Lazer'den Yamaha R6 ve Kawasaki Er-6 için Egzoz

Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
32
kardeş bencede beter olmuş sen onu boş ver orjinali daha ii hem bunda performans falan elde edemezsin
:silent:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Zaten lazerler genel olarak pek performans sağlamıyorlar.. Performans arayanlar genelde yoshimura, akrapovic takarlar

Lazer ise genelde sesi için alınır

İstanbul parkta kawasaki ninja ve 600RR'a takılı uygulamalarını görmüştüm.Sesi pek fena değil

Ayrıca tiger var kawasakilerde güzel ses çıkarıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst