malesef bir aslan daha kaybettik .....

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
birçok siteye'de üye olan Flowrider nickli dr.Ömer UZMA vefat etmiştir.
bir aslan daha aramızdan ayrıl'dı.
haber'ci abzah murat arkadaşımız haberini yaparken bana yazdı topik açalımmı açmayalımmı derken gerçeklerden kaçamadık. Zaten aktif olduğu sitede'de şuan görün'ce burada'da arkadaşları vardır haberi olsun dedim çok üzgünüm yeri mekanı cennet olsun ailesi'ne sabır diliyorum .
nur için'de yat doktor 'dualarımız senin'le.....

Prometheus tarafından eklendi

Arkadaslar,

Daha onceki e-mailimde yazdigim gibi maalesef Dr. Omer Uzma'yi kaybettik.

Simdi onemli olan konu, bu kazayi goren bir gorgu sahidi bulmamiz. Bu konu COK COK onemli. Zira kazaya karisan aracin soforu "ben emniyet seridinde duruyordum motosiklet gelip bana arkadan carpti" demis.

Her ne kadar Zafer Yangindan aldigim bilgiye gore aracin sag on tarafi, Omer Uzma'nin motosikletinin de sol tarafi hasarli ise de adamin beyani bu, Omer ise maalesef kendini savunacak durumda degil. Olsaydi bile maalesef bu ulkenin kanunlarini biliyorsunuz.

Iste bu yuzden acil olarak 21.07.2007 saat 14:30 civarinda TEM otoyolundan 2ci kopruye giderken Sariyer, Besiktas cikisini kopru yonunde gecer gecmez olusan bu kazayi goren gorgu sahidine ihtiyacimiz var.

LUTFEN bu konuyu tum e-mail guruplarina (sadece motosiklet guruplarina degil) ve arkadas cevrenize yayip insaniyet namina yardim isteyeyim, binlerce kisiye ulasirsak muhakkak o saatte orada o kazayi gormus birine ulasabiliriz.
Omer'e bu kadar vefa borcumuz vardir degil mi?

Sevgiler,

Ugur Becerikliler
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
Motosiklet tutkunu anestezi uzmanı, emniyet şeridinde otomobile çarparak hayatı kaybetti.

kaza saat 15:00 sıralarında TEM Otoyolu Ankara istikameti Levent Kavşağı yakınında meydana geldi. emniyet şeridinde aşırı hız yaptığı iddia edilen ömer uzma aynı şeritte gitmekte olan bir otomobile çarpıştı. çarpmanın etkisiyle bariyerlere savrulan 39 yaşındaki ömer uzma olay yerinde hayatını kaybetti.Otomobil sürücüsü ise polis tarafından gözaltına alındı.

Motosiklet kazasını gören çok sayıda kurye ve motosiklet tutkunu, olay yerinde toplandı. Motosiklet tutukunları emniyet şeridine giren otomobil sürücüsünü suçlarken, otomobilde bulunan kişilerde Uzma'nın aşırı hzıla geldiğini ve emniyet şeridini ihlal ettiğini öne sürdü.


ömer uzma evli ve 3 çocuk babasıydı...



bu da ömer uzmanın yeni şafak gazetesine motosikletlerle ilgili verdiği röportaj..


http://www.yenisafak.com.tr/arsiv/2002/aralik/17/g9.html


tanıyanlara allah sabır versin mekanı cennet olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
tüüühh yaaa:pale:

Bir arkadaşımızı daha kaybettik:pale::pale:
Sevenlerinin başı sağolsun, ailesine sabırlar dilerim.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yine mi :pale: Ne denebilir ki bu durumda,artık ben başımız sağolsun demek istemiyorum,hep birileri gidiyor aramızdan:pale:

Başımız sağolsun,mekanı cennet olsun.Allah yakınlarına dayanma gücü versin..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
hanımı yeni doğum yapmış '2 evlat var 'kötü arkadaşlar çok kötü ...........
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok üzüldüğümü söylemek istiyorum.mekanı cennet olsun.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
ayrıca şimde gelen görüntüleri izledim abimiz full korumaymış kask mont eldiven bot hepsi var ama kaza büyük bir olasılıkla hızdan ve emniyet şeridi kullanımından kaynaklanıyor.. araba emniyet şeridine atlamış,ömer abi de girdiği sırada oradaymış anladığım kadarıyla..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ayrıca şimde gelen görüntüleri izledim abimiz full korumaymış kask mont eldiven bot hepsi var ama kaza büyük bir olasılıkla hızdan ve emniyet şeridi kullanımından kaynaklanıyor.. araba emniyet şeridine atlamış,ömer abi de girdiği sırada oradaymış anladığım kadarıyla..
acaba sağ taraf değil'de' çoğunlukla kullandığımız dar olan sol boşluktanmı gidiyordu ömer doktor :pale:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Otomobiller emniyet şeridini kullanmamız için bizi sıkıştırıyor taciz ediyor, emniyet şeridinde seyir halindeykende emniyet şeritidinin kullanılacağını düşünmeden önümüze kırıyorlar. Ondan sonra çok hızlıydı emniyet şeritini ihlal ediyordu. Alayı şerefsiz bunu yapanların. İnsanları öldürüyorlar, o iki çocuğu yetim bırakıyorlar, bir de motosikletliyi suçluyorlar.

Allah arkadaşımızın yakınlarına sabır ihsan eylesin, mekanı cennet olsun. Bu şekilde davranan sürücülerinde allah belasını versin..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
Otomobiller emniyet şeridini kullanmamız için bizi sıkıştırıyor taciz ediyor, emniyet şeridinde seyir halindeykende emniyet şeritidinin kullanılacağını düşünmeden önümüze kırıyorlar. Ondan sonra çok hızlıydı emniyet şeritini ihlal ediyordu. Alayı şerefsiz bunu yapanların. İnsanları öldürüyorlar, o iki çocuğu yetim bırakıyorlar, bir de motosikletliyi suçluyorlar.

Allah arkadaşımızın yakınlarına sabır ihsan eylesin, mekanı cennet olsun. Bu şekilde davranan sürücülerinde allah belasını versin..



araç bir panelvan ve türkiyenin en büyük kombi şirketlerinden birinin aracı... işçileri taşıyormuş...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
araç bir panelvan ve türkiyenin en büyük kombi şirketlerinden birinin aracı... işçileri taşıyormuş...

En çokta söylediğin tarcda araçlar sıkıştırıyor zaten. Beni sol şeritte bile çaprazdan sıkıştırdıklarını biliyorum. Öünmde yanlarımda dolu adamlar resmen cana kastediyo..:pr::pr::pr:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
En çokta söylediğin tarcda araçlar sıkıştırıyor zaten. Beni sol şeritte bile çaprazdan sıkıştırdıklarını biliyorum. Öünmde yanlarımda dolu adamlar resmen cana kastediyo..:pr::pr::pr:


bende bildiğim için zaten üstüne basa basa söyledim... sadece motorcuların deil arabaların bile üzerine kırıyolar...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ya az once aynı sekilde bi panelvan beni sollamaya kalktı orta seritte beni geçmeden önüme kırdı o anda çok ii anladım motorluların sucu olmadan nasıl olebileceklerini çok kızdım korna fln ama nafile smdde gelip bole bsy görünce çok üzüldüm tüm herkesin başı sagolsun allah kalanlarına sabır versin:salut:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Allah rahmet eylesin
Ailesine ve sevenlerine sabır diliyorum.

Motosiklet Tutkunu Anestezi Uzmanı, Emniyet Şeridinde Otomobile Çarparak Feci Şekilde Yaşamını Yitirdi

TEM Otoyolu'nda motosiklet ile hız yaptığı öne sürülen anestezi uzmanı, emniyet şeridine girince yine aynı şeritte gitmekte olan bir otomobile çarptı. Çarpmanın etkisiyle savrularak bariyerlere çarpan anastezi uzmanı, olay yerinde hayatını kaybetti. Otomobil sürücüsü ise polis tarafından gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre kaza saat 15:00 sularında, TEM Otoyolu Ankara istikameti Levent Kavşağı yakınında meydana geldi. İddiaya göre, motosiklet tutkunu, İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakultesi Hastanesi'nde çalışan Anestezi Uzmanı Ömer Uzma (39), kullandığı 34 DC 0239 plakalı motosikleti ile emniyet şeridine girerek hız yaptı. Bu sırada trafik yoğunluğu nedeniyle özel bir şirkete ait 34 US 4009 plakalı otomobili kullanan Ömrüm K.'da emniyet şeridine girdi.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
yaaa yavruları da varmışş yaaa:salut::pale:

Ne yapmalıyız arkadaşlar, içim yanıyor bunları gördükçe, ne yapmalıyız:silent:
ülkemizde Motor Kültürünün zavallı bir hızla ve kendiliğinden oluşmasını beklemek daha çok arkadaşımızı kaybetmek demek olacak. Ne yapmalıyız:silent:

Şu an sinirimden saçmalıyorum ama trafikte hak edene müdahale edecek birMotosikletli Dayak Gurubu gibi şeylere dahi ben varım.:pale: Yeter yaaa, iki tane geri zekalı 4 teker sürücüsünün bizlerin zarar görmesini seyredip zevk duyması insanlık dışı ise, insan olmayanlar her türlü muameleyi hakederler diye düşünüyorum.:pale::pale:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
yaaa yavruları da varmışş yaaa:salut::pale:

Ne yapmalıyız arkadaşlar, içim yanıyor bunları gördükçe, ne yapmalıyız:silent:
ülkemizde Motor Kültürünün zavallı bir hızla ve kendiliğinden oluşmasını beklemek daha çok arkadaşımızı kaybetmek demek olacak. Ne yapmalıyız:silent:

Şu an sinirimden saçmalıyorum ama trafikte hak edene müdahale edecek birMotosikletli Dayak Gurubu gibi şeylere dahi ben varım.:pale: Yeter yaaa, iki tane geri zekalı 4 teker sürücüsünün bizlerin zarar görmesini seyredip zevk duyması insanlık dışı ise, insan olmayanlar her türlü muameleyi hakederler diye düşünüyorum.:pale::pale:
muzafferim oto sürücülerin'de motosiklet sağdan soldan çıkabilir dikkat edeyim !yakmayayım kimseyi ! bilinç'i olmazsa biz bunları yaşamaya mahkumuz ha ne yapalım derseniz.
bir tane donkişotunuz olmaya hazır bir kardeşiniz var ama (ama) motosiklet sektörü satıcıları firmaları el ele vermediği ' sesimizi duyuracak insanlara destek vermediği sürece daha ne kardeşlerimizi hatta kendimizi bile kaybedebiliiz .
bakın tv programım bu programları büyük kanallarda yapsak haftada 1 ayda 1. motosiklet'ci clip'imiz dönse kanallarda biraz daha beyinlere yazılır motosiklet motosiklet'ci göze batar malesef moted olsun bir çok firma olsun ilgisiz'ler satalım motosiklet'i bitsin gitsin derler.
bişey'ler yapmazsak yanacağız arkadaşlar bu acılar devam edecek çocuklar öksüz kalacak' eşler dul kalacak 'anneler babaların bağrı yanacak.
herşeyi reklam olarak görmekten vazgeçip biraz gözümüzü açalım! etafınız'da samimi insanlar hayat için mücadele eden insanlar olduğunu kimse unutmasın.
tv programından bir bölüm yerel bir tv sayılır düşünsenize bir star tv bir atv bir show tv vs.ne kadar etkili olacağını sizin taktirlerinize sunuyorum yoksa daha biz bin kere daha baş sağlığı yazarız belki bize yazarlar .....
http://uk.youtube.com/watch?v=h2fHYfx8CQ0
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
kendisine Allatah rahmet, sevenlerine sabırlar dilerim
mekanı cennet olur inşallah
:salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
allah rahmet eylesinnn mekanı cennet olsunnnn motorun modeli neydi arkadaşlar bilen varmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst