Bu arada yarış motorlarına kesinlikle 95 oktan dışında benzin koymayın. Yarışta bile 95 oktan kullanılıyor. 95 oktanın dışındaki yüksek oktanlar motorun ateşlemesinde sorun çıkartıyorlar, motor olması gerekenden yüksek sıcaklıklarda çalışıyor.
Hala bu düşüncede misin boy?
Motorların üzerinde "en az" 95 oktan kullanılmalı yazıyor ama?!
Arkadaşlar Boy'un tavsiyesi üzerine ben de 1.4 opel corsa aracıma Opet'ten dizel yakıt aldım. Araç şuan çalışmıyor. Tamirci bir arkadaşım, aracın benzinli olduğundan kaynaklanabileceğini söyledi. Boy saol yani! ::ranntign !!!
Kimseye dizel yakıt tavsiye etmiyorum arkadaşlar! Araç 100 metre ya gitti ya gitmedi, tam yola çıkmıştım ki deli gibi duman atmaya başladı. Tamirci de bir sürü fiyat çekti!r:
Oy anam oyyy koptum kopucam ama kızma nolur::blusssh:
Boy yaktın adamın başını, biraz daha açık yazsaydın yazını keşkem:mrgreen: