- Katılım
- 28 Ara 2008
- Mesajlar
- 1,283
- Konu Yazar
- #1
Değerli ikiteker tutkunu Dostlarım size lastik hakkında bir sorum olacaktı?
Benim motorumun arka lastiği 3,25 - 18 Ben bu ölçüler yerine 90/90-18 takabilirmiyim yada takabileceğim ölçüler ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim:cherry: Şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
Benim motorumun arka lastiği 3,25 - 18 Ben bu ölçüler yerine 90/90-18 takabilirmiyim yada takabileceğim ölçüler ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim:cherry: Şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer: