Lifan LF400

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
400 CC çift silindir iyi ses verir rahat ol

sesi artırmak için egzozu açarsan kuru gürültü verir ama,açmadan sesi iyidir,yada egzoz değişikliğiyle,ben egzozu açılan çok motor gördüm, sesleri çok zevksiz,ama 400lük açık egzoz görmedim, bi duymak lazım tabi :cat:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
eksozu sonradan açılarak müdahale edilen motorların sesi benim çevremde şahit olduklarım en azından; kulak tırmalayıcı ve hiç hoş olmayan sesler yani orjinal ses eksozu gbi olmuyor bence açtırmadan orjinal haliyle daha iyi kullanılır boşuna kafa şişirmeye değmez :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
eksozu sonradan açılarak müdahale edilen motorların sesi benim çevremde şahit olduklarım en azından; kulak tırmalayıcı ve hiç hoş olmayan sesler yani orjinal ses eksozu gbi olmuyor bence açtırmadan orjinal haliyle daha iyi kullanılır boşuna kafa şişirmeye değmez :)

bence açarken işi bilerek açmalısınız..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
motorun amma gıybetini yaptık ha:p belki lifan disturbütörleri bunu görürde bu motoru yazın getirir
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Regal Raptor'un 350liği 7000 lira olduğuna göre bu da o civarda olur herhalde.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir motosiklete benziyor..dediğiniz gibi fiyatıda güzel olursa çok satar bu makine..çünkü tr'ye hiç bu'CC'de çinli motosiklet gelmedi .. cruiser olarak..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
güzel bir motosiklete benziyor..dediğiniz gibi fiyatıda güzel olursa çok satar bu makine..çünkü tr'ye hiç bu'CC'de çinli motosiklet gelmedi .. cruiser olarak..


evet haklısın , ben zaten keeway landcruıser a kilitlendim dün vt 750 alana kadar . ama lf 400 denenir
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar bu motoru istiyoz mu? :p

lifana mail attım bu motor gelecek mi diye, cevap gelmedi, ilgileniyorsanız sizde atında belki getirirler ilgiden :cherry:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
pek çok firma eskisi gibi motor getirtmiyor çünkü her motor için garanti parası yatırılıyor artık devlete kapora gibi bir şey o yüzden pek çok firma temkinli sayılı getirtiyor ürün.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arka mafsal bağlantısı nasıl öyle ya arkadaşlar benzerlerinden farklı görünüyor
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
27
çin japon tartışması yapmak saçma olur ama bu motora hakaten 7 8 bin lira verilmez. o fiyata cillop gibi 535 alınır çünkü.

bir de şu ana kadar gittiğim-önünden geçtiğim hiçbir motor tamircisinde japon motosiklet göremedim. hep çinliler sıraya girmişler tamir için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özelliklerine Bişey Demem Fakat Tasarım Olarak İğrenç Gözüküyor.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bu motorun satış fiyatı en iyi ihtimalle 5500 olur ve hatırı sayılır miktarda satar. ama fiyatı 6000-6500 gibi bir rakam düşünürlerse avuçlarını yalarlar. aklı başında adam gidip bunu almaz. gider mis gibi gv 250 alır 28 hpnin tadına varır. vergiyide az öder.

bu arada hakkınıda yemeyelim çinliler cc yükseltmeye devam ediyor. bir kaç yıl sonra dragstar 650 yide kopyalar bunlar.

motorun görüntüsü için yoruma gerek yok 535 in aynısı 135 cc daha düşük ama adamlar onuda düşünerek sogutma petekleriyle görüntüyü kurtarmışlar.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
arkadaşlar ben virago 250 ile moolasıza yakın çok sağlam bir tur yaptım.marmaris tekirdağ-kumbağ. yalnızca 20 km daha hızlı olsaydı dedim. eğer bu motorgelirse benim de kafama yatar.. bilen arkadaşlkar bayisi kimmiş kaç para imiş muğla civarında satan varmıymışş.. iyi günler dilerim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuni gözün yükseklerde bakıyorumda :) Ciddende bu motor gelse bende düşünürüm almayı.siteye eklemişler lifan 400'ü ama fiyat hakkında bilgi yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lifan'ın Çilimli'deki fabrikasını henüz montajlar başlamadan gezmiştim.
125 ve 150 cc commuter motorlarını da gördüm,İşçilik ve parça kalitesi diğer Çinlilerden çok daha iyi.
Lifan 250(daha önce Bisan-Roadstar 250 kullandığım için biliyorum)oldukça ekonomik bir
motor,100 km de 3-3,2 Lt benzin yakıyor.
Söz konusu olan LF 400 Amerikada da satılan bir model.
Tasarım Virago400 ile aynı.
Şaftlı
Amerika satış fiyatı 2099 Dolar.
8000 devirde 26,8 HP güç üretiyor,
son sürati:153 km.
Ağırlık 175 kg
Olumsuz tarafı arka frenin hala disk olmaması.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=mz7989DS43o
LF400 reklam filmi

bu da Bikez.com daki değerlendirme sayfası

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=27948
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst