- Katılım
- 11 Tem 2008
- Mesajlar
- 280
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar metallica'nın yeni albümü mart civarında çıkıcaktı..mixleriyle oynandığı için eylülde çıkıcak kararı alındı 12 eylüldü tarih ve yakın bi zaman kaldı..İlk klip albümün 4üncü şarkısı olan "The Day That Never Comes" a gelicek..Şu an ilk 5 şarkısı bende var..Dinlemek isteyenler p.m atıp bana ulaşabilirler..Hadi hayırlısı..
Öncelikle şunu söylemeliyim ki..St.Anger a göre davul tonları çok düzeltilmiş..Şarkıların riffleri inişleri çıkışları gayet iyi bazı uzatmalar pek olmamış..Sololar iyi olmuş..Kirk amcamız yardırmış
:cherry: Jamesde sesi epey bi düzeltmiş..
Öncelikle şunu söylemeliyim ki..St.Anger a göre davul tonları çok düzeltilmiş..Şarkıların riffleri inişleri çıkışları gayet iyi bazı uzatmalar pek olmamış..Sololar iyi olmuş..Kirk amcamız yardırmış