Kymco Venox & Hyosung GV 250 Müsabakası

250 cc Cruiser olarak hangisi daha iyi?


  • Kullanılan toplam oy
    433
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
venox, iskelet olarak daha kalıplı ve motorunun daha hacimli bir yapısı var. belki malzeme olarak ta daha ağır metal bileşenleri tercih etmiş olabilir.
ama büyük ihtimalle gv250 yi, bu ağır yapısıyla bile, ataklıkta geçecektir. çünkü bizim gt250r lerle rahat kapışabiliyordu.
155 kmh dediğini gözümle gördüm, 160kmh yaptığını da söyledi sahibi.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
kymco 252 cc. bu durumda MTV payıda üst segmentte yer alır. 100-250 de ki verginin daha fazlasını ödersin. 251-650 nin vergisini bilemiyorum ama bunuda akılda tutmak gerek.
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Sitesine girdiğinizde fiyat listesinde 249 cc diye gözüküyor. Bi karışıklık var. Ayrıca orjinal sitede biryerde aynı tabloda 249-252 ibaresi gördüğümü hatırlıyorum. Bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.

Bu arada Kymco'nun sitesi müthiş. Özellikle Hyosung sahiplerinin isteklerinin hepsi bu marka için var.
http://www.kymco.com.tr/html/venox250.html
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
49
çok ta mantıklı aslında ama :) Gerçekten bir bilen var mı acaba.
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Firma ile yazışma

Motor hacmi konusunda firma yetkilisi cevabı aşağıda verilmiştir.

--SORU------------------------------------------------------------------------Gönderilme zamanı: 02.04.2007 17:45

Sayın yetkili,

Firmanız modellerinden Venox 250 hakkında bilgi almak istiyorum.
İlk olarak web sayfanızda ürün teknik özelliklerinde motor hacmi 252 cc olarak verilmiş olmasına karşın, fiyatlar bölümünde 249 cc olarak geçmekte. Malumunuz vergi oranları açısından önem eden motor hacmi konusunda hangi değeri almamız gerekmekte, veya hangi vergi dilimine giriyor?

İkinci olarak ise Kymco firmasının uluslararası web sitesinde göstermiş ve Milan Motosiklet fuarında tanıtmış olduğu Venox 250 AFI enjeksiyonlu modelinin Türkiye'ye gelmesi ne zaman olacaktır?

Sorduğum konularda kısa zaman içinde cevap verirseniz sevinirim.
ELEGANT

--CEVAP-----------------------------------------------------------------------Gönderilme zamanı: 03.04.2007 10:00

Sayın Elegant,

Öncelikle ilginize teşekkür ederiz.

Venox'un motor hacmi 249 cc'dir. %22'lik Özel Tüketim Vergisi dilimine girmektedir.

Venox 250'nin enjeksiyonlu modeli stoklarımızda bulunmamaktadır. Bu sezon gelmeyecektir.

Sayglarımla,
Nurfer Kama
Sat Dept.

SILKAR Otomotiv San. ve Tic. A.S.
Gumussuyu Cad. Hastane Yolu No:1
34020 Maltepe-Topkapi / ISTANBUL-TURKIYE
Tel: (0212) 567 95 50 (10 Hat)
Fax: (0212) 674 06 79 - 612 12 39
E-Mail: [email protected]
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
kymco yüksek fiyatı ile açıkça bir dezavantaja sahip.O rakama farklı kategorilerde bi çok alternatif denk geliyor.

Bunuda düşünmeliyiz.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
GV 250 kullandım o motor hacimde bir Cruiser dan beklenemeyecek kadar atak bir motosiklet 8 sübap avantajı önemli ayrıca Venox arka frenler disk...
yaygınlık fiyat ve servis açısından eski bir Comet kullanıcısı olarak GV 250 derim ancak İntruderde Suzuki adı var...

Üst mesajım hatalı düzeltme yapamadım Venox arka frenler kampana GV 250 disk...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Flaş Haber

Venox'un yıllar önce kaybettiği abisinin görüntüleri...






Honda Magna 250 (1992-2002)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

öncelikle merhaba Elegant , yoğunluk kusura bakma...

en başta şunu söylemek istiyorum arkadaşlar madem ki kıyaslama yapıyoruz ,

kmyco 250 venox tek bir motorla kıyaslamak ona haksızlık olur .

* zincir yerine kayış olsaydı

* arka kanpana yerine disk olsaydı

bence geriye birşey kalmıyordu... malzeme olarak gerçekten güzel

arkadaşlar şimdiye kadar beni hiçbir nedenden ötürü sıkıntıya sokmadı...
Yakıt olarakta öyle devasa boyutlarda birşey yok gerçektende,,,

sakin kullanıldığı zamanlarda 120 / 130 tabi bunu artırmak isterseniz o size özel,

side yolunda 140 km hız yaptım hiçbir titreşim yapmadı ,


diğer motorları bilmiyorum , venox yetiyor :cat: fiyatından şikayetçi

olan arkadaşlar var ,,, buna değeceğinden emin olabilirler...

geçen haftalarda 1300 lük ve 1900 cc cruiser motorlara baktım , fikrim

hala değişmedi fiyatı benimkinin yanında 3 misli olmasına rağmen...

sürüş bir harika bunu unuttum...

bildiklerim bu kadar arkadaşlarım ama venoxla yaşadııklarım bir başka

dünya :rendeer:

öğrenmek istediğiniz birşey olursa sorularınızı bekliyorum,,,,

sevgiyle kal Elegant
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
diğer motorları bilmiyorum

İşte özlemini duyduğum güzellikte bir cevap !

Böyle bir kıyas sorusuna, sevgili arkadaşımız gelmiş, kullandığı motoru en güzel şekilde anlatmış ve övebildiğince övmüş.

Ama sonra ne demiş ? Diğerlerini bilmiyorum, kıyaslayamam !

Keşke herkes böyle yapsa ! Burada büyük çoğunluk, bilsin bilmesin her motoru işkembeden kıyasa sokuyor.

Teşekkürler :cat:
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
M07em936 deneyimlerini bizle paylaştığın için teşekkürler. Malum forumda az bulunan bir motosiklet ve kullananların deneyimleri de çok kıymetli oluyor haliyle.

Kaç km.de olduğunu bilemediğimden henüz bakıma girip girmediği konusunda fikrim yok ama kymco servisini nasıl buldunuz?

Bence bu iki model arasında belirleyici faktörlerin başında fiyattan çok kaliteli ürün ve kaliteli servis geliyor. Sonuçta kul yapısı, herhangi bir aksilikte başvuracağımız merci de önemli.

Benim ilk intibam kymco'nun servis ağının yurt çapında daha geniş olduğu yönünde. Bu da bir avantaj ama servis işleyişi nasıl acaba?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Aslında herşey birazda beğeniye kalıyor gibi hemen hemen tüm motor veriler kağıt üzerinde aynı ufak tefek farklar var örneğin GV 250 yağ Venox su soğutmalı her ikiside CDI ateşlemeli biri 27 biri 28 hp ayrıca her ikiside 8 sübaplı kullanıcılarınında beğendiği makineler...
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
109
rüzgar:)

Kaç km.de olduğunu bilemediğimden henüz bakıma girip girmediği konusunda fikrim yok ama kymco servisini nasıl buldunuz?



motor 14 binde , servis olarak şunu söylemeliyim ki bu sadece benim venox
'sa özel bir servis degil , galerideki tüm motorların bakımı aynı servis tarafından

yapılıyor iş ustanın marifetine kalıyor , yağ değişimi için rutin işlemlere girdi motor ,servistekiler venox sun egitiminden geçmişti en azından bunu biliyorum.

yedek parça ağı Istanbul 'da SİLKAR şirketine bağlı , ne zaman aradıysam

büyük bir ilgi ve profesyonellik ile yardımcı oldular,,,
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geldim geldim.... arkadaşlar, venoxu yakından gördüm, ama kullanmadım. sadece ışılarda durmasını ve kalkışını gördüm. ee tabi motosiklet güzel sürücüsü hava atacam diye zıplattı motoru fakat çok güçlü görünüyordu. zaten kymco ve aquila 250 arasında karmakarışık olan kafam o makinadaki gücü görünce daha çok karışmıştı. vee sonunda mersinde bir 2. el kymco(6500ytl. 2. el) gördüm ve sadece koltuğuna oturdum. race tipi kullanış, cruiser tip istiyorsanız başka ama yorgunluk verdiği belli olunca bel ağrısından yolu bitirmeye çalışacağıma ( boyum 185cm.) yolun tadını çıkartmak daha iyidir ve hız yapacaksam naked alırım dedim ve doooğru koşup gv 250 yi aldım(4500ytl 2. el 4000km). henüz 1 haftalık gv kullanıcısıyım ama bundan önceki motosiklet zevkimin aslında sadece ikiteker üzerindeji göz boyama olduğunu gördüm. rahatlık ve mersindeki servis ve servisteki de mersinin tanınmış ustalarından devran usta olunca, hele bir de yetkili bayii de para kazanmak için değil de motosiklet seven biri olduğundan ( o ne dürüstlük öyle bir bilseniz, zorla almak istediğim kaskı bana büyük geldiğini düşündüğünden bana satmadı. bunu yaparken de ben hyosung kullanıcısı filan değil, yoldan geçen bir müşteriydim. bugün de uğradığımda ayak üstü sohbet ederken servis ustası motorumu kontrol edip bn söylemeden eksiklerini gidermiş sağolsun. hem de sancısı varken) işte fiyat ve servis hizmeti... bir de az önce vites aralığının darlığından bahsedildi. aranızda honda twister 250 kullanan var mı? öyle muhteşem bir motor ki... ama boşa alana kadar canı çıkıyor adamın... ben hyosung 250 nin motor kısmının gt 250 serisiyle aynı sadece şanzımanın cruiser uyarlaması olduğunu biliyorum. eğer gv 250 nin arka dişlisini çok fazla değil 3 diş küçültseniz dahi asfaltı ağlatacağına inanıyorum. 0-100km arası hıza kaç saniyede ulaşbiliyor dersiniz arkadaşlar???? şimdilik aklıma gelenler bunlar. yakıt konusuna gelince de, henüz tam ölçemedim. soracağınız bir şey varsa cevaplayabilirim. ama hyosung gv 250 gerçekten güzelş bir makina...
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Keşke ikisini de yakındn inceleme fırsatı yakalamış arkadaşlar da aramızda olsa...

Benim genel görüşüm, biraz fiyatın etkisiyle, eğer kısa süreliğine kullanmak için alacaksanız Hyosung önde. Ama ben birkaç sene kullanırım diyorsanız Kymco.

Ama kullanıcı sayıları az olduğundan Kymco bu fiyat farkını hakediyor mu bilemiyorum. Aslında yurt dışı fiyatları birbirine daha yakın, fakat Hyosung'un servis ağı tam oturmadığı için fiyatları promosyon fiyatıymış gibi duruyor.

Birde son gönderdiğim resimler hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Benzerlik çok fazla.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Para varsa tabiki kyomco venox bunu tartışmaya bile gerek yok ama ikinci sırada hyosung gv 250 o alette harika üzerine oturdum hiç fena durmuyordu
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Bence bu motosikletler Türkiye şartlarında alınabilecek en mantıklı motosikletler. Konuyu da o sebepten açtım zaten.

Ama hobi olarak bakıyorsanız olaya geçerli. Yoksa ayağımı yerden kessin yeter derseniz fiyatları yüksek.

Şimdilik Hyosung ankette önde, ama oylar fiyat farkından kaynaklı herhalde. Gerçi pek yorum da yok ya kimseden.

Kendi konuma kendim yorum getiriyorum. O da iyi valla.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
kymco venox 250 cc şu anda kullandığım bir motor. ve oldukça memnunum. Doğrusu pahalı ama motoru aldıktan sonra o paraya değdiğini göreceksiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst