LAZ memleketine bir yolculuk :-)

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Az önce "Günesi gören Laz, sandi geldi yaz" gezisini okuyunca benim bu maceram aklima geldi..
Caykaranin köyünde kalmistik...
Cok güzel 4 gündü..
unutamadigim 4 gün...
Simdi size o geziden resimleri aktaricam..
Fazla yorum yapmiyacagim..Hemen hemen hic yorum yapmiyacagim..
Her resme yorum yapsam 1 haftada bitiremem bu topigi..
Cünki tami tamina 761 fotograf cekmisim TR ye geldigimde o ay...
Basliyalim...







Rize ye dogru yola koyulduk...







Samsun dayiz











Hep sizlermi yemek resimleri koyacaksiniz? :bounce:



Bu kizcagiz yolda birseyler satiyordu ama ne satiyordu unutmusum..
Ama bizde satin almistik o seyden.. :)



Devam























Ve köyümüze geldiiiiiiiiiikkkkkkkkkk...





[IMG=http://img543.imageshack.us/img543/4489/r0010476.jpg][/IMG]

































































Almanya ya dönünce bu asagidaki resmi bir alman arkadasa gösterip
Bu ney diye soruyorum
Bir agac diyor bana
Ne agaci ülem... OT Tasiyan bir kadin deyince
Inanmiyorum sana Remzi diyor bana







Bunun bir ismi vardi ama unutmusum onuda... :pr:
Ama ben zaten sevmemistim.. :cherry:





Findik toplamaya gidiyoruz











































































Tüh allah belani vermesin senin kiz..
Beni ne halde fotograf cekmis...:cherry:
Bu resmi atlarsam olmaz... :cherry:







































Arkadasa böyle sarilmama aldanmayin... :cherry:
Yarim metre arkamiz ucurum.. Hemde ne ucurum..
Ayagi falan kayipta düsmesin diye sarildim... Yersen...:cherry:



Yalan yapmiyorum..
Buyrun nasil bir ucurum .. :cherry:





























Sonunda insanlarin arasina döndük :)





Hatun arabayi temizlesin... :cherry:









Ve geri yolculuk....





Yorum yok :cherry:





Ve evdeyiz :)



Ve artik geri dönmem gerek..









Umarim SIKILMADINIZ
Dedigim gibi atladigim resimler cok ama cok daha fazla..
Yoksa daha bir hafta ugrasmam gerekliydi...
Sevgilerle
Remzi

SON
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi de yorum yapsaydın dayanamazdım Remzi,
Topragım bu nasıl bir resim yüklemektir?.
öldürdün bitirdin..
gezip gezip 2 sene sonra paylaşman da cabası
:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gezilesi,görülesi,hatta yaşanası yerler.manzara,doğa harika.paylaşım için teşekkürler.:cat:

Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 31 Misafir)
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
38
kurban olurum memleketimin her karesine,taşına,toprağına,insanına muhteşem kareler emeğine sağlık,yüreğine sağlık paylaşım için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bu sonbahar Karadeniz'e gezi programımızı hava muhalefeti ve başka sebeplerden bir türlü gerçekleştiremedik.Kısmetse bahara kaldı.Çok çok güzel görüntüler ve paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Fazla da fotoğraf çekmezsin normalde ama..:p
Dolu dolu bir karadeniz gezisi olmuş vallahi, ayağınıza, yüreğinize sağlık. :)
Köftelerle çoban salatayı da fena cannım çekti haa.:queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi Allah seni bildiği gibi yapsın Remziii :mrgreen: Sen Dilek'le gezersin de bizi götürmezsin he oralara hain :p Warum da neden Remzi :queen: Çok güzel gerçekten fotoğraflar, bize nispet herhalde o köfteler :) afiyet olsun da sen mangala hazırla kendini Emre dört gözle seni bekliyor :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Bu resme iyi güldüm..
Şişman remzi :))))))
Danke remzi abi...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Bende diyorum bu trabzonda neden her yer yeşillik sebebini şimdi öğrenmiş oldum :)
r0010852.jpg
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trabzon'un ne tarafı orası? bizim oralara, maçka tarafına benziyor?
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
remzi abi süper resimler ya kopardınbizi ve özellikle bilet resmi :)D) paylaşımların içn teşekkürler bir dahakiler taze olması ümidiyle
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Remzi abi fotoğraflar muhteşem. :)

Benimde karnım acıktı şindi. :pale:

Danke üstad. :rendeer:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
gereksiz birsürü resim yükleyim topic bosuna ağırlaştırılmış.keşke resimleri ayıklayıp
kısıtlasaymışsınız.herkes izleyebilirdi böylece
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Karadeniz gezini; zevkle ve beğeni ile izledik. Güzel manzaralar ve güzel açıklamalar :cat:paylaşım için ::thanks:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Müthiş yerler gerçekten... Resimlerde bu kadar iyiyse bizzat orada bulunmak nefes kesicidir herhalde...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
bi de yorum yapsaydın dayanamazdım Remzi,
Topragım bu nasıl bir resim yüklemektir?.
öldürdün bitirdin..
gezip gezip 2 sene sonra paylaşman da cabası
:)

Savas cim iki sene önce ben MT falan bilmiyordum...
Simdi kismetmis..
Hosuna gittigi icin sevindim..

gezilesi,görülesi,hatta yaşanası yerler.manzara,doğa harika.paylaşım için teşekkürler.:cat:

Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 31 Misafir)

Üstad ben bittim bu manzaralara..
Yemin ederim bittim...

kurban olurum memleketimin her karesine,taşına,toprağına,insanına muhteşem kareler emeğine sağlık,yüreğine sağlık paylaşım için teşekkürler.:cat:

Ben tesekkür ederim...

Bu sonbahar Karadeniz'e gezi programımızı hava muhalefeti ve başka sebeplerden bir türlü gerçekleştiremedik.Kısmetse bahara kaldı.Çok çok güzel görüntüler ve paylaşım için teşekkürler.

En kisa zamanda gezin..
Simdi firsatim olsa hemen giderim oralara...

Fazla da fotoğraf çekmezsin normalde ama..:p
Dolu dolu bir karadeniz gezisi olmuş vallahi, ayağınıza, yüreğinize sağlık. :)
Köftelerle çoban salatayı da fena cannım çekti haa.:queen:

Benimiyim resim cekmiyen? Heheheheheh
Ülem koca geziden aklinda kalan köfteler ve salata...
Sana ne diyecegimi bilmiyorum.. :cherry:

Maşallah abicim , bu güzel gezi ve memleket havası iyi geldi ilk iş gününde :)

SEvindim ilk is gününde sana yardimci oldugum icin..
Hayirli isler diyeyim sana..

Remzi Allah seni bildiği gibi yapsın Remziii :mrgreen: Sen Dilek'le gezersin de bizi götürmezsin he oralara hain :p Warum da neden Remzi :queen: Çok güzel gerçekten fotoğraflar, bize nispet herhalde o köfteler :) afiyet olsun da sen mangala hazırla kendini Emre dört gözle seni bekliyor :cherry:

Yahu Yesim cim ozamanlar sizler yoktunuz hayatimda...
Mt falan yoktu yani.. :pr:
Iyiki sizleri tanidim burada..
Emre beni bekliyormu???? :silent:
Kac gündür birsey yemiyordur kesinlikle... :p
Ben ayvayi yedim..
Yine pes edicem karsisinda yani... :)

zamanında iyi gezmişsiniz :mrgreen:

Vakit olunca hala geziyorum...

Bu resme iyi güldüm..
Şişman remzi :))))))
Danke remzi abi...

Neyine güldün?
Soy ismimemi? :)
Dedem bulgardan gelirken soy isim falan yokmus...
Kapida demisler dedeme soy isim lazim sana..
Dedemde pehlivan..
Kalipli biri yani..
Sana Sisman soy ismi yakisir demisler..
Olay bu... :cherry:

Bende diyorum bu trabzonda neden her yer yeşillik sebebini şimdi öğrenmiş oldum :)

Yahu ben oraya vardigimda yesildi hersey..
Benden önce iseyenler olmus demekki... :cherry:

trabzon'un ne tarafı orası? bizim oralara, maçka tarafına benziyor?

Rize Uzungöl tarafi dostum...

remzi abi süper resimler ya kopardınbizi ve özellikle bilet resmi :)D) paylaşımların içn teşekkürler bir dahakiler taze olması ümidiyle

Birdahakine iki sene gecikmem söz..
Ama iki sene önce MT yi bilmiyordum...

Remzi abi fotoğraflar muhteşem. :)

Benimde karnım acıktı şindi. :pale:

Danke üstad. :rendeer:

iki köfteylemi karnin acikti?
hadi yalanci seni... :p

gereksiz birsürü resim yükleyim topic bosuna ağırlaştırılmış.keşke resimleri ayıklayıp
kısıtlasaymışsınız.herkes izleyebilirdi böylece

özür dilerim sayfa kirliligi yaptigim icin..
Haksizda sayilmassin...
Sayfayi degil bütün forum u kirletmisim..
Aslinda buradan air berlin yazili fotoyu ve dönerken biletimi aktarsaydim yeterdi..
Arasinada gittim gördüm geldim yazmak yeterdi...
Birdaha olmiycak kusura bakma..
Artik böyle yaparim...

Karadeniz gezini; zevkle ve beğeni ile izledik. Güzel manzaralar ve güzel açıklamalar :cat:paylaşım için ::thanks:

Benden sana tesekkürler zahmet edip okudugun icin...

Müthiş yerler gerçekten... Resimlerde bu kadar iyiyse bizzat orada bulunmak nefes kesicidir herhalde...

Sunu bilki resimlerde cok cok seyi anlatamiyorsun...
Benim icin süperdi..
Harika yerler tek kelimeyle dostum...

O ucurumlari nekadar resmini ceksende bakan anliyamiyor..
Ben asagilara baktigim zaman yusuf yusuf yapiyordu düsün artik :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
günlerce çalışmaktan bakamadım mt'ye ara verdikten sonraki okuduğum ilk topic ve yüzümde oluşan tebessüm
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Benimiyim resim cekmiyen? Heheheheheh
Ülem koca geziden aklinda kalan köfteler ve salata...
Sana ne diyecegimi bilmiyorum.. :cherry:


Yahu Yesim cim ozamanlar sizler yoktunuz hayatimda...
Mt falan yoktu yani.. :pr:
Iyiki sizleri tanidim burada..
Emre beni bekliyormu???? :silent:
Kac gündür birsey yemiyordur kesinlikle... :p
Ben ayvayi yedim..
Yine pes edicem karsisinda yani... :)


Bak 2 haftadır burada hava güllük gülistanlık, buna rağmen sırf senin hatırına yakmıyorum mangalı; açlığımı yeşil mercimekle bastırıp, sana saklıyorum tüm motivasyonumu.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst