Lazer'den Yamaha R6 ve Kawasaki Er-6 için Egzoz

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
3
motoru motor yapan egzozdur. ama burdaki egzoz sanki bi mobilet egzozu gibi durmuş
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
16
aletin şeklini bozuyo sanki mobilyetmiş gibi küçük ve çirkin:farao:
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
yamaha daki tam anlamıyla bir GP STYLE dır..
anlayan anlar ve bence gayette şık ve dikkat çekici...

sesimi ??? sadece ses için bile alınır derim:bounce:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
bende bugun dert yanıyodum er6 n sesı nıe bu kdar az diye ,sizce ses verir mi motora?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
hiç güzeldeğil insan tasarımını birazda göze hitap edcekşekilde tasarlar:farao:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
A bi boşuna emek diye buna denir işte beğenmedim
 
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
Bilhassa yamahadan performans hiç değişmemiş e ne diye orjinal ve daha güzel olanı değiştireyim ki????
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Ben görüdm bu egzostu, tipi de güzel değil sesi de...ben para verip de takmam şahsen,orjinali daha güzel:cat:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
3
herkese slm ben kaptanonadine katılıorm ama bi motorda estetik güzellikte önem taşır performansta da pek bişeşey değişmediğine göre önceki hali daha ii olmuş diebilirim
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
300
İyi hoş da nereden bulabiliriz bu egsozu,
ER6 da ses güzelleşirmi acaba
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
bence bana bağırsın yeter bunlar benim hoşuma gitmedi.
kendi orji daha iyi yada devil falan.
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
3
arkadaşlar bu egzotlar tabiki ülkemize fazla biz alışmışız böle yoşşi lere devil lere ama bu ülkenin dışındada motora biniliyo ve o beğenmediğimiz egzostlar çok tutuluyo amaç sıradışı motorlara binmek ve motoru kişiselleştirmek
vereceğim linkte size küçük bir ipucu olucak ve eğer yaşarsam görücem türkiyedede bütün motorlar bu tip egzost uygulaması yapacak. zamanla herşey deişir çin malı motorlar piyasaya girmeden bukadar ne forum vardı nede bizim işlerimiz bukadar iyiydi. siz önyargıyı bırakın bakın nasıl oluyo

http://www.streetfighter.nl/ bu site de yeni tarz ve yakında türkiyedede yapılacak olan motorlar var bir göz atın

http://www.streetfighter.nl/honda/fighterama2005-hon6.jpg
bu sitedede o beğenmediğimiz egzostlar motora uygulanmış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst