- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,770
- Konu Yazar
- #1
birçok siteye'de üye olan Flowrider nickli dr.Ömer UZMA vefat etmiştir.
bir aslan daha aramızdan ayrıl'dı.
haber'ci abzah murat arkadaşımız haberini yaparken bana yazdı topik açalımmı açmayalımmı derken gerçeklerden kaçamadık. Zaten aktif olduğu sitede'de şuan görün'ce burada'da arkadaşları vardır haberi olsun dedim çok üzgünüm yeri mekanı cennet olsun ailesi'ne sabır diliyorum .
nur için'de yat doktor 'dualarımız senin'le.....
Prometheus tarafından eklendi
Arkadaslar,
Daha onceki e-mailimde yazdigim gibi maalesef Dr. Omer Uzma'yi kaybettik.
Simdi onemli olan konu, bu kazayi goren bir gorgu sahidi bulmamiz. Bu konu COK COK onemli. Zira kazaya karisan aracin soforu "ben emniyet seridinde duruyordum motosiklet gelip bana arkadan carpti" demis.
Her ne kadar Zafer Yangindan aldigim bilgiye gore aracin sag on tarafi, Omer Uzma'nin motosikletinin de sol tarafi hasarli ise de adamin beyani bu, Omer ise maalesef kendini savunacak durumda degil. Olsaydi bile maalesef bu ulkenin kanunlarini biliyorsunuz.
Iste bu yuzden acil olarak 21.07.2007 saat 14:30 civarinda TEM otoyolundan 2ci kopruye giderken Sariyer, Besiktas cikisini kopru yonunde gecer gecmez olusan bu kazayi goren gorgu sahidine ihtiyacimiz var.
LUTFEN bu konuyu tum e-mail guruplarina (sadece motosiklet guruplarina degil) ve arkadas cevrenize yayip insaniyet namina yardim isteyeyim, binlerce kisiye ulasirsak muhakkak o saatte orada o kazayi gormus birine ulasabiliriz.
Omer'e bu kadar vefa borcumuz vardir degil mi?
Sevgiler,
Ugur Becerikliler
bir aslan daha aramızdan ayrıl'dı.
haber'ci abzah murat arkadaşımız haberini yaparken bana yazdı topik açalımmı açmayalımmı derken gerçeklerden kaçamadık. Zaten aktif olduğu sitede'de şuan görün'ce burada'da arkadaşları vardır haberi olsun dedim çok üzgünüm yeri mekanı cennet olsun ailesi'ne sabır diliyorum .
nur için'de yat doktor 'dualarımız senin'le.....
Prometheus tarafından eklendi
Arkadaslar,
Daha onceki e-mailimde yazdigim gibi maalesef Dr. Omer Uzma'yi kaybettik.
Simdi onemli olan konu, bu kazayi goren bir gorgu sahidi bulmamiz. Bu konu COK COK onemli. Zira kazaya karisan aracin soforu "ben emniyet seridinde duruyordum motosiklet gelip bana arkadan carpti" demis.
Her ne kadar Zafer Yangindan aldigim bilgiye gore aracin sag on tarafi, Omer Uzma'nin motosikletinin de sol tarafi hasarli ise de adamin beyani bu, Omer ise maalesef kendini savunacak durumda degil. Olsaydi bile maalesef bu ulkenin kanunlarini biliyorsunuz.
Iste bu yuzden acil olarak 21.07.2007 saat 14:30 civarinda TEM otoyolundan 2ci kopruye giderken Sariyer, Besiktas cikisini kopru yonunde gecer gecmez olusan bu kazayi goren gorgu sahidine ihtiyacimiz var.
LUTFEN bu konuyu tum e-mail guruplarina (sadece motosiklet guruplarina degil) ve arkadas cevrenize yayip insaniyet namina yardim isteyeyim, binlerce kisiye ulasirsak muhakkak o saatte orada o kazayi gormus birine ulasabiliriz.
Omer'e bu kadar vefa borcumuz vardir degil mi?
Sevgiler,
Ugur Becerikliler