LAZ memleketine bir yolculuk :-)

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Boyun posun devrilsin Remzi...::miiz::

r0010717.jpg


Ulem sen;
" biktim ben bu hayattan,hergun tarla sür, çapala, sula, ömrüm böylemi geçecek"
diyerek, köyden kaçip, alamanyalara gitmedin mi?

Eeee!!!
Ne degisti.
Alamanyalarda, farmville mi ne biyerden tarla almissin, domates ekiyormussun.

Ahanda ispati!!!

remzi.jpg
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Laz meleketine yolculuk mu ?
Yine yaralarım kanadı.
Kurbanın olurum senin memleketim..
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Boyun posun devrilsin Remzi...::miiz::

r0010717.jpg


Ulem sen;
" biktim ben bu hayattan,hergun tarla sür, çapala, sula, ömrüm böylemi geçecek"
diyerek, köyden kaçip, alamanyalara gitmedin mi?

Eeee!!!
Ne degisti.
Alamanyalarda, farmville mi ne biyerden tarla almissin, domates ekiyormussun.

Ahanda ispati!!!

remzi.jpg

:queen::queen::queen:
Simdi diyafram patlaticam ülem...
Sana ne diyeyim artik... :p

Ama sahi o tarlada vardi dimi? :silent:
Nezamandan beri bakmadim taaalaya.. (Trakya sivesi)
Taala kimbilir ne durumda simdi? :pr:

Bizim Niko da bakmaz oldu tarlama sanrim..
Eskiden o sürerdi tarlayi icar la... :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:51 ----------

Laz meleketine yolculuk mu ?
Yine yaralarım kanadı.
Kurbanın olurum senin memleketim..

Yaralarini destiysem özür dilerim.. :pale:
Benim unutamadigim günler o yolculuk..
Ve günün birinde yine gidicem oralara..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Yaralarini destiysem özür dilerim..
Benim unutamadigim günler o yolculuk..
Ve günün birinde yine gidicem oralara..

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/etk...memleketine-bir-yolculuk-2.html#ixzz14xgZ8UPF

Nedemek güzel kardeşim. O anlamda söylemedim. İnsan fotoğfafları görünce oralarda olmayı hayal ettiği için bu kelimeyi kullandım. Kısmet olursa seneye Hazıran-Temmuz arası oralarda olurum. Gönül rahatlığı ile benim misafirim olabilirsiniz.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
gardaş motorun varda niye hep arabayla gezdin birazda motorla gezseydinya.:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Her gittigin yeri sulamissin abicim.:p
Tarlayi bile...:p

remzi.jpg
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Her gittigin yeri sulamissin abicim.:p
Tarlayi bile...:p

Yahu Ilkay cim PC de tarlayi unuttum anasini satayim..
Niko da oynamaz oldu oyunu..
Icar icin fazla para istedim cocuktan sanirim..
Birakti benim tarlayla ugrasmayi..
Artik böyle ilgileniyorum napayim..
Yoksa kuruycak hersey be abi.. :p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hangi Yayla Abi Orası Tanıdık geliyor :)

Hangi Köydensiniz ?

Yahu öyle bir soru sordunki simdi... :silent:
Rize nin Caykara diye bir kasabasi dag basinda...
Köy ün yaylanin ismini unuttum..
Benimle gezen arkadasa sordum oda unutmus...
Caykaranin bir köyü yani...
Yaylada bayagi uzakti köye ve bayagi dag basindaydi...
40 yil düsünsem ismi aklima gelmez...
Ama yarin yolda olsam elimle koymus gibi bulurum... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst