zevk meselesi ama bence güzel olmamiş hatta kötü olmuş
kötü kısmı neresi ilk beğemeyen kişi sensin bi çok kişi gördü bunu :farao:
plaka gözukurse olmaz aaa olrmu öle sey sonra neler olur neler ah ah![]()
Ne olur mesela :silent: Ya neden soruyorum profilimde kabak gibi ortada benim plakam ondan :silent::silent:
evet sakal da kırmızı olsa tam olur, güle güle kullan kazasız belasız inşallah...