- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
- Konu Yazar
- #1
Az önce "Günesi gören Laz, sandi geldi yaz" gezisini okuyunca benim bu maceram aklima geldi..
Caykaranin köyünde kalmistik...
Cok güzel 4 gündü..
unutamadigim 4 gün...
Simdi size o geziden resimleri aktaricam..
Fazla yorum yapmiyacagim..Hemen hemen hic yorum yapmiyacagim..
Her resme yorum yapsam 1 haftada bitiremem bu topigi..
Cünki tami tamina 761 fotograf cekmisim TR ye geldigimde o ay...
Basliyalim...



Rize ye dogru yola koyulduk...



Samsun dayiz





Hep sizlermi yemek resimleri koyacaksiniz? :bounce:

Bu kizcagiz yolda birseyler satiyordu ama ne satiyordu unutmusum..
Ama bizde satin almistik o seyden..

Devam











Ve köyümüze geldiiiiiiiiiikkkkkkkkkk...


[IMG=http://img543.imageshack.us/img543/4489/r0010476.jpg][/IMG]
































Almanya ya dönünce bu asagidaki resmi bir alman arkadasa gösterip
Bu ney diye soruyorum
Bir agac diyor bana
Ne agaci ülem... OT Tasiyan bir kadin deyince
Inanmiyorum sana Remzi diyor bana



Bunun bir ismi vardi ama unutmusum onuda...
r:
Ama ben zaten sevmemistim.. :cherry:


Findik toplamaya gidiyoruz





































Tüh allah belani vermesin senin kiz..
Beni ne halde fotograf cekmis...:cherry:
Bu resmi atlarsam olmaz... :cherry:



















Arkadasa böyle sarilmama aldanmayin... :cherry:
Yarim metre arkamiz ucurum.. Hemde ne ucurum..
Ayagi falan kayipta düsmesin diye sarildim... Yersen...:cherry:

Yalan yapmiyorum..
Buyrun nasil bir ucurum .. :cherry:














Sonunda insanlarin arasina döndük


Hatun arabayi temizlesin... :cherry:




Ve geri yolculuk....


Yorum yok :cherry:


Ve evdeyiz

Ve artik geri dönmem gerek..




Umarim SIKILMADINIZ
Dedigim gibi atladigim resimler cok ama cok daha fazla..
Yoksa daha bir hafta ugrasmam gerekliydi...
Sevgilerle
Remzi
SON
Caykaranin köyünde kalmistik...
Cok güzel 4 gündü..
unutamadigim 4 gün...
Simdi size o geziden resimleri aktaricam..
Fazla yorum yapmiyacagim..Hemen hemen hic yorum yapmiyacagim..
Her resme yorum yapsam 1 haftada bitiremem bu topigi..
Cünki tami tamina 761 fotograf cekmisim TR ye geldigimde o ay...
Basliyalim...



Rize ye dogru yola koyulduk...



Samsun dayiz





Hep sizlermi yemek resimleri koyacaksiniz? :bounce:

Bu kizcagiz yolda birseyler satiyordu ama ne satiyordu unutmusum..
Ama bizde satin almistik o seyden..

Devam











Ve köyümüze geldiiiiiiiiiikkkkkkkkkk...


[IMG=http://img543.imageshack.us/img543/4489/r0010476.jpg][/IMG]
































Almanya ya dönünce bu asagidaki resmi bir alman arkadasa gösterip
Bu ney diye soruyorum
Bir agac diyor bana
Ne agaci ülem... OT Tasiyan bir kadin deyince
Inanmiyorum sana Remzi diyor bana



Bunun bir ismi vardi ama unutmusum onuda...
Ama ben zaten sevmemistim.. :cherry:


Findik toplamaya gidiyoruz





































Tüh allah belani vermesin senin kiz..
Beni ne halde fotograf cekmis...:cherry:
Bu resmi atlarsam olmaz... :cherry:



















Arkadasa böyle sarilmama aldanmayin... :cherry:
Yarim metre arkamiz ucurum.. Hemde ne ucurum..
Ayagi falan kayipta düsmesin diye sarildim... Yersen...:cherry:

Yalan yapmiyorum..
Buyrun nasil bir ucurum .. :cherry:














Sonunda insanlarin arasina döndük


Hatun arabayi temizlesin... :cherry:




Ve geri yolculuk....


Yorum yok :cherry:


Ve evdeyiz

Ve artik geri dönmem gerek..




Umarim SIKILMADINIZ
Dedigim gibi atladigim resimler cok ama cok daha fazla..
Yoksa daha bir hafta ugrasmam gerekliydi...
Sevgilerle
Remzi
SON
