Sizleri şiddetle kınıyorum lütfen böle geziler yapmayınız kötü örnek oluyorsunuz. Neden mi sizlerin yüzünüzden az kaldı cross alıcam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: İştaha geliyor insan
Keşfedilmedik yer brakmamak güzel birşey , tebrik ederiz :cat:
Ancak Istanbulda keşfedilmedik yer bulmak için mutlaka şehirden bayağı uzaklaşmak gerekiyor , bu geziler de ne yazıkki gündelik olmuyorale:
Silves, başka gezilere vesile olacak iyi bir tur oldu. Yanlız benim yamaçtaki yuvarlanışım sağ kalçamı morartmış, dün sıcağı cıcağına bişey hissetmedim ama şu an tatlı bi ağrı var :cherry: Bu da küçük bi ders oldu.
Dik Yamaç artı büyük gevşek taşlar = gidilmez.
Bir dahaki gezide görüşmek üzere
Gürhan
çıktığınız bölgeler kimbilir nasıl esiyodur yaşadığınız soğuk havayı tahmin edebiliyorum bu mevsimde böylesine zor bir gezi yaptığınız için tebrik ediyorum
silves ve mirrorside, cok tehlikeli adamlarsiniz..atlayip gelecem sonunda oraya da...