Lifan LF400

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunun egzostlarını açtırmadan senin motorun aynı sesini verir

valla açılırsa eksozu bu makinenin muazzam bir ses verir :cat: ama benide düşündüren şaft olayı bir çinlide ne kadar şaft'lı motora güvenebiliriz :silent: zincirli olsaymış daha iyi olurmuş bence...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
valla açılırsa eksozu bu makinenin muazzam bir ses verir :cat: ama benide düşündüren şaft olayı bir çinlide ne kadar şaft'lı motora güvenebiliriz :silent: zincirli olsaymış daha iyi olurmuş bence...

Şaftlı olmasının ne gibi riskleri olabilir aksine daha avantajlı değil mi?Mesela benim dedem bundan 40 sene belki daha fazla belki daha az olabilir şaftlı motorların çok nadir ve zincirli motorlara göre daha kaliteli olduğunu söylüyor.Aradan uzun süre geçmiş tabiki bilinmez.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şaftlı olmasının ne gibi riskleri olabilir aksine daha avantajlı değil mi?Mesela benim dedem bundan 40 sene belki daha fazla belki daha az olabilir şaftlı motorların çok nadir ve zincirli motorlara göre daha kaliteli olduğunu söylüyor.Aradan uzun süre geçmiş tabiki bilinmez.

öyle gözüküyor ama!!benim çin malı bir atv'em vardı!şaftlıydı oda şaft'tan iki defa arıza çıkardı..ister istemez korkuyorum şimdi şaftlılardan ..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Virago kopyası olduğu daha iyi, kendi geliştirse mühendislik hataları daha çok olacak , şu haliyle süspansiyonlar hariç güvenilir birşeye benziyor,
Yakıt tüketimi de çok iddialı <3,2lt çok iyi bir değer.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bunun satış fiyatı 7-8 den aşağı olmaz eminim zaten 250 likleri 4 civarı olmuş buda 7-8 den aşağı olmaz 6 da olsa alınmazya millet niye alınır diyor anlamış değilim

ikinci elde 96 üstü dolu virago 535 lik en500 ler 5-6 milyara kaynıyor

bir şeyin orjinali varken sahtesini almaya niye bu kadar bizim millet düşkünki..
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Bunun önce bisan, keeway ve lifan virago 250 yi kopyaladı.. şimdi de virago535 i kopyalamışlar. ama 400 cc için fiyat da iyi olursa bence gayet başarılı bir motor olur. Ayrıca şaftlı aktarma var. Gayet iyi ;)

Ayrıca lifan ı keeway i bilmem ama fuarda görmüştüm. Regal raptor 400 lük cruiser getirmiş ti :) Bence ülkemizde oldukça fazla bir açık var 400cc motor konusunda. 400cc oldukça ideal bir hacim. performanslı ve ekonomik
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunun satış fiyatı 7-8 den aşağı olmaz eminim zaten 250 likleri 4 civarı olmuş buda 7-8 den aşağı olmaz 6 da olsa alınmazya millet niye alınır diyor anlamış değilim

ikinci elde 96 üstü dolu virago 535 lik en500 ler 5-6 milyara kaynıyor

bir şeyin orjinali varken sahtesini almaya niye bu kadar bizim millet düşkünki..

Sıfır olduğu için,15 sene kullanılmadığı için:wiinkk:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
96 model motorların yedek parçasını bulmak zor olduğu için de olabilir ;)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Sıfır olduğu için,15 sene kullanılmadığı için:wiinkk:

size şöyle diyim o zaman siz gidin sıfır diye o çin malı motoru alın 2 sene binin 2 senede o 15 yaşındaki motorun çıkarmadığı sorunları arızaları çıkartır o 15 senelik taş gibi motorun vermediği arızaları verir
ayrıca o 15 senelik motor bir 15 sene daha gidebilirken o 2 senelik motor ancak bir 2 sene daha yaparsa ancak yapar sonrassı tam muamma zaten.. piyasada 1 milyara jinlunlar vardı işde 3-4 sene sonrada 2 milyarlık bu motorlar olur ikinci elde :wiinkk:

Ayrıca virago nun en 500 ün parçaları piyasada zebil gibi parçada en sıkıntı çekmiyceğiniz motorlardır..

dip not : ben alınmaz demiyorum bakınız her yerde çokda övüyorum çinlilerin v 250cc liklerini neden çünkü gerçekden ucuz ve az sorunlu en azından pek büyük sıkıntıları yok..

yani millet gidip 3-4 milyara ikinci el virago 250 lik alıcağına tabiki gidip sıfır yada 1 yaşında 2-3 milyara v 250 lik çin işi alsın diyorum.. sonuçda viragodan daha ucuz ve sıfır alet tabikii mantıklı yani..

ama bu tam ters mantık bu piyasaya 7-8 gibi bir parayla girerse bu çok ciddi bir rakam ki görünen de o rakamlara yakın olucak en ucuzu 6 olsa gene bir çinli için çok neticede ondan on kat kaliteli ve sizin 15 yaşında dediğiniz ama iyi kullanımda ömürlük olan makineler 4-5 milyar.. ayrıca o 15 yaşında dediğiniz makinalar 500 cc 100 cc de fazla bunuda bir artı olarak unutmamak lazım.. ayrıca o 15 yaşında dediğiniz motoru alırsınız dakkasında ölüsü bile para eder hemen elinizden çıkartabilirsiniz ama o çin malına o kadar para verip 1 sene sonra satmaya kalkarsanız en fazla 2 ye bilemedin şanslıysan 3 e satarsınız..
işde bunları hesap kitap yapınca bu çin işi motora o fiyatı vermekde çok mantıksız..
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
bunun satış fiyatı 7-8 den aşağı olmaz eminim zaten 250 likleri 4 civarı olmuş buda 7-8 den aşağı olmaz 6 da olsa alınmazya millet niye alınır diyor anlamış değilim

ikinci elde 96 üstü dolu virago 535 lik en500 ler 5-6 milyara kaynıyor

bir şeyin orjinali varken sahtesini almaya niye bu kadar bizim millet düşkünki..

biraderim öyle diyorsun da, 15 senelik motosikletin iyi bakılmış olma ihtimali yok denecek kadar az. sen de biliyorsundur türkiye motosiklet piyasasını. hemen hemen yüzde yüz ihtimalle aleyhine sonuçlanacak bu kumarı oynamak güncel şartlar itibariyle çok mantıksız olur. ayrıca şu da var: düşük model japon veya sıfır çinli düşünen adamın bütçesi de dardır. o yüzden japonun çıkaracağı surpriz masraflar iflas anlamına gelebilir. sıfır bir çinli her ne kadar normalin ustunde zorun çıkarsa da, bu sorunlar ufak bütçelerle üstesinden gelinebilecek sorunlar olacaktır.

son söz olarak ben 15 yaşında japondansa sıfır kilometre ve hatta bir iki yaşında bir çinlinin yeğ olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
biraderim öyle diyorsun da, 15 senelik motosikletin iyi bakılmış olma ihtimali yok denecek kadar az. sen de biliyorsundur türkiye motosiklet piyasasını. hemen hemen yüzde yüz ihtimalle aleyhine sonuçlanacak bu kumarı oynamak güncel şartlar itibariyle çok mantıksız olur. ayrıca şu da var: düşük model japon veya sıfır çinli düşünen adamın bütçesi de dardır. o yüzden japonun çıkaracağı surpriz masraflar iflas anlamına gelebilir. sıfır bir çinli her ne kadar normalin ustunde zorun çıkarsa da, bu sorunlar ufak bütçelerle üstesinden gelinebilecek sorunlar olacaktır.

son söz olarak ben 15 yaşında japondansa sıfır kilometre ve hatta bir iki yaşında bir çinlinin yeğ olduğunu düşünüyorum.


tamamen katılıyorum .


bu motor 3.2 - 100 km gitsin , motorumu yakarım

MİLLETİ HEVESLENDİRMEYİN BU MOTOR TÜRKİYE YE GELMEYECEK BU SENE

evet ama kuru gürültü şeklinde


400 CC çift silindir iyi ses verir rahat ol
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşine gelen gider Japon alır burası Lifan LF400 köşesi Çin sevmeyen başka kapıya:cherry:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
biraderim öyle diyorsun da, 15 senelik motosikletin iyi bakılmış olma ihtimali yok denecek kadar az. sen de biliyorsundur türkiye motosiklet piyasasını. hemen hemen yüzde yüz ihtimalle aleyhine sonuçlanacak bu kumarı oynamak güncel şartlar itibariyle çok mantıksız olur. ayrıca şu da var: düşük model japon veya sıfır çinli düşünen adamın bütçesi de dardır. o yüzden japonun çıkaracağı surpriz masraflar iflas anlamına gelebilir. sıfır bir çinli her ne kadar normalin ustunde zorun çıkarsa da, bu sorunlar ufak bütçelerle üstesinden gelinebilecek sorunlar olacaktır.

son söz olarak ben 15 yaşında japondansa sıfır kilometre ve hatta bir iki yaşında bir çinlinin yeğ olduğunu düşünüyorum.

bu dediklerine şöyle katılabilirim arkadaşım bu motor 4-5 milyara gelirse bu dediklerine sonuna kadar katılır hatta ben bile tavsiye ederim her keze

ama bu motor 7-8 e gelirse kusura bakma ama 7-8 bir motora vericek insanada ben dar gelirli demem çünkü motor için ciddi bir rakam zaten o şahıs biraz daha dışını sıkda 9-10 milyara sıfır yada 1-2 yaşında japonun almanın italyanın kralını alır..

ikinci elde çok temiz mootrlar var ayrıca kumar oynamanada gerek yok alırsın motoru sahibiyle götürür gösterirsin kendi ustana içine sinmesse bir ustaya daha onlar sana neyi var neyi yok motorun tüm hikayesini anlatır..
bu arada japonun parçası pahalıdır haklısın ama japon arıza verse bir kere verir yapdırırsın bir kere bir para verirsin olur biter bir daha kafanı ağrıtmaz
çinliyse parçası ucuz olsada sıkıntıları arızaları ufak ufak ve sık sık yani sık aralıklarla oluyor sana az bir para gibi gelsede uzun vadede yapdığın masraflar kendi parasının yarısı kadar nerdeyse masraf çıkartıyor..
hatta bazı şu anda 150 lik 250 lik çinliler 1-2 senede kendi parası kadar masraf çıkartıyor.. bunu benim dememe gerek yok pek çok forumlarda her yerde okursunuz..

neyse konuyu saptırmıyım fazla lifan a selam 400 e devam diyim :queen: :rendeer:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Acıkcası sevdim ben bunu ama fiyat ta önemli tabi. Vigoru Roadstar tipinde birsey ama fiyatı ne olur acaba gercekten ve ne zeman satışa cıkar yada cıkarmı?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Artık insanların tercihlerine saygı duymayı öğrensekmi?..

Her konuda gelip japon çin geyiği yapmak canınızı sıkmadımı hala beyler?
Tamam, japon makineleri iyidir güzeldir. Ama bildiğiniz ve bizlerinde söylemekten bıkmadığı şeyde; üzerinde Yüce Önder'imizin resminin bulunduğu kağıt parçalarıyla alakalı gerçeklerin olduğu!.. Para para para!

Çok merak ediyorum, kaçınız konjektöründe sorun çıktığında 100 liradan aşşağı halledebilir?.. Bir çinli makinede bunu işçilik dahil 30-35 liraya halledersiniz! Kaçınızın grenaj yada plastik aksamı kırıldığında 300-400 liradan aşşağı bir yekünde sorunu halledebilir? Bir Çinli'de 40-50 liraya sıfır gibi halledersiniz ve hatta 250 liraya komple dış aksamı değiştirebilirsiniz..

Bunlar tamamen tercih ve bilinç meselesidir. Benim sürekli ve ciddi bir gelirim olsa; motosiklet zevkime daha fazla bütçe ayırabilsem neden Çinli alayımki? Ve hatta neden JAPON aliimki? Giderim Avrupa yada Amerikan markalarından birini tercih ederim. Çoğunlukta benim gibi düşünüyordur. Herhangi bir Çinli markanın fanatiği olduğunu sanmıyorum. Ama ucuz yedek parça ve bakım maliyetleriyle birlikte aslında iyi bakıldığında çokta uzun süre dayanabilecek makineleri tercih etmek çoğumuza daha makul geliyor demekki..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık insanların tercihlerine saygı duymayı öğrensekmi?..

Her konuda gelip japon çin geyiği yapmak canınızı sıkmadımı hala beyler?
Tamam, japon makineleri iyidir güzeldir. Ama bildiğiniz ve bizlerinde söylemekten bıkmadığı şeyde; üzerinde Yüce Önder'imizin resminin bulunduğu kağıt parçalarıyla alakalı gerçeklerin olduğu!.. Para para para!

Çok merak ediyorum, kaçınız konjektöründe sorun çıktığında 100 liradan aşşağı halledebilir?.. Bir çinli makinede bunu işçilik dahil 30-35 liraya halledersiniz! Kaçınızın grenaj yada plastik aksamı kırıldığında 300-400 liradan aşşağı bir yekünde sorunu halledebilir? Bir Çinli'de 40-50 liraya sıfır gibi halledersiniz ve hatta 250 liraya komple dış aksamı değiştirebilirsiniz..

Bunlar tamamen tercih ve bilinç meselesidir. Benim sürekli ve ciddi bir gelirim olsa; motosiklet zevkime daha fazla bütçe ayırabilsem neden Çinli alayımki? Ve hatta neden JAPON aliimki? Giderim Avrupa yada Amerikan markalarından birini tercih ederim. Çoğunlukta benim gibi düşünüyordur. Herhangi bir Çinli markanın fanatiği olduğunu sanmıyorum. Ama ucuz yedek parça ve bakım maliyetleriyle birlikte aslında iyi bakıldığında çokta uzun süre dayanabilecek makineleri tercih etmek çoğumuza daha makul geliyor demekki..

bravo sana ::alkiis:: ben kendi görüşümü söyleyim arkadaşlar,10'yaşında bir japon alacağıma gider sıfır km'kaliteli çinli motosiklet alırım daha iyi :cat: toplam iki tane değişik markalarda eski'japon kullandım birisi'suzuki gn 250'idi ondan çektiğimi çinliden çekmedim..japonlar sorun çıkarmıyor diyen arkadaşlarımıza katılmıyorum..parça pahalı bir ikincisi parçayıda bulamıyorsun,sonra ne oluyor!!al eline parçayı tornacı tornacı dolaş :bounce: düzen tutar iki ay sürer haydaa! sonra bir daha tornacı :) o'kadar basit değil arkadaşlar eski japonla uğraşmak..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yapıyosun böle bi motor çatalına neden süper motor yazarsın veya abs gösteriş yapacaksan böle abuk subuk etiketlere sarma biz yemiyoruz bunu komik geliyor....ayrıca lifan ortalama bi kalite çok iyi diğil kötüde değil....viragonun kopyası bu çinlilerin kopyalamadığı ne kaldı dünyada.....
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
yakıt konusunda biraz hatta bayağı bi sallama var gibi :) benim 250 lik keeway bile bir depo (9 lt.) ancak 200km yapıyor varın siz hesaplayın ne kadar yaktığını. ama güzel görünüyor bu 400 cc lifan. Tr de olsaydı alır mıydım? ewet alırdım... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst