Lake

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
Silves, başka gezilere vesile olacak iyi bir tur oldu. Yanlız benim yamaçtaki yuvarlanışım sağ kalçamı morartmış, dün sıcağı cıcağına bişey hissetmedim ama şu an tatlı bi ağrı var :cherry: Bu da küçük bi ders oldu.
Dik Yamaç artı büyük gevşek taşlar = gidilmez.
Bir dahaki gezide görüşmek üzere

Gürhan
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Sizleri şiddetle kınıyorum lütfen böle geziler yapmayınız kötü örnek oluyorsunuz. Neden mi sizlerin yüzünüzden az kaldı cross alıcam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: İştaha geliyor insan

Negüzel işte al bir cross:cherry:


Keşfedilmedik yer brakmamak güzel birşey , tebrik ederiz :cat:
Ancak Istanbulda keşfedilmedik yer bulmak için mutlaka şehirden bayağı uzaklaşmak gerekiyor , bu geziler de ne yazıkki gündelik olmuyor :pale:

Haklısın arkadaşım biz biraz daha şanslıyız bölge enduro için çok elverişli.



Silves, başka gezilere vesile olacak iyi bir tur oldu. Yanlız benim yamaçtaki yuvarlanışım sağ kalçamı morartmış, dün sıcağı cıcağına bişey hissetmedim ama şu an tatlı bi ağrı var :cherry: Bu da küçük bi ders oldu.
Dik Yamaç artı büyük gevşek taşlar = gidilmez.
Bir dahaki gezide görüşmek üzere

Gürhan


Dostum bundan sonra zaten o bölgeye ancak baharda gidilir. Kalçan için merak etme bir iki güne kadar birşey kalmaz bu işler düşmeden olmaz.Haftaya yapacahımız geziyi düşünelşm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gercekten bravo....Elinize ayagınıza sagık...:cat:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
86
Olmaz ki kardesim, zorla gt250'yi sattirip bi cross aldiracaksiniz bize bu gidisle! :cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
çıktığınız bölgeler kimbilir nasıl esiyodur yaşadığınız soğuk havayı tahmin edebiliyorum bu mevsimde böylesine zor bir gezi yaptığınız için tebrik ediyorum
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
çıktığınız bölgeler kimbilir nasıl esiyodur yaşadığınız soğuk havayı tahmin edebiliyorum bu mevsimde böylesine zor bir gezi yaptığınız için tebrik ediyorum

Kesinlikle haklısın arkadaşım bazen baya bir soğuk oluyor.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
"gitmediğin yer senin değildir" diye bi cümle varya... sanırım antalyanın tümünü sana verecekler dostum :mrgreen:
paylaşımın için teşekkürler
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
benkaan

Haklısın azkaldı yakında hepsi benim olacak.:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
silves ve mirrorside sizi izlerken oturduğum yerde adrenalin bastı bünyeyi....resimleri gördükçe hop oturdum hop kalktım...emeğinize sağlık...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
silves ve mirrorside, cok tehlikeli adamlarsiniz..atlayip gelecem sonunda oraya da...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Güzel bir gezi olmuş ellerinize sağlık. Bu arada sondan birkaç önceki foto dikkatimi çekti. Hani içinde kafatası ve kıvrık boynuz olan. O boynuzlu kafatası muhtemelen orada ölmüş veya vahşi hayvanlarca parçalanmış bir dağ koyununa ait. Bu trofeyi (boynuzlu kafatası) alabilmek için (avda avlayabilmek için) avcılar bazen 1000--2000 dolar arasında para harcıyor. Size bedavadan gelmiş. Üstelikte av yapmaya gerek kalmadan. Keşke alsaydınız diyorum.
Not: Harduro rumuzlu arkadaş artık katılmıyormu bu gezilere?
Selamlar ve kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Ayaklarınıza sağlık.Ne mutlu sizlere ki,biz istanbuldan gidemesekte oralara, sizler sayesinde yüzümüzde bi gülümseme oluyor.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
30-1.jpg


olay budur...
yılın fotografını yakalamışsınız. tebrikler :rendeer:

ayrıca bu başlık, çan,çinlere laf söyleyenlere de kapak olmuş... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst