- Katılım
- 11 Tem 2008
- Mesajlar
- 280
- Konu Yazar
- #41
ruhsatı göstermişsin motoru bağlamaya hakkı yok merak etme mahkemeye falan çıkmazsın sana bi tebligat göderirler cezanı ödersin olur biter aklında bulunsun ruhsat varken motorunu alamaz polis eğer böyle bi kanun olsa o zaman arabaları bağlaması gerekir
peki motoru ne zaman alabiliriz bi bilgin varmı ? yani cezayı ödemem gerekmiyo illaki dimi ?