Mahkemeye çıkıyorum

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
ruhsatı göstermişsin motoru bağlamaya hakkı yok merak etme mahkemeye falan çıkmazsın sana bi tebligat göderirler cezanı ödersin olur biter aklında bulunsun ruhsat varken motorunu alamaz polis eğer böyle bi kanun olsa o zaman arabaları bağlaması gerekir

peki motoru ne zaman alabiliriz bi bilgin varmı ? yani cezayı ödemem gerekmiyo illaki dimi ?
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
arkdaşım geçen hafta bende yedim ehliyetsilikten ceza toplam 620 YTL ceza ödedim tabi bu 15 gün içerinde ödediğin fiyat kaskşart öyle olmuyor bi A2 ehliyetiolan biri geliyor motoru ona teslim ediyorlar bende öyle oldu evet cumhuriyet baş savcılığının özel kalemi sana 3 tane kağıt imzalatacak tamam.
cezayı ödemen gerekiyor çünkü ceza senin adına kesilmiştir muhakkak ödemezsen faiz işlemey başlar eğer 15 gün içinde ödersen cezanın 2/3 ünü ödüyorsun
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mahkeme fln değil o
trafik şubeye gitceksin.eline bi ton kağıt vercekler devamlı fotokopi çektirceksin.
adliyeye gidip bi yerden ceza kağıdı çıkarcaksın.snra da savcıya imzalatcaksın.mahkeme fln dediği öyle bildiğin mahkeme değil.adı mahkeme sadece

he bi de motor senin üstüne değilse ruhsatta adı yazan insana 232 ytl gircek
15 gün içinde ödersen 514 ytl ödemezsen 690 ytl.
bana giren tarife buydu :)


aaa iyi çok değilmiş evrak dolaştırma daha zor olsa gerek

peki motoru ne zaman alabiliriz bi bilgin varmı ? yani cezayı ödemem gerekmiyo illaki dimi ?

ehliyetli birisiyle ödeyip alabilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
peki motoru ne zaman alabiliriz bi bilgin varmı ? yani cezayı ödemem gerekmiyo illaki dimi ?

motor kimin üzerine kayıtlıysa A2 ehliyetle birlikte gidip alabilir orda bir miktar park çıkışı parası ödersin yani ehliyetsizlikten yediğin cezayı illaki ödemen şart ama onu ödemeden önce çıkarabilirsin motorunu
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
170
yeni yasalara göre 600ytl ye yakın para cezası var ayrıca mahkemede hapis cezası alırsan bunu da paraya çeviriyorlar bu da eklen,nce 1000ytl gibi bir rakam yapıyor mahkemede uslu durursan direk para cezasına çevriliyor suçun bence savcıyı fazla kızdırma :)
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
hmm

geçmiş olsun dostum benide trafik durdurmuştu kırmızı ışıkta geçtin dediler bendede ehliyet yoktu aynı şeyleri banada dediler .. bis mahkemeye gitmedik bi hafta sonra eve kağıt geldi 600 ytl para ödeneceği yazıyodu onu ödedik bitti
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Ehliyetsiz motor kullanmak için 620Ytl ödeceyeceksin.
Ruhsat olduğu olduğu için motorsiklet ehliyeti olan birini çağrıp bağlattırmayabilirdin ama mağdem bağlanmış, çıkartmak için para ödeyeceksin, Otopark parası v.s. 100-120 Ytl arasıda o tutar.
Bunun dışında ruhsat senin üzerine değil, o sebepten motoru sana veren kimse (ehliyetsiz olduğunu bileceğinden) oda bir miktar ceza alacak onu net bilmiyorum ama 200-250 arası olur.
Geçmiş olsun diyorum.
Bendede halen ehliyet yok bu sebepten trafiğe çıkmıyorum halen motoru arkadaşım kullanıyo beni trafiğe kapalı alanlarda eğitiyo :(
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
ilk önce trafik bölge müdürlüğüne gideceksin oradan mahkeye götürecekler 30 gün hafif hapis cezası na carptırılacaksın ardından 30 gün günlüğü 20 ytl den c apılacak ve 600 ytl ceza yiyeceksin ayrıca motor ruhsattta sana ait değilseo kişide 252 ytl ceza yiyecek bunları 15 gün içinde ödersen %25 iskonto uygulanacak.. bu işlemleri hallettikten sonra a2 ehliyetli biriyle motorunu garajdan alabilirsin.. ayrıca otoparkın günlüğü 3 ytl:cat: geçmiş olsun dostum
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
56
günlüğü 20 liradan 30 gün hafif hapis cezası alırsın paraya çevirirsen 600 ytl yapar 15 gün içinde ödersen 450 liradır mahkeme felan yok artık sekreter gibi bi adam var bi yazı çıkartıyo altına imza atıyosun

haşırrrttttt 600 lira :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mahkeme fln değil o
trafik şubeye gitceksin.eline bi ton kağıt vercekler devamlı fotokopi çektirceksin.
adliyeye gidip bi yerden ceza kağıdı çıkarcaksın.snra da savcıya imzalatcaksın.mahkeme fln dediği öyle bildiğin mahkeme değil.adı mahkeme sadece

he bi de motor senin üstüne değilse ruhsatta adı yazan insana 232 ytl gircek
15 gün içinde ödersen 514 ytl ödemezsen 690 ytl.
bana giren tarife buydu :)



ainen arkadaşın anlattığı gibi...
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
1000 tL Geçmiş oLsun KardeŞim aRkadaŞımda ßağLatmıştı.
ehLiyetin YohKsa Riske Girmiceksin :)
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
ya peki Hanginize inaniyim biri bitek 600 diyo biri 1 diyo ?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst