maGma'nin(Mustafa) yeni motosikleti.

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kanka(maGma) bugün sana yeni bir motosiklet aldım.:rendeer:

Ruhsatıyla kontağı bende, canın oynamak isteyince gel veriyim.:cherry:

Şu benim canavarın arkasında duran beyaz çirkin şey;

dsc02410in5.jpg


dsc02405lh1.jpg


dsc02404ov4.jpg


Kazasız belasız iyi günlerde kullan, hayırlı olsun.:rendeer:

Ha birde 36 ay boyunca bana her ay 800Ytl getirirsen çok makbule geçer.:cherry:

Yoksa ayaklarına sıkarım.:p

Saygılarımla.:p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.dikkatli kullanın bu çirkin şeyi.bide bu rengi ilk defa görüyorum tam beşiktaşlı motoru:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun güle güle binin......

29 000 ytl de çok para be.... Ama alet güzel......
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
La bide ben kavuşa bilseydim şu hayalime çok güzel olacak :) Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güzel vakit geçirmen dileğimle... Arada bir kadranı devirirsin artık... :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kardeşin mi maGma Murat abi....Vay be ne abiler var :mrgreen: maGma, abinin değerini bil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
25 kere Hayırlı olsun...:queen:
Hemen hesap yapalım... (800*36:28,800)
İyi borç Ama borç yiğidin kamçısıdır.:wiinkk:

Hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı uğurlu olsunnn ii olmuş güzel olmuş ama vadeden kaynaklanıyo galiba fiyat uçmuşş tekeriniz düz bassın ikinizindeee
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok tatlı alet
hayırlı uğurlu olsun
Allah kazadan beladan saklasın
:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Muratttttttttttttttttttt biz senle şu kredi işini konuşmuştuk tekrar konuşalımmmm :queen: :queen: Bana da çekersen çok sevinirim :queen: Ama ss almamaya kararlıyım :p Tamam mı :cherry:

Hayırlı olsun, arkadaşın ilk motoru mu acaba ?
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hayırlı olsun da maşallah çok çirkinmiş(!) caaaaaaaaanım makine :) Allah kazasız belasız yolculuklar nasip eylesin:)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hayırlı olsun karakaçan:) güle güle binmek nasip etsin allah :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
800 carpı 36 esittir 28.800 ytl vay be iyi para 2. elmı bu :) banka fenaaaa neyse :p

hayırlı ugurlu olsun bende yakında kredi cekıp alıcamda :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar hiç peşinsiz, %100 taksitle alındığı için fiyat yüksek, yoksa piyasada 19700-20000 civarı anahtar teslimi.

Motosiklet ben aldığımda sıfırdı, dün 220km yaptım, şimdi ikinci el olarak maGma'ya teslim edicem ama motosikletini almadığı gibi kutlama başlığına da uğramamış, bir insan tembel olmasın.:p

Bu arada 600RR izlenimlerimden biraz bahsetmezsem duramıycam, resmen fanatiği oldum.:cherry:

Frenaj konusunda 1000RR'a göre ciddi derecede iyi, stopie başlangıcı gibi durumlarda neredeyse hiç önden kayma yapmıyor.

Yine 1000RR ile kıyaslarsak çok sessiz ve seri, titreşim neredeyse hiç yok, rodajda bile 260 görüyor.:p

HESD özelliği ise yine 1000RR'a mukayesen daha iyi gibi geldi.

Teknik özelliklerinde 6 vites diyor ama ben 5'den fazlasını bulamadım, buna koymayı unutmuşlar.:queen:

Ağırlık 600RR 155kg, 1000RR 176kg, aradaki fark 21kg gibi bir rakam, ama gel gör ki 600RR sanki 100kg daha hafif.:cat:

Motosikletten çok 120 beygirlik kaykay gibi bir şey.

Aklım takıldı, fikrim takıldı, bir güzelee gönlüm takıldı.:queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ayeeee
Kankam benim güzel kankam..
Seninle ne zamandır gorusemiyorduk seni ne kadar özledim tahmin dahi edemezsin :mrgreen:
Hayırlı olsun bu arada cok güzel. Allah kaza bela ve musibetlerden korusun insallah cumlemizi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ayeeee
Kankam benim güzel kankam..
Seninle ne zamandır gorusemiyorduk seni ne kadar özledim tahmin dahi edemezsin :mrgreen:
Hayırlı olsun bu arada cok güzel. Allah kaza bela ve musibetlerden korusun insallah cumlemizi.

ben sadece amin diyecegim :queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
hayırlı olsun darısı başıma şubatta :p süper renk gerçekten, çok az sayıda var bildiğim kadarıyla bu renkten.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
allah kazasız belasız taksitlerini ödemeyi:p pardon kullanmayı nasip eder inşallah:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst