Kymco People's

Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
o zaman en kısa zamanda ehliyetini alırsın inş. ondan sonra kafan daha da karışacak emin ol :)
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
aa sorry ben seni konuyu açan arkadaş sandım :) :) o zaman hayırlısı olsun alınca resimlerini koyarsın yorumlarımızı yaparız
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Merhaba deepdish
Sorularını cevaplıyayım; sele altı fazla büyük değil en güzeli benim scooterimdeki gibi topcase takacaksın.:)(Ben alırken zaten üzerinde vardı) Sele altına pompa, anahtar çeşitleri, tornavida (düz-yıldız), buji anahtarı, yedek buji, ıslak mendil, bez vs.,topcase'de bir yere gittiğim zaman kaskımı, eldiveni vs. koyuyorum. Birde şunu belirteyim ön torpido gözü ve sele kontaktan açılıyor.:)
Frenlerinden çok memnunum şimdiye kadar bu konuda sıkıntı yaşamadım. Zaten prensip olarak fren yaparken önce hafifçe arkayı sıkarken sonra ön freni sıkacaksın yani her ikisini kullanıp mükemmel bir durma sağlayacaksın.:cat: Birde hayatında hiç scooter kullanmayanlar için yazayım; diyelim bayır aşağı iniyorsun hep frenleme yaparak inmeyeceksin hafifçe gaza basacaksın bu vitesli motorlardaki düşük vites etkisi yapacak ve fazla hızlanmadan emniyetli olarak inmeni sağlayacak.:)
Lastik konusuna gelince; üzerinde Taiwan malı Kenda Lastikler var ve ben yine memnunum. Zaten bu scooter 16 inç jantlı güvenli sürüş için çok mükemmel.:cat:
Kısacası ben modeller üzerinde çok düşündüm (vitesli, scooter, cup) bayi bayi dolaştım araştırmalar yaptım ve şimdiki scooterime kavuştum. Belki pahalı gelebilir ama derim ki bir kere para ver ve yıllarca sorunsuz kullan o kadar kaliteli scooter.:cat:
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Verdiğin bilgiler için cok tesekkurler toraman abi..Ben aslında ılk agilty city den yola cıkıp bi ara cbf 250 bile dusunmustum vitesli mi otomatik mi cok gidp geldim. Ama en son 2 model var aklımda,dylan veya people bunun kararsızlıgını yasıyorum.Bu arada boyum 1.84 ve 92 kg yum,people sorun yasayam heralde ama gene de bir sormak istedim?

Toraman abi birde 9100km de bir people var 2006 model fiat 2500tl son diye.
Bu km lerde almak nasıl olur sence yeni lastik ister sanırım,fiat oldukca uygun gibi ne dersin?
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Verdiğin bilgiler için cok tesekkurler toraman abi..Ben aslında ılk agilty city den yola cıkıp bi ara cbf 250 bile dusunmustum vitesli mi otomatik mi cok gidp geldim. Ama en son 2 model var aklımda,dylan veya people bunun kararsızlıgını yasıyorum.Bu arada boyum 1.84 ve 92 kg yum,people sorun yasayam heralde ama gene de bir sormak istedim?

Toraman abi birde 9100km de bir people var 2006 model fiat 2500tl son diye.
Bu km lerde almak nasıl olur sence yeni lastik ister sanırım,fiat oldukca uygun gibi ne dersin?

O kararsızlık ortamını çok iyi bilirim deepdish.:) Bende bir anda şimdiki scooterimi almadım dediğim gibi çok dolaştım. Benimde boyum 1.82 kilom 95 hemen hemen aynı boy ve kiloya sahip biraderlerim var.:) Bırak sadece beni taşımasını onlarla bile gezsem sorun olmuyor o kadar kuvvetli ve selesi rahat. Bayır yukarı-aşağı iki kişiyle bile no-problem.:cat:
Söylemiş olduğun bu linkteki scootermi;http://www.sahibinden.com/cok_temiz...son_fiyat-28WQQaXQQ12158944WQQpXQQdisplayitem
Vallahi temiz motosiklete benziyor üstelik topcase de var. Fiyatıda çok uygun bence yinede gidip yakından görmen gerekir belki lastiklerinin değişmesi gerekebilir.
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
evet abi bu scooter tam ustune bastın.Bana da cok temiz gibi geldi ama iste şu km yuksekliği var ya,sen cok daha dusuk almıstın galiba degil mi? gerci km az olsa o zaman da bu fiat olmazdı heralde.Eger bakımları duzenli yapılmıs yazıldıgı gibi titiz biri kullandıysa sorun olmaz diye düsünüyorum,senin ki şimdi kaç binde toraman abi?
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
evet abi bu scooter tam ustune bastın.Bana da cok temiz gibi geldi ama iste şu km yuksekliği var ya,sen cok daha dusuk almıstın galiba degil mi? gerci km az olsa o zaman da bu fiat olmazdı heralde.Eger bakımları duzenli yapılmıs yazıldıgı gibi titiz biri kullandıysa sorun olmaz diye düsünüyorum,senin ki şimdi kaç binde toraman abi?

Sevgili deepdish
Km. yüksekliği kullanıcıdan kullanıcıya değişir. Kimisi hor kullanır ani gaz verme fren sıkma yapar çukur tümsek dikkatsizce girer motoru fazla sıkıştırarak gider kısacası motosikletin canını çıkarır kimisi motosikletine gözü gibi bakar (ben gibi:))deminkinin aksini yapar ve 10000 km.ye gelse bile ilk günkü gibidir.:cat:
Yani fotoğraflardan göründüğü kadarıyla ilandaki güzel kullanılmışa benziyor zaten km.ye bağlı olarak fiyatı uygun tutmuş.
Bu işlerden anlayan bir arkadaşınla beraber oraya gidip yakınen incelerseniz ve birde tur atabilirseniz az çok bilgi sahibi olabilirsiniz.:)
Ben People'mi 330 km.de 3750 TL.ye aldım alım satım işlemleri derken 4000 TL ye mal oldu ve şu anda 1950 km.deyim.:)
İsterim ki bu güzel kaliteli evladiyelik scooter kullanıcısı arkadaş sitemizde daha çok olsun ve burada toplanalım bir şeyler paylaşalım.:cherry:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
Bir senedir Kymco'nun People S 200 modelini kullanıyorum ve sorunsuz olarak 7770 km.ye geldim.:):cat:

Bir çok geziler yaptım en son yaptığım gezinin linki;

http://www.motosiklet.net/forum/etk...aradeniz-kiyilarindaki-bagirganli-seyrek.html

toraman kardeş geçen sene yuvacık gezisinde sizle karşılaştığımız zaman motorlarımızın km leri aynıydı hemen hemen benim km şuan 15.000 de canavar gibi hiç sorun yok bu sene 12000 de kayışı değiştim ayrıca lastikte ufak, ufak çatlaklar vardı gerçi daha yeni gibi görünüyordu ama ben ne olur ne olmaz diye 2 adet sıfır pirelli alıp taktırdım... iyiki taktırdım zira motorun performasyonu değişti çekişi bile fark etti ayrıca ufak çukurlarda lastikden dolayı esneklik oluyor sanki düz yoldaymışsın gibi. benimki 2007 model idi nede olsa 3 yıllık lastik zaten orjinal lastiğinden nedense kimse fazla memnun degil,,,size tavsiyem lastikleri bir an önce değişin kymco peopel ın farkını o zaman yaşayın derim sanki değişik motora biner gibi oluyorsunuz...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
toraman kardeş geçen sene yuvacık gezisinde sizle karşılaştığımız zaman motorlarımızın km leri aynıydı hemen hemen benim km şuan 15.000 de canavar gibi hiç sorun yok bu sene 12000 de kayışı değiştim ayrıca lastikte ufak, ufak çatlaklar vardı gerçi daha yeni gibi görünüyordu ama ben ne olur ne olmaz diye 2 adet sıfır pirelli alıp taktırdım... iyiki taktırdım zira motorun performasyonu değişti çekişi bile fark etti ayrıca ufak çukurlarda lastikden dolayı esneklik oluyor sanki düz yoldaymışsın gibi. benimki 2007 model idi nede olsa 3 yıllık lastik zaten orjinal lastiğinden nedense kimse fazla memnun degil,,,size tavsiyem lastikleri bir an önce değişin kymco peopel ın farkını o zaman yaşayın derim sanki değişik motora biner gibi oluyorsunuz...

Benim scooter 2008 model ve 7800 km.deyim orjinal lastikleri en aşağı 1 sene daha idare eder diye düşünüyorum durduk yere masraf yapmaya niyetim yok.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:38 ----------

Toroman senin boy kilo kac? Motor ustunde bir resim koysana :rendeer:

Üstte yazmıştım ama bir kere daha belirteyim benim boy 1.82 kilom 95 :)

Scooter üzerinde şu an için resmim yok olduğu zaman ilave ederim.

Bu scooter için boy ve kg. pek önemli değil çekişi gayet mükemmel.:cat:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
33
Merhaba Arkadaşlar,

Benim en çok merak ettiğim tamam kymco kaliteli vs ama merak edilen ve önemli olan özellik bunun hangi modeli enjeksiyonlu bundan kimse bahsetmiyor. 2007-2009 modellerine bakıyorum fiyatlar çok uygun ama enjeksiyonlu versiyonları hangi yılda çıktı? Ayrıca 250 si 300ü 300 gti falan var. Ayrıca farklı modelleri de var scooter olmayan QUANNON 150 olarak biliniyor neyse konuyu dağıtmadan Kymco People S 200 ün hangi versiyonu enjeksiyonlu? Ben i versiyonunu injection dan geldiğinden öyledir diye düşünüyorum ama emin değilim.
Teşekkürler


http://www.columbiascooters.com/kymco.htm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst