malesef bir aslan daha kaybettik .....

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok acı bir durum.düğümleniyor kilitleniyor insan söyleyecek kelime bulamıyor.allah sevenlerine ve geride kalanlara sabır versin.allah herkesi kaza ve belalardan korusun.arkadaşımızın mekanı cennet olsun.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çocuğu da mı var :pale: Ya o eşi :pale: Offff günden güne artıyor :pale: Sıklaşıyor ölüm haberleri :pale:
Motor neymiş arkadaşlar bilen var mı :pale:
Allah mekanını cennet eylesin, yakınlarına sabır diliyorum... :pale:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
hepimizin başısağolsun.gerçekten çok üzgünüm.tanısamda tanımasamda her aramızdan ayrılan arkadaşımız için çok üzülüyorum doğrusu...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Arkadaslar,

Daha onceki e-mailimde yazdigim gibi maalesef Dr. Omer Uzma'yi kaybettik.

Simdi onemli olan konu, bu kazayi goren bir gorgu sahidi bulmamiz. Bu konu COK COK onemli. Zira kazaya karisan aracin soforu "ben emniyet seridinde duruyordum motosiklet gelip bana arkadan carpti" demis.

Her ne kadar Zafer Yangindan aldigim bilgiye gore aracin sag on tarafi, Omer Uzma'nin motosikletinin de sol tarafi hasarli ise de adamin beyani bu, Omer ise maalesef kendini savunacak durumda degil. Olsaydi bile maalesef bu ulkenin kanunlarini biliyorsunuz.

Iste bu yuzden acil olarak 21.07.2007 saat 14:30 civarinda TEM otoyolundan 2ci kopruye giderken Sariyer, Besiktas cikisini kopru yonunde gecer gecmez olusan bu kazayi goren gorgu sahidine ihtiyacimiz var.

LUTFEN bu konuyu tum e-mail guruplarina (sadece motosiklet guruplarina degil) ve arkadas cevrenize yayip insaniyet namina yardim isteyeyim, binlerce kisiye ulasirsak muhakkak o saatte orada o kazayi gormus birine ulasabiliriz.
Omer'e bu kadar vefa borcumuz vardir degil mi?

Sevgiler,

Ugur Becerikliler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık çok yazık allah rahmet eylesin.

Her ne kadar 2 teker olsak da sağdan soldan araba aralarından geçebilsekte yaşadığımız ülkede trafik terörü olduğundan lütfen bu kaçış noktalarını kullanırken çok ama çok dikkatli ve her zamankinden daha yavaş yol alalım. Özellikle emniyet şeridini kullanmamaya çalışalım

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Vesile işte. Rabbim ölümn bile hayırlısını ve güzel olanını nasip etsin cumlemize.
Eceli aynı olan birsürü insan toplanmıstır buraya kimbilir. Ve sırayla sırası gelen gidiyor. Ama emniyet seridinde ama bir ucurum dibinde.
Allah rahmet eylesin. Esine ve cocuklarına da sabır ihsan eylesin insallah.

"Ey güzel Rabbim. Sen cennetinde kaim eyle bu abimizi. Kabir azabı zamanı sen onun kabrini cennet bahcelerine cevir. Amin."
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Kardeşim Desperadost,
Şarkıdır, türküdür, medyadır, radyodur, magazindir elimizden ne geliyorsa yapmalıyız:pale:
Analar, babalar, öksüzler;... yaratmamak için ne yapmalıyız:silent:
Dört teker sürücüleri, kritik anlarda ve en ihtiyaç duyduğumuz anlarda, trafikten ve asfalttan buhar olup uçup gitmemizi istiyorlar.
Keşke böyle bir yeteneğimiz olsa:pale:
Bizler de bu trafikteyiz! Vergi veren ruhsat sahibi insanlarız. Ben durduysam arkamdaki de duracak! Kaydım mı, motorum mu bozuldu, lastiğim mi patladı düşünecek! Evet düşünecek, düşünmeli, YANİ MOTOR KÜLTÜRÜ...!

Bugün bir alışveriş merkezinde kaza atlattık, ters yoldan gelen hızlı ve dikkatli bir araç bizim geldiğimizi görünce, acı bir fren yaparak durdu, ancak O şahıs, benimde ÖLMEMEK için acı fren yapıp motoru kaydırıp düşeceğimi düşünemedi.
İşin en cafcaflı yanı, arkamdaki taksi benim acı frenle durmama kızıp, başladı korna çalmaya, sağda bekledik, soluma geldi: ve şunu dedi '' O adam hata yaptı tamam, kabul ediyorum, ama sende hata yapıyorsun '' yani arkamdaki taksiciye göre, ya frene basmıycam, ya da kazadan kurtulduysam gazlayıp gidicem. Bendenizde taksiciye şunu söyledim; '' gidemiyorum, az daha kaza yapıyordum, belkide motorum bozuldu,...'' Ben asfaltta bir noktayım, çiğneyip geçecekmisin:silent:

Şunu anlamıyorlar: Altımızdaki araba değil, direksiyonu kırıp sağa yanaşmaz!!!
Üzerinde iki tane insan var,
İki tane canlı, Bildiğimiz çoluğu çocuğu olan ORGANİZMA!!!
Kimin hata yaptığı hiç önemli değil,
İnsan hayatına sebep olmak esas önemli olan nokta!!!
Ölen arkadaşımızın ailesine elbette sabır diliyoruz, Allah sabırlar versin, ancak bu kültürü MT gibi bir organizasyon hızla verebilir diye düşünüyorum, vakit geçtikçe insanlarımız göçüyor, sağ kalanlara kazasız belasız sürüşler diliyorum.:pale::pale::pale:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Allah rahmet eylesin .. kaza yanılmıyosam emniyet şeridinde olmuş.. sanki suç sadece 4 tekerdeymiş emniyet şeridi motorların doğal yolu havası yaratılmış.. arkadaşlar adı üstünde orası emniyet şeridi 4 teker ne kadar suçlu ise o şeride giren motorda aynı oranda suçludur.
arkadaşımızın vicudunun parçalara ayrılması hızı hakkında bizlere bilgi veriyor.. Kurallara uyduğumuz sürece kazadan uzağız demektir..allah rahmet eylesin ..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Artık yeter yaaa... :pale:
Allah'ım sen bizi koru.. Yakınlarına başsağlığı diliyorum..:salut:
Mekanın cennet olsun inşallah..:pale:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Kardeşim Desperadost,
Şarkıdır, türküdür, medyadır, radyodur, magazindir elimizden ne geliyorsa yapmalıyız:pale:
Analar, babalar, öksüzler;... yaratmamak için ne yapmalıyız:silent:
Dört teker sürücüleri, kritik anlarda ve en ihtiyaç duyduğumuz anlarda, trafikten ve asfalttan buhar olup uçup gitmemizi istiyorlar.
Keşke böyle bir yeteneğimiz olsa:pale:
Bizler de bu trafikteyiz! Vergi veren ruhsat sahibi insanlarız. Ben durduysam arkamdaki de duracak! Kaydım mı, motorum mu bozuldu, lastiğim mi patladı düşünecek! Evet düşünecek, düşünmeli, YANİ MOTOR KÜLTÜRÜ...!

Bugün bir alışveriş merkezinde kaza atlattık, ters yoldan gelen hızlı ve dikkatli bir araç bizim geldiğimizi görünce, acı bir fren yaparak durdu, ancak O şahıs, benimde ÖLMEMEK için acı fren yapıp motoru kaydırıp düşeceğimi düşünemedi.
İşin en cafcaflı yanı, arkamdaki taksi benim acı frenle durmama kızıp, başladı korna çalmaya, sağda bekledik, soluma geldi: ve şunu dedi '' O adam hata yaptı tamam, kabul ediyorum, ama sende hata yapıyorsun '' yani arkamdaki taksiciye göre, ya frene basmıycam, ya da kazadan kurtulduysam gazlayıp gidicem. Bendenizde taksiciye şunu söyledim; '' gidemiyorum, az daha kaza yapıyordum, belkide motorum bozuldu,...'' Ben asfaltta bir noktayım, çiğneyip geçecekmisin:silent:

Şunu anlamıyorlar: Altımızdaki araba değil, direksiyonu kırıp sağa yanaşmaz!!!
Üzerinde iki tane insan var,
İki tane canlı, Bildiğimiz çoluğu çocuğu olan ORGANİZMA!!!
Kimin hata yaptığı hiç önemli değil,
İnsan hayatına sebep olmak esas önemli olan nokta!!!
Ölen arkadaşımızın ailesine elbette sabır diliyoruz, Allah sabırlar versin, ancak bu kültürü MT gibi bir organizasyon hızla verebilir diye düşünüyorum, vakit geçtikçe insanlarımız göçüyor, sağ kalanlara kazasız belasız sürüşler diliyorum.:pale::pale::pale:




Ah abicim ah.
Bir tanesi de beni bugun 10 cm ile sıyırdı. Hayvan ( Hayvan demek hayat sahibi demektir) bile hafif kalır o insannın yanında. Bir adam bir otobanda 3 serit birden yardırır gelirmi carprazlama. Be 500 babanın tek evladı 10 cm daha once gelsen beni bicecektin. Yakalayamadım yakalasaydım yemin ederim onun on camını kafasına gecirecektim. Sopayla gomecektim o arabasının koltuguna :pr:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Allah Rahmet eylesin...

Evlatları babasız nasıl olacak ; düşündükçe sinirlerim tepeme çıkıyor...

Özellikle hafif ticariler ve taksiler başlı başına problem...

Motosiklet satıcıları ithalatçı firmalar küçük videolar halinde bilinci artırmaya yönelik reklamlar yayınlatabilir ;

(dünyanın parasını kazanıyorlar bizlerden )

Ne kadar güvenli olursa o derece satılır bu makinalar!

Bunu düşünemiyorlar sanırım!
Bu konuda baskı yapmalıyız diye düşünüyorum ;hangi firma yapıyorsa onu yazalım alalım motorlarını vs...)

Ayrıca ne tür bir kaza olursa olsun bizim insanımız başım derde girecek endişesiyle malesef şahit olmuyor...

(samimiyetiyle ve iyi niyetiyle ifade verirken emniyette aşağılanıp ;azarlanan çok insan gördüm ; bunlardan biri de benim! )

Neyse ; yine hüzün var burada...
:salut:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Nereye kadar kayıp vereceğiz :pale: Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Ne bu kazalar. Evden çıkamayacağız yakında.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
cümleten başımız sagolsun:salut:
artık yorum yapmaya bile hayrım kalmadı.
sadece :salut:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Çok üzüldüm cümlesi ne denli basit kalıyor yitip giden bir hayat karşısında . Arkadaşlar lütfen çok daha dikkatli olalım . Arabalar bizim en büyük düşmanımız ,bana bir şey olmaz demeyelim . Tanıklık kamu görevidir gören varsa yardımcı olsun lütfen .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst