Lastik hakkında ???

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Değerli ikiteker tutkunu Dostlarım size lastik hakkında bir sorum olacaktı?
Benim motorumun arka lastiği 3,25 - 18 Ben bu ölçüler yerine 90/90-18 takabilirmiyim yada takabileceğim ölçüler ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim:cherry: Şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3.25 in = 8.3 cm 90-90, janta oturmayabilir.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Değerli ikiteker tutkunu Dostlarım size lastik hakkında bir sorum olacaktı?
Benim motorumun arka lastiği 3,25 - 18 Ben bu ölçüler yerine 90/90-18 takabilirmiyim yada takabileceğim ölçüler ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim:cherry: Şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

kardeş benim motorun arka lastiği 90/90 dı ben 3,00 irc taktım ondan ufak oldu çok az bence rahat olur senin motora 90/90
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
3.25 in = 8.3 cm 90-90, janta oturmayabilir.

Ön lastik 2,75 -18 her markada kolay bulunuyo ama ,arka lastik ölçüsü biraz zorluk çıkarıyo. Bakalım artık ,ilginiz için teşekkür ederim:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 ----------

kardeş benim motorun arka lastiği 90/90 dı ben 3,00 irc taktım ondan ufak oldu çok az bence rahat olur senin motora 90/90

Kardeş michelin pilot veya prelli nin güzel lastiği var 90/90-18 güzel lastik ama işte arka teker ölçüsü tutmuyo o yüzden araştırıyorum. Teşekkür ederim cevabın için araştırmaya devam:cat:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Değerli ikiteker tutkunu Dostlarım size lastik hakkında bir sorum olacaktı?
Benim motorumun arka lastiği 3,25 - 18 Ben bu ölçüler yerine 90/90-18 takabilirmiyim yada takabileceğim ölçüler ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim:cherry: Şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

benimkinin orjinal arka lastiği 3,25 - 17 idi. pirelli MT 75 aldım 100/80-17 sorun çıkmadı. sizin jant 1 inç daha büyük yani 100/80-18 kullanabilirsiniz.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
benimkinin orjinal arka lastiği 3,25 - 17 idi. pirelli MT 75 aldım 100/80-17 sorun çıkmadı. sizin jant 1 inç daha büyük yani 100/80-18 kullanabilirsiniz.

Dostum çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için :cherry: Bu bilgiyide kağıda not aldım. Kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst