Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
herkese slm ben kaptanonadine katılıorm ama bi motorda estetik güzellikte önem taşır performansta da pek bişeşey değişmediğine göre önceki hali daha ii olmuş diebilirim
arkadaşlar bu egzotlar tabiki ülkemize fazla biz alışmışız böle yoşşi lere devil lere ama bu ülkenin dışındada motora biniliyo ve o beğenmediğimiz egzostlar çok tutuluyo amaç sıradışı motorlara binmek ve motoru kişiselleştirmek
vereceğim linkte size küçük bir ipucu olucak ve eğer yaşarsam görücem türkiyedede bütün motorlar bu tip egzost uygulaması yapacak. zamanla herşey deişir çin malı motorlar piyasaya girmeden bukadar ne forum vardı nede bizim işlerimiz bukadar iyiydi. siz önyargıyı bırakın bakın nasıl oluyo
http://www.streetfighter.nl/ bu site de yeni tarz ve yakında türkiyedede yapılacak olan motorlar var bir göz atın