Kymco People's

Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
25
Arkadaşlar merhaba.Ben ehliyetimi seneye alacağım.Aklımda bazı motor seçenekleri var ama bu model çok hoşuma gitti.Acaba içi de dışı kadar güzel mi?Kymco nun kaliteli bir marka olduğunu okumuştum.Ayrıca bu motor ilk başlayanlar için uygunmudur?Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

kymco_people50.jpg



Ölçüler 2010 x 720 x 1300
Ağırlık (kg) 116
Motor Tipi 4 zamanlı
Soğutma Sistemi Hava
Şanzıman CVT
Motor Hacmi (cm³) 163
Ateşleme Tipi CDI
Yakıt Kapasitesi 6,8
Yağ Kapasitesi 0,9
Sele Yüksekliği 800
Max. Güç (Hp/d/d) 12 / 7500
Max. Tork (Nm/d/d) 12.2 / 6500
Frenler Ön / Arka Disk / Kampana
Tekerlek Ölçüsü Ön 100 / 80 - 16
Tekerlek Ölçüsü Arka 120 / 80 - 16
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
dostum seneye kafanda ne tilkiler dolaşır sen önce ehliyeti al...şehirdışı performansını pek bilmiyorum ama sen kararını vermişsin sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaliteli olduğu zaten herkesce bilinir özellikle scooter'da bir numara diyebiliriz :cat:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
dostum seneye kafanda ne tilkiler dolaşır sen önce ehliyeti al...şehirdışı performansını pek bilmiyorum ama sen kararını vermişsin sanırım

Doğru diyorsun sadece şunu istoyrum derken o gidiyor dünyada kadar model düşünüyorsun aç gözlü oluyorsun.:):queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

arkadaşım sana neeee dedittirecek ne yazmışım açıklarsan sevinirim :wiinkk: bir numara yazdığım kelimeden bahsediyorsan eğer sonundaki yazmış olduğum diyebiliriz kelimesini dikkate almanı isterim...saygılar
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
dostum kusura bakma görmemişim ama ben onuda diyemem
dylan psi150 bence bu sınıfın öne çıkan modelleri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum kusura bakma görmemişim ama ben onuda diyemem
dylan psi150 bence bu sınıfın öne çıkan modelleri

dylan süper motosiklettir ama!! kymco scooter'ların sağlam olduğunu bildiğim için ben o kelimeyi kullandım :cat: yoksa kymco ve honda'dan daha iyi scooter'larda var ..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Kymcocuların sohbet mekanı topiğinden istemediğin kadar bilgi sahibi olabilirsin...

Agiliy city de şık ve ucuz bi alternatif olabilir. 125 cc olduguna bakma performansı ona yakındır..
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
dylan süper motosiklettir ama!! kymco scooter'ların sağlam olduğunu bildiğim için ben o kelimeyi kullandım :cat: yoksa kymco ve honda'dan daha iyi scooter'larda var ..

tabi bunlar "ne kadar para o kadar köfte" ile bağlantılı :)

dostum sen önce ehliyeti al seneye bakalım ne olucak halimiz
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bu sitedeki en faal Kymco People S 200 kullanıcısı olarak diyebilirimki dört dörtlük bir scooter.:cat: Hız sensörlü farlar, ledli stop ve sinyaller, digital odometre ve tripmetre sayacı ve saat, analog km. ve benzin sayacı, giderken rüzgarın kesilmesini sağlayan kısa rüzgarlık, (alyen civatayla çok güzel monte edilmiş) ön torpido gözü,sele altı bagajda cep telefonu soketi, 16 inç jantlar,tubeless Kenda lastikler, iki kişinin rahatça gitmesini sağlayan sele, artçının ayağını koyabilmesi için açılır kapanır ayaklık, her geçen km.de motor açıldıkça daha az benzin yakıyor tüketim düşüyor.:) vs. Vallahi ben çok memnunum tek canımı sıkan (sanırım dolara endeksli olarak) peşpeşe gelen zamlar oldu.:pale: Bu modelle ilgili sorularınız olursa cevaplamaya hazırım. İşte siteye üye olalı henüz 2.5 ay olmasına rağmen yapmış olduğum gezilerden birkaç kare fotoğraf;

s6000991ir0.jpg


s6001025yp2.jpg


s6001061nz8.jpg


s6001065qz4.jpg


s6001151ox6.jpg


s6001101na9.jpg
 
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
25
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.Doğru söylüyorsunuz insan çok aç gözlü oluyor :) Motor gerçekten pahalı diğer schooterlere göre ama daha kaliteli olduğu kesin.Bütçeyi zorlamaya çalışıcam.İnşallah alırım.Motorunuz da çok güzel uzun geziler yapılabiliniyorsa daha ne olsun.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Uzun geziler yapılır ama hava soğutmalı olduğu için sıcak havalarda belirli aralarla molalar vermek daha iyi olur.:)
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
toraman kardeş benim scooter,bildigin gibi kymco movie 125 lik ben geçen sene onla istanbuldan çanak kale asosa gidip geldim, bu motordan çok çok memnunum. gerçi ben motorumu 2. ci el aldım ama kendim serviste ne lazımsa sıfır gibi yapın talimatı verdim. sagolsun aydın usta gerekeni yaptı, şu an sıfır gibi bakımlı temiz hatta servisteki aydın usta bile söyle söyler senin gibi tiitz bakanını hiç görmedim der, ben aydın ustaya daha önce temiz people düşerse alacagımı veya takas edeceğimi söylemiştim,aydın usta geçen bayram benim motoru peşin paraya çok iyi rakam ile vermemi söyledi hatta istersen hemen kaporasını alayım satayım dedi ,bende ona bana hazır people bulduysan olur dedim, fakat peopel bulamadıgı için ben satmaktan vaz geçtim, zira ben motorsuz kalmak istemiyorum, bu yüzden temiz gene 200 people arıyorum takas etmek isteyen olursa, üstünün farkı peşin olarak verilir yanlız temiz olmak kaydıyla selamlar,,,,
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.Doğru söylüyorsunuz insan çok aç gözlü oluyor :) Motor gerçekten pahalı diğer schooterlere göre ama daha kaliteli olduğu kesin.Bütçeyi zorlamaya çalışıcam.İnşallah alırım.Motorunuz da çok güzel uzun geziler yapılabiliniyorsa daha ne olsun.

android arkadaşım bu model hem güç olarak hemde fiyat olarak orta sınıf bir scooterdir. Yani ne çok ucuz nede çok pahalı.Diyebilirimki motosikletin kendisi fotoğraflardan da güzel.:cat: Kullanmaya başladığın zaman kalitesini anlıyorsun zaten.:)

Uzun geziler yapılır ama hava soğutmalı olduğu için sıcak havalarda belirli aralarla molalar vermek daha iyi olur.:)

Henüz çok uzun bir gezi yapmadım ama tabiki öyle bir yolculukta su soğutmalıda olsa molalar gerekir.:)

toraman kardeş benim scooter,bildigin gibi kymco movie 125 lik ben geçen sene onla istanbuldan çanak kale asosa gidip geldim, bu motordan çok çok memnunum. gerçi ben motorumu 2. ci el aldım ama kendim serviste ne lazımsa sıfır gibi yapın talimatı verdim. sagolsun aydın usta gerekeni yaptı, şu an sıfır gibi bakımlı temiz hatta servisteki aydın usta bile söyle söyler senin gibi tiitz bakanını hiç görmedim der, ben aydın ustaya daha önce temiz people düşerse alacagımı veya takas edeceğimi söylemiştim,aydın usta geçen bayram benim motoru peşin paraya çok iyi rakam ile vermemi söyledi hatta istersen hemen kaporasını alayım satayım dedi ,bende ona bana hazır people bulduysan olur dedim, fakat peopel bulamadıgı için ben satmaktan vaz geçtim, zira ben motorsuz kalmak istemiyorum, bu yüzden temiz gene 200 people arıyorum takas etmek isteyen olursa, üstünün farkı peşin olarak verilir yanlız temiz olmak kaydıyla selamlar,,,,

Üstadım inşallah sende People S 200 e kavuşursun.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Hekese selamlar..

Toraman abi bahsettiğin gibi resimlerden bile oldukça kaliteli duruyor.
Benim de merak ettiğim sele altının yarım kaskı alıp alamadıgı? ( tabiyki yanına eldiven ve mont vs.. beraber...) birde frenlemesinin nasıl oldugu bunu arka fren disk olmadıgı için soruyorum? Kymco sohbetlerinden takip ettiğim bir cok modeldeki orjinal lastik memnuniyetsizliği people s de de var mı acaba?

cevaplara simdiden tesekkurler...
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
iki fren disk istiyosan agility city yi düşün arkadaşım...küçük lastikli scooter lar bozuk yolda sorun oluyomuş,ama people ın 16 lık jantları süper bence keyifli sürüş imkanı sağlıyo...city de 16 jant... :)
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
alp ben dylan la people arasında zaten bir kararsızlık yasıyorum bir 3. hiç karıstırmasak daha iyi olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst