Lanet olsun sana 'PO'

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Bu arada yarış motorlarına kesinlikle 95 oktan dışında benzin koymayın. Yarışta bile 95 oktan kullanılıyor. 95 oktanın dışındaki yüksek oktanlar motorun ateşlemesinde sorun çıkartıyorlar, motor olması gerekenden yüksek sıcaklıklarda çalışıyor.

Hala bu düşüncede misin boy?
Motorların üzerinde "en az" 95 oktan kullanılmalı yazıyor ama?!


Arkadaşlar Boy'un tavsiyesi üzerine ben de 1.4 opel corsa aracıma Opet'ten dizel yakıt aldım. Araç şuan çalışmıyor. Tamirci bir arkadaşım, aracın benzinli olduğundan kaynaklanabileceğini söyledi. Boy saol yani! ::ranntign !!!

Kimseye dizel yakıt tavsiye etmiyorum arkadaşlar! Araç 100 metre ya gitti ya gitmedi, tam yola çıkmıştım ki deli gibi duman atmaya başladı. Tamirci de bir sürü fiyat çekti! :pr:

Oy anam oyyy koptum kopucam ama kızma nolur::blusssh:

Boy yaktın adamın başını, biraz daha açık yazsaydın yazını keşkem:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Sorma =( tamirci "bu aracı hurdaya ver daha iyi" diyo =( Boy'un daha detaylı açıklaması gerekirdi. :salut:

çok kötü olmuş . geçmiş olsun her yeri tıkanmıştır arabanın şimdi
katalitik konvektör de zarar görmüştür belki ama çok gitmediysen sağlam olabilir

bu arada boy "Peugeot 207 1.4 Dizel aracı olan" diye dizeli vurgulamış ve opette benzin ve mazotun kaliteli olduğunu söylemek istemiş herhalde

acaba sen mi yanlış anladın senin araba benzinli onun ki dizel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
totaldan vazgecmıorum bende yazlıkta en verımlısı ve encok gıdenı total

bana göre ve bızım yaslıkta oper ve bp de yok
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
B Ende Pendikteyim..böyle Sorunlar Zaman Zaman Bizi Bulabiliyor..çünkü Denetimler Yetersiz... Tam Adres Yazarsan Pendik Teki Po Yu Ona Göre Daha Dikkatlioluru....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sorma =( tamirci "bu aracı hurdaya ver daha iyi" diyo =( Boy'un daha detaylı açıklaması gerekirdi. :salut:

boy hatalı ama sende neden benzınlı arabaya dızel alıosun ya :queen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Bence kalite, markaya göre değil istasyona göre değişiyor. Ne kadar marka aynı olsada istasyonlar farklı kuruluşlar. Daha önce de yazıldığı gibi benzinin kalitesi ve temizliği istasyonun titizliğine bağlı.. Onun için faturayı markaya kesmemekte fayda var :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence kalite, markaya göre değil istasyona göre değişiyor. Ne kadar marka aynı olsada istasyonlar farklı kuruluşlar. Daha önce de yazıldığı gibi benzinin kalitesi ve temizliği istasyonun titizliğine bağlı.. Onun için faturayı markaya kesmemekte fayda var :cat:

::plus1::::plus1::
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar Boy'un tavsiyesi üzerine ben de 1.4 opel corsa aracıma Opet'ten dizel yakıt aldım. Araç şuan çalışmıyor. Tamirci bir arkadaşım, aracın benzinli olduğundan kaynaklanabileceğini söyledi. Boy saol yani! ::ranntign !!!

Kimseye dizel yakıt tavsiye etmiyorum arkadaşlar! Araç 100 metre ya gitti ya gitmedi, tam yola çıkmıştım ki deli gibi duman atmaya başladı. Tamirci de bir sürü fiyat çekti! :pr:

Sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün.:mrgreen:

Şaka dimi:silent:yoksa ciddi mi:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün.:mrgreen:

Şaka dimi:silent:yoksa ciddi mi:silent:

şaka ya benzemıyo arkadas baya cıddı ama saka olmasını dılıyorum ama eger şaka deılse gercekten 2kat daha yarılırım burda :queen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Forumdaki genel tavsiye üzerine benzinimi genellikle BP'den alıyorum. Ama sık sık fazla benzin istasyonu olmayan yollarda da gezdiğim için PO'yu ve hiç tanınmamış zincirleri de ister istemez kullandığım oluyor. Şanslı olmalıyım ki bir kere bile benzin nedeniyle sorun yaşamadım. Yalnız gördüğüm kadarıyla PO'dan benzin alıp da yolda kalan çok fazla kişi var. Sık sık PO'ya veryansın eden mesajları gördükçe bu firmanın bayi denetimi çok yetersiz olmalı diye düşünmeden edemiyorum. Kaçak benzin satmanın bir istasyonun karını bir kaç kat arttırmasını sağlayacağını herkes tahmin ediyor olmalı.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
bizim burada 2 tane benzinci(marka) var bi akpet bide PO ben akpetten alıyom 95 oktan premium aso benzin petrol ofisinden aldığım zaman bi sorun yaşamadım ama rampalardaki çekişi fark ettim onun için artık hep akpetten alıyom
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bu arada yarış motorlarına kesinlikle 95 oktan dışında benzin koymayın. Yarışta bile 95 oktan kullanılıyor. 95 oktanın dışındaki yüksek oktanlar motorun ateşlemesinde sorun çıkartıyorlar, motor olması gerekenden yüksek sıcaklıklarda çalışıyor.

Hala bu düşüncede misin boy?
Motorların üzerinde "en az" 95 oktan kullanılmalı yazıyor ama?!

her motorda oktan değeri farklı kimisinde 97 kimisinde 95 kimisinde 98 100 vs yazıyor

ama şuda başka bir gerçekki boy ülkemizde satılan benzinlerin nerdeyse hiç biri tam oktan değerinde değil yerine göre 2 veya 3 oktan daha düşük benzin satılıyor hep bize yani esas değerlerinde değil bu durumda 95 yazan motorada 97 oktan almak gerekir ama diceksinki yarışlarda kullanıyoruz ben oradaki benzinlerin içine normal bayilerdeki gibi gereksiz maddelerin katıldığını sanmıyorum özel testlerden geçirilip kontrol ediliyorlardır diye düşünüyorum bu benzinlerin :cat:
bu oktan eksikliği konusunu 4 sene önce soğukta donarken muhabbetine doyum olmayan 4 abiden duymuştum adamlar almış labrotuvarda inceletmişler ki bu senede bi motosiklet dergisi bunu yayınlamıştı

okunanlarada bakarsak biraz daha şu çıkıyor
hızlı seri makina kullanıyorsanız opet en makulu ama daha çok tork üzerine kurulu araba yada motorunuz varsa shell daha iyi gibi :cat:


bu arada morrigan 95 oktan altıda muhtemelen piston başlarında çamurlaşma yapıcaktır bundan daha altını almayın diyorlardır bundan kurtulmak için bazen yüksek oktanlı benzin alımını tavsiye edenleri duymuştum bunları parçalayıp egsozlamayla dışarı atmak için :cat:
ama ne kadar iyi olabilir araştırmak lazım tabikide
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşlar Boy'un tavsiyesi üzerine ben de 1.4 opel corsa aracıma Opet'ten dizel yakıt aldım. Araç şuan çalışmıyor. Tamirci bir arkadaşım, aracın benzinli olduğundan kaynaklanabileceğini söyledi. Boy saol yani! ::ranntign !!!

Kimseye dizel yakıt tavsiye etmiyorum arkadaşlar! Araç 100 metre ya gitti ya gitmedi, tam yola çıkmıştım ki deli gibi duman atmaya başladı. Tamirci de bir sürü fiyat çekti! :pr:

koptum .. hatta kopma kare oldum hatta küp oldum... boy a bunu asla yakıştıramadım .. zaten çokta sevmem . SS dendiğinde ortaya çıkar bide aye yi pistte yer o kadar.

sen dizel arabana mazotu nerden alırssan al.. neden milete tavsiye ediyon ..:cherry::cherry::cherry: terbiyesiz adam.. bak araç pert oldu ödeyecenmi şimdi...:cherry::cherry: çok kızdım çok..

Armut yaaa ne diyim ben daha sana

benzinli arabaya tavsiye üzerine motorin haa... varmı böle biri dünyada ya .. fıkra gibi ..4 yıl olmuş üyelik .. böle bi mesajla ilk defa karşılaşıyorum ...Allah sonumuzu hayır ede :cherry:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ben de 3 yıl önce shell in genel mudurlugunde IT departmanındaydım.
Simdi söyle söyleyeyim daha iyi anlarsınız.
Eger bir istasyon 30.000 lt ve yukarısını satıyorsa bu iyi bir rakam olmakta bir istasyon icin. O istasyonun bayragı (markası) ne ise onunda satıs grafiginin artması demek oluyor aynı zamanda.
Eger bir istasyon eger 50.000 gibi bir satısı yakalarsa istedigi pisligi yapıyor. Buna da Shell Genel mudurluk dahil olmak üzere kimse sesini cıkartmıyor.
Cıkartmak istemiyor cunki dehset sekilde satıs yapıyor. Göz ardı etmekten baska da birşey yapmıyor.
Uydu dan takip vs vs hepsi hikaye kardesim kimseyi yemesinler bosuna.
Bizim milletin saf olanları ki buda buyuk bir rakam kanıyorlar bunlara.
Ben bunu bilir bunu söylerim. Biz insanlar ne zaman adam gibi iş yapmaya baslamazlarsa sonumuz hep böyle kötü olacak..

bu anlatıkların şirket sırı biliyormusun ekmek yedigin tekneye pislemek oluyor :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst