ya kafayı yicem ya kanuni caracal 200 motorum var 150 falan rahat görüyordu dişli falan değiştirmiştim şimdi ise devir 6000 i geçmiyor ve 120 130 u geçmiyor acaba devirin 6000 i geçmemesinin sebebi ne olabiliR lütfen yardım edin ya ..
önü 2 diş büyüttüm arkayı 2 diş küçülttüm bence dişliyle alakalı bir problem değil ya6000 e geldi mi kesik kesik yapıyor sanki elektirik kesiyor gibi ya anlamadım gitti problemi bi kaç ustaya götürdm karbiratör falan demizlediler yine olmadı motorun performansı çok düştü 12000 devir varken 6000 i geçmiyor
![]()
o şekilde de 6500 7000 arası yapıyor
Kesinlikle dişli ile alakalı. Motoruna yeni dişli oranları fazla geliyor, motorunun gücü çevirmeye yetmiyor. Öne eski dişliyi geri tak, arka olduğu gibi kalsın motorun rahatladığını göreceksin , tabi çekişin düşecek o ayrı bir konu.
motor çok torklu zaten çekişte pek fazla bi düşüş olmadı aksine rahatladı çünkü çok bağırıyordu dişliyi değiştirmeden öönce şimdi motor tam yerine oturdu ama dişliden değil o sorun ben bu motorun herşeyinden anlarım ama bunu bi türlü bulamadım yokuş aşşa da gitsem boşta da gitsem 6500 en fazla 7000 off :S
motor çok torklu zaten çekişte pek fazla bi düşüş olmadı aksine rahatladı çünkü çok bağırıyordu dişliyi değiştirmeden öönce şimdi motor tam yerine oturdu ama dişliden değil o sorun ben bu motorun herşeyinden anlarım ama bunu bi türlü bulamadım yokuş aşşa da gitsem boşta da gitsem 6500 en fazla 7000 off :S
kardeş kusura bakma yazdıklarım belki kalbini kırabilir ama yapacak bişey yok
1- kanuni caracal 200 fabrikadan çıkmış haliyle kesinlikle ve kesinlikle yokuş aşağı bile 95-100 km hızı geçmez
bak geçemez demiyorum kesinlikle geçmez
2- büyük ihtimal senin hız göstergende promlem vardı sen fark etmedin
dişli değiştirdikten sonra 150 yi görüyordu diyorsan eğer büyük ihtimal pistonların aşırı zorlamadan aşınmıştır motorunu bi rektefe ettir
90 100 u geçmez diyen arkadaşım galiba bu motorun üstüne hiç binmedin .. ben motoru aldığımda 90 100 ü geçmiyordu doğru ama orjinal dişlileri ile bu hıza 8 9 saniyede ulasıyordum we motor daha fazla gitmiyordu ... arkadaşım neden geçmesin 100 ü öle bi kanun mu var ne kadar saçma birşey motordan anlıyorum diyorsun ama bu motor hakkında hiçbir bilgin yok sanırım asfaltta az bi gazla patinaj atan bi motor bu ! motor sağlam haliyle 150 yptı Allah şahidimdir tek kişi düz yolda yokus assağı bile değil ! az önce hava filtresini söktüm sanki biraz düzelti gibi acaba hava filtresi tıkanmıs olabilir mi içini açıp bakmadım da .. bide motor daha hiç sübab ayarı yapılmadıustaya verdim yap diye adam yapamamıs
hava filtresini sökük halde gezsem ne olur motora bi zararı olur mu ? galiba ateşlemeden kaynaklanıyor elektirik kesiyor gibi oluyor 6000 devirden sonra tekliyor motor