salladım ya..18e basmamışın nası yazıldın dedi..Memur bey özel kurstayım falan filan kart gösterdim..İki saat gbt falan uğraştılar..Babambeyoğlu ilçe emniyet müdürünü tanıyoda..Ben aradığımda-arayabildiğimde babamı işlemler yapılmıştı..
yaş tutmuyormus ki nasıl ruhsatta adı yazsın
aralın böyle bişi düşünebilceğine inanıyomusun :cherry::cherry:![]()
ne demek istediği anlayamadım
eski sahibi yokki ilk sahibi..Ablam,
haa bu arada;
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/50119-metallicanin-yeni-albume-sadece-1-hafta.html
ne demek istediği anlayamadım
alıcaklılar var msn de
senin yediğin çakmadır..
www.metallica.com sitesinde orjinalleri dinleyebilirsin tavsiyem the day that never comes![]()