- Katılım
- 26 Ara 2005
- Mesajlar
- 275
- Konu Yazar
- #1
Ve Tanrı Google Earth ü yarattı Endurocular daha çok gezsin diye.
Gürhan ile ben Google Eartı incelerken beydağının zirvesinde bir göl
dikkatimizi çekti. Geçen bahar NEZİH GÜRHAN VE BEN buranın yakınlarına
gelmiştik ve busefer kış gelmeden bu gölü bulmaya karar verdik.
Buraya bir yol gözüküyor ama sadece küçük bir kısmında yol olmadını ve
burayıda bir şekilde geçmeyi planladık.
Bugün 24-12-2006 sabah 08:00 da buluşup hemen yola koyulduk.
Yolculuk buraya.
Sabah antalyanın üzerindeki sisperdesi.
Saklıkent yolu okadar soğukki anlatamam.
Bir solukta saklıkentin zirvesine çıkıyoruz. Bir çay molası veriyoruz.
İşte zorlu yol başlıyor en geç öğle 14:00 da hedefimize varmak zorundayız
çünki hava kararmadan geri dönüş yoluna varmamız gerek.
Bu dağları aşınca imeçik köyü olması lazım.
Evet imecik köyü hiç durmadan devam karşıkı dağın arkasına.
Köy arkamızda kalıyor.
Burası baharda çok güzeldi yemyeşil.Hemen ovaya inip yola devam ediyoruz.
Doğru yoldayız Google Earth doğru oldunu gösteriyor.
İleriki tepenin sağ tarafında olmalı.
Tepenin arkasına gitmemiz gerekiyor doğru yodayız ama tepenin arkasına
başka bir yerden ulaşmalıyırz. Burada benim sıpanın inadıtutuyor atıyor
kendini yere.
Benim sıpayı biraz uyuttuktan sonra inip biraz ileriden deniyoruz.
Sanırım burasını daha rahat geçeriz şu karlı tepenin yanı olması gerek.
Bir solukta çıkıyorum
Gürhan da peşimden geliyor.
Yok yok gelemiyor onunda uykusu gelmiş atmış kndini yerlere.
Tepeden aşağıya baktıhımızda buruk bir sevinç yaşadık.Sevinçliydik
çünki başarmıştık orayı bulduk ilk girişteki ufak göleti bulmuştuk.
Üzgündük malesef su yoktu.
Tepeden inip gürhanı bekliyorum
Bir çay molası daha verip büyük golette su varmıdır diye birbirimize
soruyoruz ve devam ediyoruz.
Ve o muhteşem manzara. Okadar sevinçliydikki başarmış gölü bulmuştuk
hiç olmassa biraz su vardı daha doğrusu buz.Anlaşılan burası baharda
su ile doluyor.
Kaskı çıkarmadan buz üzerinde yürüme denemeleri yapıyorum.
Yedekteki benzinleri dolduruyoruz.
Tahmin ettihimiz gibi burada bir çalı bile yok o yüzden sucuk getirmedik
yanımızda getirdihimiz börekleri yiyiyoruz.
Burada gaz açmak çok zevkli. Geri dönüş başladı
İşte yol gözüktü
Buradan elmalıya oradanda Korkuteli ve Antalya yapmayı planlıyoruz.
Çok uzun yolumuz var daha.
Korkutelinde bir sıcak çorba iyi geldi doğrusu.
Ve Antalya
Gürhan ile ben Google Eartı incelerken beydağının zirvesinde bir göl
dikkatimizi çekti. Geçen bahar NEZİH GÜRHAN VE BEN buranın yakınlarına
gelmiştik ve busefer kış gelmeden bu gölü bulmaya karar verdik.
Buraya bir yol gözüküyor ama sadece küçük bir kısmında yol olmadını ve
burayıda bir şekilde geçmeyi planladık.
Bugün 24-12-2006 sabah 08:00 da buluşup hemen yola koyulduk.
Yolculuk buraya.
Sabah antalyanın üzerindeki sisperdesi.
Saklıkent yolu okadar soğukki anlatamam.
Bir solukta saklıkentin zirvesine çıkıyoruz. Bir çay molası veriyoruz.
İşte zorlu yol başlıyor en geç öğle 14:00 da hedefimize varmak zorundayız
çünki hava kararmadan geri dönüş yoluna varmamız gerek.
Bu dağları aşınca imeçik köyü olması lazım.
Evet imecik köyü hiç durmadan devam karşıkı dağın arkasına.
Köy arkamızda kalıyor.
Burası baharda çok güzeldi yemyeşil.Hemen ovaya inip yola devam ediyoruz.
Doğru yoldayız Google Earth doğru oldunu gösteriyor.
İleriki tepenin sağ tarafında olmalı.
Tepenin arkasına gitmemiz gerekiyor doğru yodayız ama tepenin arkasına
başka bir yerden ulaşmalıyırz. Burada benim sıpanın inadıtutuyor atıyor
kendini yere.
Benim sıpayı biraz uyuttuktan sonra inip biraz ileriden deniyoruz.
Sanırım burasını daha rahat geçeriz şu karlı tepenin yanı olması gerek.
Bir solukta çıkıyorum
Gürhan da peşimden geliyor.
Yok yok gelemiyor onunda uykusu gelmiş atmış kndini yerlere.
Tepeden aşağıya baktıhımızda buruk bir sevinç yaşadık.Sevinçliydik
çünki başarmıştık orayı bulduk ilk girişteki ufak göleti bulmuştuk.
Üzgündük malesef su yoktu.
Tepeden inip gürhanı bekliyorum
Bir çay molası daha verip büyük golette su varmıdır diye birbirimize
soruyoruz ve devam ediyoruz.
Ve o muhteşem manzara. Okadar sevinçliydikki başarmış gölü bulmuştuk
hiç olmassa biraz su vardı daha doğrusu buz.Anlaşılan burası baharda
su ile doluyor.
Kaskı çıkarmadan buz üzerinde yürüme denemeleri yapıyorum.
Yedekteki benzinleri dolduruyoruz.
Tahmin ettihimiz gibi burada bir çalı bile yok o yüzden sucuk getirmedik
yanımızda getirdihimiz börekleri yiyiyoruz.
Burada gaz açmak çok zevkli. Geri dönüş başladı
İşte yol gözüktü
Buradan elmalıya oradanda Korkuteli ve Antalya yapmayı planlıyoruz.
Çok uzun yolumuz var daha.
Korkutelinde bir sıcak çorba iyi geldi doğrusu.
Ve Antalya