Mahkemeye çıkıyorum

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
salladım ya..18e basmamışın nası yazıldın dedi..Memur bey özel kurstayım falan filan kart gösterdim..İki saat gbt falan uğraştılar..Babambeyoğlu ilçe emniyet müdürünü tanıyoda..Ben aradığımda-arayabildiğimde babamı işlemler yapılmıştı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi de amcam 92 li :)
yandın olm uğraş dur :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
30
salladım ya..18e basmamışın nası yazıldın dedi..Memur bey özel kurstayım falan filan kart gösterdim..İki saat gbt falan uğraştılar..Babambeyoğlu ilçe emniyet müdürünü tanıyoda..Ben aradığımda-arayabildiğimde babamı işlemler yapılmıştı..

a2 17 de oluo ztn
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
babam uğraşsın olm banane lol
17 içindeyim hacım 17 bitse paşa paşa :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
835 ytl ehliyetsizlik cezası
motor kimin üstüneyse ona da 500ytl civarı gelyo sanırım :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
36, maddeden yemişsindir.
söyle pedere 690 ytl hazırlasın:)
ehliyetsiz adama araç satmaktan dolayı da eski sahibine 232 ytl kaçıcak.tabi ruhsatta senin adın varsa sorun değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
yok ya dalgınlığına gelmiştir harbidende msn adresini verdin yoksun
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
alıcaklılar var msn de :p

senin yediğin çakmadır..
www.metallica.com sitesinde orjinalleri dinleyebilirsin tavsiyem the day that never comes ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alıcaklılar var msn de :p

senin yediğin çakmadır..
www.metallica.com sitesinde orjinalleri dinleyebilirsin tavsiyem the day that never comes ;)


şu an dinliyorum bak istersen. girişi sakin james'in sesi çocuk gibi sadece uaahh yaparken benziyo :)
neyse konuyu saptırma :)
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
ruhsatı göstermişsin motoru bağlamaya hakkı yok merak etme mahkemeye falan çıkmazsın sana bi tebligat göderirler cezanı ödersin olur biter aklında bulunsun ruhsat varken motorunu alamaz polis eğer böyle bi kanun olsa o zaman arabaları bağlaması gerekir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst