Lake

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Ve Tanrı Google Earth ü yarattı Endurocular daha çok gezsin diye.


Gürhan ile ben Google Eartı incelerken beydağının zirvesinde bir göl
dikkatimizi çekti. Geçen bahar NEZİH GÜRHAN VE BEN buranın yakınlarına
gelmiştik ve busefer kış gelmeden bu gölü bulmaya karar verdik.
Buraya bir yol gözüküyor ama sadece küçük bir kısmında yol olmadını ve
burayıda bir şekilde geçmeyi planladık.
Bugün 24-12-2006 sabah 08:00 da buluşup hemen yola koyulduk.


Yolculuk buraya.


a.jpg




b.jpg



Sabah antalyanın üzerindeki sisperdesi.


1-4.jpg


Saklıkent yolu okadar soğukki anlatamam.


3-4.jpg



Bir solukta saklıkentin zirvesine çıkıyoruz. Bir çay molası veriyoruz.


5-4.jpg



İşte zorlu yol başlıyor en geç öğle 14:00 da hedefimize varmak zorundayız
çünki hava kararmadan geri dönüş yoluna varmamız gerek.

4-4.jpg





6-4.jpg



Bu dağları aşınca imeçik köyü olması lazım.


7-4.jpg



Evet imecik köyü hiç durmadan devam karşıkı dağın arkasına.

8-4.jpg



Köy arkamızda kalıyor.

9-4.jpg




10-4.jpg



Burası baharda çok güzeldi yemyeşil.Hemen ovaya inip yola devam ediyoruz.


11-3.jpg



Doğru yoldayız Google Earth doğru oldunu gösteriyor.

12-3.jpg




12b-1.jpg



İleriki tepenin sağ tarafında olmalı.

13-3.jpg



Tepenin arkasına gitmemiz gerekiyor doğru yodayız ama tepenin arkasına
başka bir yerden ulaşmalıyırz. Burada benim sıpanın inadıtutuyor atıyor
kendini yere.
14-3.jpg




15-3.jpg



Benim sıpayı biraz uyuttuktan sonra inip biraz ileriden deniyoruz.

16-3.jpg



Sanırım burasını daha rahat geçeriz şu karlı tepenin yanı olması gerek.

17-3.jpg



Bir solukta çıkıyorum

18-3.jpg



Gürhan da peşimden geliyor.

19-3.jpg



Yok yok gelemiyor onunda uykusu gelmiş atmış kndini yerlere.

20-3.jpg



Tepeden aşağıya baktıhımızda buruk bir sevinç yaşadık.Sevinçliydik
çünki başarmıştık orayı bulduk ilk girişteki ufak göleti bulmuştuk.
Üzgündük malesef su yoktu.


21-2.jpg



Tepeden inip gürhanı bekliyorum

22-2.jpg




23-2.jpg



Bir çay molası daha verip büyük golette su varmıdır diye birbirimize
soruyoruz ve devam ediyoruz.


24-2.jpg




Ve o muhteşem manzara. Okadar sevinçliydikki başarmış gölü bulmuştuk
hiç olmassa biraz su vardı daha doğrusu buz.Anlaşılan burası baharda
su ile doluyor.

25-2.jpg




26-2.jpg



Kaskı çıkarmadan buz üzerinde yürüme denemeleri yapıyorum.

27-2.jpg




28-3.jpg



Yedekteki benzinleri dolduruyoruz.

29-1.jpg



Tahmin ettihimiz gibi burada bir çalı bile yok o yüzden sucuk getirmedik
yanımızda getirdihimiz börekleri yiyiyoruz.

29b.jpg




30-1.jpg



Burada gaz açmak çok zevkli. Geri dönüş başladı

31-2.jpg





33.jpg



İşte yol gözüktü

34.jpg



Buradan elmalıya oradanda Korkuteli ve Antalya yapmayı planlıyoruz.
Çok uzun yolumuz var daha.

35.jpg




36.jpg




37.jpg



Korkutelinde bir sıcak çorba iyi geldi doğrusu.

38.jpg



Ve Antalya

39.jpg
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
çok güzel bir keşif olmuş :)

ayrıca tebrikler tatlısu crossçusu olmadığınız için :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımın için saol
hedefe ulaşmışsınız kendinizi ödüllendirmişsiniz börekleride götürmüşsünüz:p
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
2 haftadır geziye çıkmıorum..çook pis gaza geldim walla :pr:
süper olmuşşşşşşş..hll sizeeee
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
çok güzel bir keşif olmuş

ayrıca tebrikler tatlısu crossçusu olmadığınız için :p

Yok yok biz tatlısu crossçusu yuz baksana hep göl dere hiç deniz kenarına gittihimiz yok.


2 haftadır geziye çıkmıorum..çook pis gaza geldim walla
süper olmuşşşşşşş..hll sizeeee

bence acısını cıkarma zamanın gelmiş.





Arkadaşlar hepinize yorumlarınız için çok teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Güzel gezmişsiniz dünde hava baya güzeldi,tebrikler. :)

Ben bizim Gürkan sandım düzeltiyorum özür bu arada :) :wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bravo süper bir keşif yolculuğu. Google Earth'ü bende seviyorum.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Abi süpersiniz ya sizlere bakıp özeniyorum.Ama gidemiyoruz öle yerlere neyse siz gidip görüp bizlerle paylaştıkça özlemimiz biraz olsun geçiyor.Teşekkürler
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Süperr yaa cross lu olmanın zevki başka dağ taş Allah ne verdiyse gidiyonuz çok süper bi gezi olmuş manzaralar bir halika ellerinize kollarınıza yüreğinize sağlık....
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Sizleri şiddetle kınıyorum lütfen böle geziler yapmayınız kötü örnek oluyorsunuz. Neden mi sizlerin yüzünüzden az kaldı cross alıcam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: İştaha geliyor insan
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Keşfedilmedik yer brakmamak güzel birşey , tebrik ederiz :cat:
Ancak Istanbulda keşfedilmedik yer bulmak için mutlaka şehirden bayağı uzaklaşmak gerekiyor , bu geziler de ne yazıkki gündelik olmuyor :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst