Lake

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Güzel bir gezi olmuş ellerinize sağlık. Bu arada sondan birkaç önceki foto dikkatimi çekti. Hani içinde kafatası ve kıvrık boynuz olan. O boynuzlu kafatası muhtemelen orada ölmüş veya vahşi hayvanlarca parçalanmış bir dağ koyununa ait. Bu trofeyi (boynuzlu kafatası) alabilmek için (avda avlayabilmek için) avcılar bazen 1000--2000 dolar arasında para harcıyor. Size bedavadan gelmiş. Üstelikte av yapmaya gerek kalmadan. Keşke alsaydınız diyorum.
Not: Harduro rumuzlu arkadaş artık katılmıyormu bu gezilere?
Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.

Valla arkadaşım getireyim diyecem senin için o kafatasını ama baharı beklemek zorundasın baharakadar oraya gitmek artık imkansız. Harduro arkadaşım parça bekliyor sanırsam 1 2 haftayakadar başlarız onunla gezmeye.



BESTAPO ve GÜLTEKİN arkadaşlar teşekkür ederim.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
Güzel bir gezi olmuş ellerinize sağlık. Bu arada sondan birkaç önceki foto dikkatimi çekti. Hani içinde kafatası ve kıvrık boynuz olan. O boynuzlu kafatası muhtemelen orada ölmüş veya vahşi hayvanlarca parçalanmış bir dağ koyununa ait. Bu trofeyi (boynuzlu kafatası) alabilmek için (avda avlayabilmek için) avcılar bazen 1000--2000 dolar arasında para harcıyor. Size bedavadan gelmiş. Üstelikte av yapmaya gerek kalmadan. Keşke alsaydınız diyorum.
Not: Harduro rumuzlu arkadaş artık katılmıyormu bu gezilere?
Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.

Açıkçası bir an evvel fotoğraflarımızı çekip, yemeğimizi yiğip oradan gitmek zorundaydık, yoksa o kurumuş gölde herhalde iki de insan kafa tası olurdu. :queen: Güneş gittiği zaman oralar akıl almaz derecede ve birden soğuyor. O yüzden bunu düşünmek ikimizin de aklına gelmedi. Hem o kafa tasını almış olsaydık, belkide bizden sonra gelecek gezginler bunu göremiceklerdi. En iyisi olduğu gibi bırakmalı.

Harduro'nun işleri var henüz, ama pek yakında tekrar aramızda olacak.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Tek telimeyle süpersiniz.Zorlu ama bi o kadarda zevkli bi yolculuk gibi görünüyor,olay budur abii
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Silves ve Mirrorside, arkadaşlar teşekkür ederim. Ben zaten trofe biriktirmiyorum. Amacım, o bölgede de yaşayan dağ koyununu vurgulamaktı. Çünkü bu ve benzeri hayvanların giderek nesli tükeniyor. Allahtan son yıllarda devletin bunları az da olsa üretme ve yaşatma çabaları var. Selamlar.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çok güzel bir gezi demek bence az. rasgele bir göl bulacaksın yol yok iz yok basıp oraya gideceksin .motoru devire devire yanında makinada götürüp bunları diğer arkadaşlarla paylaşacaksın . helal olsun ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst