MakinaMühendisinden SATILIK 1962 Model-MZ-(3.750 YTL)RESİMLİ

Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
19
Belki değişik olmuyor ama mekanizmasını bildiğimizden dolayı motora gözümüz gibi bakıyoruz.Tüm bakımlarını özenle yapıyoruz.Bu nedenle ister istemez biraz fark ediyor. Yoksa 1962 model antika bir motorun görüntüsü kolay kolay bu olamazdı.Bu nedenle böyle yazdım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
532
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speeedo, hocam çok değilmi fiyatı o fiyata ben sıfır 250 cc lik aldım :silent:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
123
demekki hurdacıdan SATILIK 1962 Model -MZ- (3.750 YTL) olsa kimse bakmıycak :pl:
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
biliyorum bana kızacaksın ama bu motosikletin hiçbir orjinal yeri kalmamış ve ilk görüşte resimden gördüğüm kadarıyla değişen parçalarını yazayım bu modelde bir motosiklete parça değişmez demiyorum ama orjinali takılmamış onu söylemek istiyorum silindir bloğu değişmiş ,far kısmı değişmiş , egzost değişmiş ,arka stop değişmiş ,arka zincir muhafazası ve zincir körükleri yok boya desen öyle o motosikletin modelide etz251 değil es250/1 ben kötülemek için söylemiyorum ama bu paraları kesinlikle etmez ama inşallah satarsın..
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
19
1.olarak Sıfır 250 cc lik alabilirsin bu fiyata ama farkındaysanız böyle bir ilan kesinlikle yok hiçbir yerde. Ege bölgesinde 2 tane kalmıştı bu motordan ve biri İzmir de kaza yaptığı için şuan tek kaldı.Bu yüzden motoru sıfır motorlarla kıyaslama yapmak doğru değil bence.Çünkü bu motor antika olarak satılıyor ve bir o kadar da temiz motor.Hiç bir sorunu yok.eğer varsa bu model bu kadar temiz bir mz es250/1 bana haber verebilirsinz.

2.olarak motorun orjinal yerlerinin değişmesi doğal,bunun sebebi de Mz lerin eski modelleri çok nazik oluyor ve en küçük benzindeki pislikte dahi sorun çıkarıyordu motorlar.Bu yüzden değiştirildiği yerler oldu ama motorun performansı çok değişti.bu motor kesinlikle fabrika çıkışına göre daha iyi bi performansla çalışıyor şuan.Ama antika olduğu ,ve başka bir motorda kolay kolay bulunmadığı çin sahibini farklı kılıyor.bunu da unutmamak gerekir. Bu arada es 250/1 olduğu da doğru.bir yanlışlık sonucu böyle yazılmış.Bu arada eleştirilere açığım.istediklerinizi yazabilirsiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meraklısına hayırlı olsun derim
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
11
ıyısallah satarsın derım . 1962 den berı ayakta duran bı makına saygı duymak lazım . :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst