- Katılım
- 8 Eyl 2008
- Mesajlar
- 1,788
Bunun egzostlarını açtırmadan senin motorun aynı sesini verir
Bunun egzostlarını açtırmadan senin motorun aynı sesini verir
valla açılırsa eksozu bu makinenin muazzam bir ses verir :cat:
valla açılırsa eksozu bu makinenin muazzam bir ses verir :cat: ama benide düşündüren şaft olayı bir çinlide ne kadar şaft'lı motora güvenebiliriz :silent: zincirli olsaymış daha iyi olurmuş bence...
Şaftlı olmasının ne gibi riskleri olabilir aksine daha avantajlı değil mi?Mesela benim dedem bundan 40 sene belki daha fazla belki daha az olabilir şaftlı motorların çok nadir ve zincirli motorlara göre daha kaliteli olduğunu söylüyor.Aradan uzun süre geçmiş tabiki bilinmez.
bunun satış fiyatı 7-8 den aşağı olmaz eminim zaten 250 likleri 4 civarı olmuş buda 7-8 den aşağı olmaz 6 da olsa alınmazya millet niye alınır diyor anlamış değilim
ikinci elde 96 üstü dolu virago 535 lik en500 ler 5-6 milyara kaynıyor
bir şeyin orjinali varken sahtesini almaya niye bu kadar bizim millet düşkünki..
Sıfır olduğu için,15 sene kullanılmadığı için:wiinkk:
bunun satış fiyatı 7-8 den aşağı olmaz eminim zaten 250 likleri 4 civarı olmuş buda 7-8 den aşağı olmaz 6 da olsa alınmazya millet niye alınır diyor anlamış değilim
ikinci elde 96 üstü dolu virago 535 lik en500 ler 5-6 milyara kaynıyor
bir şeyin orjinali varken sahtesini almaya niye bu kadar bizim millet düşkünki..
biraderim öyle diyorsun da, 15 senelik motosikletin iyi bakılmış olma ihtimali yok denecek kadar az. sen de biliyorsundur türkiye motosiklet piyasasını. hemen hemen yüzde yüz ihtimalle aleyhine sonuçlanacak bu kumarı oynamak güncel şartlar itibariyle çok mantıksız olur. ayrıca şu da var: düşük model japon veya sıfır çinli düşünen adamın bütçesi de dardır. o yüzden japonun çıkaracağı surpriz masraflar iflas anlamına gelebilir. sıfır bir çinli her ne kadar normalin ustunde zorun çıkarsa da, bu sorunlar ufak bütçelerle üstesinden gelinebilecek sorunlar olacaktır.
son söz olarak ben 15 yaşında japondansa sıfır kilometre ve hatta bir iki yaşında bir çinlinin yeğ olduğunu düşünüyorum.
evet ama kuru gürültü şeklinde
biraderim öyle diyorsun da, 15 senelik motosikletin iyi bakılmış olma ihtimali yok denecek kadar az. sen de biliyorsundur türkiye motosiklet piyasasını. hemen hemen yüzde yüz ihtimalle aleyhine sonuçlanacak bu kumarı oynamak güncel şartlar itibariyle çok mantıksız olur. ayrıca şu da var: düşük model japon veya sıfır çinli düşünen adamın bütçesi de dardır. o yüzden japonun çıkaracağı surpriz masraflar iflas anlamına gelebilir. sıfır bir çinli her ne kadar normalin ustunde zorun çıkarsa da, bu sorunlar ufak bütçelerle üstesinden gelinebilecek sorunlar olacaktır.
son söz olarak ben 15 yaşında japondansa sıfır kilometre ve hatta bir iki yaşında bir çinlinin yeğ olduğunu düşünüyorum.
Artık insanların tercihlerine saygı duymayı öğrensekmi?..
Her konuda gelip japon çin geyiği yapmak canınızı sıkmadımı hala beyler?
Tamam, japon makineleri iyidir güzeldir. Ama bildiğiniz ve bizlerinde söylemekten bıkmadığı şeyde; üzerinde Yüce Önder'imizin resminin bulunduğu kağıt parçalarıyla alakalı gerçeklerin olduğu!.. Para para para!
Çok merak ediyorum, kaçınız konjektöründe sorun çıktığında 100 liradan aşşağı halledebilir?.. Bir çinli makinede bunu işçilik dahil 30-35 liraya halledersiniz! Kaçınızın grenaj yada plastik aksamı kırıldığında 300-400 liradan aşşağı bir yekünde sorunu halledebilir? Bir Çinli'de 40-50 liraya sıfır gibi halledersiniz ve hatta 250 liraya komple dış aksamı değiştirebilirsiniz..
Bunlar tamamen tercih ve bilinç meselesidir. Benim sürekli ve ciddi bir gelirim olsa; motosiklet zevkime daha fazla bütçe ayırabilsem neden Çinli alayımki? Ve hatta neden JAPON aliimki? Giderim Avrupa yada Amerikan markalarından birini tercih ederim. Çoğunlukta benim gibi düşünüyordur. Herhangi bir Çinli markanın fanatiği olduğunu sanmıyorum. Ama ucuz yedek parça ve bakım maliyetleriyle birlikte aslında iyi bakıldığında çokta uzun süre dayanabilecek makineleri tercih etmek çoğumuza daha makul geliyor demekki..