maGma'nin(Mustafa) yeni motosikleti.

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Kanka(maGma) bugün sana yeni bir motosiklet aldım.:rendeer:

Ruhsatıyla kontağı bende, canın oynamak isteyince gel veriyim.:cherry:

Şu benim canavarın arkasında duran beyaz çirkin şey;

işte o beyaz çirkin şey nihayet benim...

@aYe, @Pınarr, @cartman, @Seko, @kimi, @s3ns4t10n, @ELINT, @metalgod, @DARKDIAMOND, @belifeless, @ErTech, @SeRHaTeKiNci, @asm, @departed,
@kıllıtarkan, @mici_ceko_4, @mete_han, @BLaCK_j.W.a...

arkadaşlar hepinize iyi dilekleriniz, temennileriniz ve hayırlı olsun mesajlarınız için teşekkürler ve umarım Allah hepinize daha iyisini nasip etsin....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kısım sende taktın heee..
biibirine asılıo demeler, gey yakıştırmları falan
benden başka tampon atacaklarda çıkabilir:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
kısım sende taktın heee..
biibirine asılıo demeler, gey yakıştırmları falan
benden başka tampon atacaklarda çıkabilir:queen:

Arabanın kapısı nerde oolum? Arabayı aldında kapıyı alamadınmı? Kesin kapılar açıkken almaya çalışmışsındır sen :queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
iyi günlerde kullan bide oha demek istiorum ayda 800e 36 ay allah sabır versin
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Arabanın kapısı nerde oolum? Arabayı aldında kapıyı alamadınmı? Kesin kapılar açıkken almaya çalışmışsındır sen :queen::queen::queen:

yuk öle bi krem..:queen::queen::queen:
bende kapıyı söktüm:queen:
neyse susalım bence kilit gelii:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst