- Katılım
- 26 Ara 2005
- Mesajlar
- 275
- Konu Yazar
- #41
Güzel bir gezi olmuş ellerinize sağlık. Bu arada sondan birkaç önceki foto dikkatimi çekti. Hani içinde kafatası ve kıvrık boynuz olan. O boynuzlu kafatası muhtemelen orada ölmüş veya vahşi hayvanlarca parçalanmış bir dağ koyununa ait. Bu trofeyi (boynuzlu kafatası) alabilmek için (avda avlayabilmek için) avcılar bazen 1000--2000 dolar arasında para harcıyor. Size bedavadan gelmiş. Üstelikte av yapmaya gerek kalmadan. Keşke alsaydınız diyorum.
Not: Harduro rumuzlu arkadaş artık katılmıyormu bu gezilere?
Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.
Valla arkadaşım getireyim diyecem senin için o kafatasını ama baharı beklemek zorundasın baharakadar oraya gitmek artık imkansız. Harduro arkadaşım parça bekliyor sanırsam 1 2 haftayakadar başlarız onunla gezmeye.
BESTAPO ve GÜLTEKİN arkadaşlar teşekkür ederim.