Makyaj Tazeledim ---> Ybr

Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
Metzeler ME22 lastik
Amortisörler kaldırıldı,
tankped,
karbonfiber desenli arka sinyaller,
jant şeritleri,
alt polyester sakal,
arka çamurluk kısaltıldı,

Onun haricinde aynalara, egzosta , ve motor kısmına hiç ellenmedi. ;)


















 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
zevk meselesi ama bence güzel olmamiş hatta kötü olmuş
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
plaka gözukurse olmaz aaa olrmu öle sey sonra neler olur neler ah ah :)

dostum fena olmamıs normal halınden bence daha guzel
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ne olur mesela :silent: Ya neden soruyorum profilimde kabak gibi ortada benim plakam ondan :silent::silent:

benim bildigim kadarıyla bu internette hırsızlara karşı alınmış bir önlem olması lazım. bu şekilde motoru gözüne kestiren hırsızlar motoru çalma ihtimaline karşı bilmem doğru mu yanlış mı??
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kardeş Metzeler'i ne kadara aldın acaba bide abatlarını yazarsan sevinirim:cat:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Yamaha Ninja...yeni bi sentez çiftleştirme türü.Melez olmuş sankim.Ama babaya çekmiş biraz.Dur bakalım ben de bizim küçük oğlana bi güzellik yaptık(YBR) de resim eklemeyi unuttum.Biri bana özelden göndersin nasıl oluyor resim ekleme.
Mesela seco sen anlatabilirsin hehhehee:p:mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
cross motosiklete benzemiş ama sakalı da kırmızıya boyasan ya da çıkartma yapıştırsan fena olmaz sanırım... hayırlı olsun. sen beğendiysen sorun yok....
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet sakal da kırmızı olsa tam olur, güle güle kullan kazasız belasız inşallah...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
ybr yi en kötü yapan uygulama arka kuyruğu kesmektir.Bana göre pek hoş durmuyor :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben de beğenmedim dürüst olmak gerekirse.
ybr nin kafa grenajı çıktıkta sonraki hali en güzeli bence. başka ne yaparsan yap eğreti duruyor.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
sakal kısmı boyaya girecek yanlız şuan test aşamasında sayılır sakal, boya içinde neredeyse 60 - 70 ytl gidiyor, sticker olayına gelince sticker yapıştımayı pek sevmem ama motordaki stickerlar hatrını kıramayacağım insanlardan hediye geldi belki para etmez ama... özellikle ninja, ybr kullananla bilir arkasına artçı alan olursa sık sık o yazıların yapıştığı yer aşınmıştır artık, o kötü görüntüyüde ötrmüş oluyor böylelikle, bu arada lastiklerin çiftini 100 ytl ye aldım.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
güle güle kullan, fakat ninja yazısı kawa harici bir alete yakışmaz bence...
 
Son düzenleme:

gdm

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
93
tebrik ederim igrenc olmus!
madem begenimize sundun buyur..
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470


motorda böyle bi yaratık var.Salyangoz mu ne bu??? ya da dur yeni bi ön grenaj aldım,onu göstereyim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst