adam? Onu mu söylemeye çalışıyorsunuz? Art niyetli olduğuna neye dayanarak karar verdiniz? Verdiğiniz alıntılarda ben art niyetli bir yazı filan da göremedim açıkçası.

Kişilerin düşünceleri hoşumuza gitmeyebilir arkadaşlar. Bu onları susturmaya çalışmak için bir sebep olmamalı.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
şu yada bu marka yada model eksikliklerini görünce saklamak yerine açığa çıkması taraftarıyım. şimdi yine yazılarımda mevcuttur. cbf 250 yi almadan önce forumları inceledim cbf 250 öyle övülmüş ki 150 km hıza çıkan süper bir araç birde honda kalitesiyle
peki kimse yazmamış düz yolda üzerine yatınca 125 km ye çıkıyor diye. kimse yazmamış kronik yağ kaçırır diye
amartüsör ayarı yok 180 kg dan aşağı binersen motor üstünde rodeo yaparsın diye
bende aldım denedim bunları yazdım.
bunlar saklı mı kalsın.
şu anda cbf 1000 var. biliyormusun ön cam 140 km den sonra nerdeyse kaska degecek. hep deneme yanılma ile mi öğrenecez fazer 6 çıktığı gün yazılarda öyle övüldüki seramik silindiri vs sattılar kimse hatalarını yazmadı alan denedi sevmedi birde başkası denedi oda sattı alt devirlerde güç yok son devirlere çıldıran bir motor .bunlar yazılmıyor. motor dukaka olmasın yoksa ben kime satacağım düşüncesi
belki biraz abartılı konuşuyor fazla yükleniyor olabilirim ama demire tahta demem

ben sizi belki tanırım belki tanımam orasını bilemiyorum ama yazdıklarınızın bir kısmına katılıyorum.
alıp kullandığın motor markası hakkında iyi ve kötü yönlerini yzmalıyız-şöylemeliyizki alacak olan arkadaşlara örnek olsun-fikir versin sonra arkamızdan demesin bana kakalak motoru tavsiye ettin diye.
bende kullandığım ve kötü yönleri-kronik hale gelmiş arızaları olan motosikletlerimin sıkıntılarını her zaman yazdım ve aynı motosiklet'ten alacak olan arkadaşlara'da söyledim ve çogu başka markalara yöneldi pişman oldummu kesinlikle sevindim bile ;
nedeni Tüketicisini düşünmeyen motosiklet bayisi-firması adını siz koyun.
bir motorun kronik hale gelmiş bir arızası var ve firma bunun önüne geçicek çalışma-önlem almıyorsa ben o markanın O modelini iğnelerim ve O motoru hemen satarım-arıza giderelene kadar'da iğnelemeye devam ederim.
mesela TVS titreşim sorunu-nonda yağ eksiltme sorunu gibi örnek verebiliriz :pale:

burda amaç İnsanlara iyi ve kötü yönde abartmadan bilgi vermek.
ama bilgi verirken İnsanları kırmamak-terbiye sınırlarını aşmamak-İnsanlara ukelalık taslamamak-İnsanları susturmaya çalışmamak olayı makaraya sarmamak lazım.
herkes herşeyi bilemez illaki eksik bildiği bir nokta vardır onuda burdan veya başka forumlardan bilen arkadaşlardan öğreniriz adı üstünde paylaşım FORUM'ları.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
acun0 bi markanın ''şakşakcısı'' ya da temsilcisi olsa niye cbf 1000'e binsin ki? eksik yönlerini bulup yazmak için mi? Eleştirel bi tavır sergiliyo olabilir hatta abartmış olabilir ama bence sorunlar böyle gün yüzüne çıkması lazım ki ben kaç yıl gt250r başlığını araştırdım ama aldıktan sonra bi sürü kötü özelliğini gördüm.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bana sorsalar MT'de Honda cbf 150 düşmanı kim var deseler hemen aklıma Metehan gelir mesela,ondan çok cbf 150 yi kötüleyen görmedim mesela,hem kötülüyor hem biniyor,honda mükafat amaçlı cbf lere devir saati taktı sonunda ama bu seferde vites göstergesini araklamış :queen: gelde al şimdi cbf vites göstergesi bile yok (önceden vardı ama) :cyclopsan
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Eksiğini sivri dille yazıyormuş. Bak sen. Cbf 500'de titreşim çokmuş. Allah Allah. Cbf 250'de son hız 120 imiş. Sen Allah aşkına bırak bu işleri. Bu motorların hiçbirini kullanmamama rağmen ben rahatsız oldum. hesap edin. Eminim yaşın benden büyüktür. Bu yüzden saygımı kaybetmek istemiyorum. Mete_han abiye ayrıca teşekkür ederim. Bu topic en gereklilerden bi tanesiydi. :cat:

İnsanların yazdıkları yazılarla,yaptıkları yorumlarla dalga geçmemelisin! eğer o kişi karşında olsa "Eksiğini sivri dille söylüyormuşsun. Bak sen. Cbf 500'de titreşim çokmuş. Allah Allah. Cbf 250'de son hız 120 imiş. Sen Allah aşkına bırak bu işleri." şeklinde tiye alıp söylemen ne kadar saygısızlık ise burda da aynı şekilde. birde senin yazın yorumdan ziyade karalama olmuş.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşım sen şimdi böyle bir konu neden açtın anlamış değilim??? marka fanatiği değilim diyorsun ama böyle bir konu açıyorsun??? yoksa sen marka fanatiği değilde Japon fanatiğimisin:queen:

neyse ben şahsen o arkadaşın Honda için yaptığı yorumların çoğuna katılıyorum:cat:
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
bana sorsalar MT'de Honda cbf 150 düşmanı kim var deseler hemen aklıma Metehan gelir mesela,ondan çok cbf 150 yi kötüleyen görmedim mesela,hem kötülüyor hem biniyor,honda mükafat amaçlı cbf lere devir saati taktı sonunda ama bu seferde vites göstergesini araklamış :queen: gelde al şimdi cbf vites göstergesi bile yok (önceden vardı ama) :cyclopsan

vites göstergesi olması iyi bişey değil diye duydum , ilk başlayanların gözü hep oraya kaydığından yola bakmak yerine vites göstergesine bakmaya çalışmalarından olabilir,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 ----------

acun0 bi markanın ''şakşakcısı'' ya da temsilcisi olsa niye cbf 1000'e binsin ki? eksik yönlerini bulup yazmak için mi? Eleştirel bi tavır sergiliyo olabilir hatta abartmış olabilir ama bence sorunlar böyle gün yüzüne çıkması lazım ki ben kaç yıl gt250r başlığını araştırdım ama aldıktan sonra bi sürü kötü özelliğini gördüm.

acun0 arkadaşımızı ben de destekliyorum, bildiklerini gördüklerini yazıyor. yazdıklarında belki biraz sivri dil ve mübalağa sanatı gibi şeyleri kullanıyor olabilirki bu da gayet normal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst