Metallica'nın yeni albüme sadece 1 hafta..

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Arkadaşlar metallica'nın yeni albümü mart civarında çıkıcaktı..mixleriyle oynandığı için eylülde çıkıcak kararı alındı 12 eylüldü tarih ve yakın bi zaman kaldı..İlk klip albümün 4üncü şarkısı olan "The Day That Never Comes" a gelicek..Şu an ilk 5 şarkısı bende var..Dinlemek isteyenler p.m atıp bana ulaşabilirler..Hadi hayırlısı..

Öncelikle şunu söylemeliyim ki..St.Anger a göre davul tonları çok düzeltilmiş..Şarkıların riffleri inişleri çıkışları gayet iyi bazı uzatmalar pek olmamış..Sololar iyi olmuş..Kirk amcamız yardırmış :p:cherry: Jamesde sesi epey bi düzeltmiş..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben indirdim bi tane metallica'ya benzemiyo.ya çok değiştiler(james sesi dahil :) ya da onlar değl
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
onlar değil abicim..Şarkı "the call of ktulu" olarak giriyo "am i evil" gibi bitiyo :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bence fena değil şarkılar, ama ...and Justice For All olmayacak yeni albüm.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
bekleme ztn bi justice for all daha..Sadece metallicadan diil tüm dünyadan..
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
metallicanın bende yaklaşık 50 tane şarkısıvar hepsi güzel bakalım bu albüm nasıl olcak?:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben o zamana kadar istanbul konseri resmi kayıtlarıyla avuncam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst